Profesinio tobulėjimo akademija
Galimybė tobulėti kiekvienam Vytauto Didžiojo universiteto bendruomenės akademiniam ir neakademiniam darbuotojui. Tai erdvė, kurioje pateikiami ilgos ir trumpos apimties seminarai, kursai ir mokymai, padedantys tobulinti profesines kompetencijas.
Dirbtinis intelektas kasdienių užduočių atlikimui: praktiniai įgūdžiai ir įrankiai
Tikslas. Suteikti dalyviams pagrindines teorines žinias ir praktinius įgūdžius, reikalingus efektyviam dirbtinio intelekto (DI) įrankių taikymui kasdienėse užduotyse, ugdyti gebėjimą pasirinkti tinkamiausius sprendimus pagal veiklos poreikius.
Veiksmingi metodai dėstant studentams ir vedant užsiėmimus moksleiviams
Tikslas. Pristatyti įvairius mokymo metodus, skirtus informacijos perteikimui studentams ir moksleiviams, su akcentu į kūrybiškumo ugdymą, suprantamą medžiagos pristatymą ir gebėjimų lavinimą.
Praktinių, simuliacinių, komandinių metodų taikymas su grupe
Tikslas. Dalyviams pristatyti ir praktiškai išbandyti įvairius metodus taikomus darbe su grupe.
Aukštojo mokslo darbuotojų viešosios komunikacijos tobulinimas atstovaujant aukštojo mokslo instituciją
Tikslas. Suteikti dalyviams teorinių ir praktinių mokslo komunikacijos žinių.
Mokslinių tyrimų duomenų valdymas
Tikslas. Kelti tyrėjų kvalifikaciją mokslinių tyrimo duomenų valdymo srityje
Mankšta namuose: „auksiniu“ pratimų standartu pripažintas pratimas „Turkiškas pasikėlimas“
Tikslas. VDU bendruomenės narių judėjimo poreikio mentaliteto ugdymas. Uždaviniai: 1. Supažindinti su pratimo „Turkiškas pakėlimas“ poveikiu organizmo struktūrai ir funkcijai, 2. Išmokyti pratimo „Turkiškas pasikėlimas“ atlikimo technikos.
Microsoft Excel galimybių apžvalga
Tikslas. Mokymų metu supažindinti dalyvius, kaip greitai ir nesudėtingai atlikti tam tikrus veiksmus, naudojant Microsoft Excel elektroninę skaičiuoklę ir sutaupyti laiko.
Komercializuojamais moksliniais tyrimais grįstų projektų rengimas ir valdymas
Tikslas. Mokymų metu dalyviai bus supažindinti su komercializuojamais moksliniais tyrimais grįstų projektų rengimu bei jų valdymu. Atrasime, kaip mokslines idėjas paversti vertingomis technologijomis ar produktais rinkoje.
Aukštosios mokyklos klientų aptarnavimas ir inovatyvūs paslaugų teikimo procesai: studentų patirties užtikrinimas universitete
Tikslas. Suteikti mokymų dalyviams žinių apie patirties valdymo koncepciją bei jos aktualumą aukštosioms mokykloms, plečiant dalyvių kompetencijas geriau suprasti studentų poreikius skirtinguose studento kelionės etapuose, taikyti šioje srityje naudojamus skirtingus įrankius bei priemones patirties užtikrinimui, kūrimui ir vertinimui.
Komunikacija vizualiai ir įtraukaus dizaino principai: kaip padaryti, kad vizualai pranešime būtų ne tik iliustracijos, bet padėtų perteikti pagrindinę mintį!
Tikslas – VDU akademinę ir neakademinę bendruomenę supažindinti su pagrindiniais vizualinės komunikacijos ir įtraukaus dizaino principais. Bus supažindinama su teoriniais temos aspektais ir vėliau pristatomi bei analizuojami praktiniai pavyzdžiai, kaip gautas teorines žinias reikėtų pritaikyti praktikoje.
Ar tarptautinė komunikacija įveikiamas iššūkis?
Tikslas. Šių mokymų tikslas – suprasti, kad tarptautinės komunikacijos iššūkius vienaip ar kitaip dėstytojas sprendžia kasdien, net ir lietuviškoje auditorijoje. Taip pat – pasiūlyti strategijas, padedančias gerinti tarptautinį susikalbėjimą paskaitų metu.
VDU bendruomenės gerovės galimybės ir naudos dirbant universitete
Šių mokymu tikslas – pristatyti VDU bendruomenės gerovės galimybes ir naudas, skirtas universiteto darbuotojams. Taip pat – naujai parengtą VDU Bendruomenės galimybių gidą, siekiant paskatinti visus aktyviau įsitraukti į Universiteto siūlomas gerovės iniciatyvas ir pasinaudoti nemokamai teikiamomis galimybėmis.
Aukštojo mokslo darbuotojų psichologinių kompetencijų tobulinimas dirbant globalių iššūkių kontekste
Tikslas. Šių mokymų tikslas – ugdyti VDU akademinių ir neakademinių darbuotojų sugebėjimą atpažinti stresą sukeliančius veiksnius, savo reakcijas į stresą bei efektyviai jas valdyti, pasirenkant tinkamiausius streso įveikos būdus.
Dėmesingo įsisąmoninimo taikymo nauda: teorija ir praktika
Šių mokymų tikslas – VDU bendruomenę supažindinti su dėmesingu įsisąmonimu, jo veikimo mechanizmais ir nauda žmogui.
Šnekamosios ispanų kalbos kursas pradedantiesiems
Tikslas. Susipažinti su ispanų kalba, analizuojant ispanakalbių šalių kalbinę ir kultūrinę įvairovę, išmokti taisyklingai tarti, skaityti bei bendrauti paprastomis frazėmis skirtingose kasdienėse situacijose.
Turkų kalba ir kultūra pradedantiesiems
Tikslas. Klausytojai ugdys turkų kalbos supratimą ir susidomėjimą ja, taip pat turkų kultūra bei istorija.
Psichologinis atsparumas
Tikslas. Supažindinti su psichologinio atsparumo sąvoka bei jo didinimo galimybėmis.
Mobingas: psichologinio smurto ir priekabiavimo atpažinimo ir prevencijos kompetencijų didinimo mokymai (I dalis)
Tikslas. Padidinti mokymo dalyvių kompetenciją atpažinti mobingo reiškinį bei sužinoti, kaip prevenciškai veikti su juo susidūrus.
Dirbtinio intelekto įgalintas mokymas ir mokymasis
Tikslas. Išnagrinėti dirbtinio intelekto įvairius mokymo aspektus ir etikos klausimus, naudojant praktinius pavyzdžius.
Italų kalba pradedantiesiems (A1 lygis, I dalis)
Tikslas. Šis italų kalbos A1 lygio kursas, tiksliau jo I-oji dalis, yra skirtas visiems norintiems ne tik įgyti italų kalbos pradmenų, bet ir susipažinti su Italijos kultūra bei kasdieninėmis aktualijomis.
Kūrybinis mąstymas ir inovatyvios kūrybinio lavinimo technikos
Tikslas. Suteikti teorinių ir praktinių kūrybiškumo gebėjimus ugdančių žinių, paskatinti paeksperimentuoti pritaikant inovatyvias kūrybinio lavinimo technikas.
Psichologinis tvirtumas ir emocinis atsparumas
Tikslas. Suteikti teorinių ir praktinių žinių apie psichologinį tvirtumą ir emocinį atsparumą.
MiniMax priemonės prieš perdegimo sindromą
Tikslas. Suteikti žinių atpažinti ir valdyti perdegimo sindromą.
Mokslininkų identifikatoriai (VDU CRIS ID, ORCID ID, Researcher ID, Scopus ID, Google Scholar): trumpa apžvalga
Tikslas. Supažindinti su pagrindiniais mokslininkų identifikatoriais ir kaip jais efektyviai naudotis.
Kaip nepasiklysti „Europos Horizonto“ labirintuose
Tikslas. Pristatyti Europos Horizonto kvietimus 2024 m. bei aptarti paraiškų rengimo aspektus.
Kaip padaryti, kad būtų įdomu? Kūrybiškas paskaitų medžiagos rengimas
Tikslas. Parodyti metodus, kaip paskaitų medžiagą galima pateikti kūrybiškai ir sudominti auditoriją (studentus).
Įtraukios kalbos ir komunikacijos kultūros formavimas organizacijoje
Trumpas aprašymas.
Šie mokymai skirti suteikti visiems VDU darbuotojams ir darbuotojoms žinių ir įgūdžių, reikalingų siekiant organizacijoje kurti įtraukesnę ir pagarbesnę bendravimo kultūrą. Dalyviai(-ės) susipažins su kalbos ir komunikacijos poveikiu įvairioms auditorijoms, susipažins su priemonėmis ir strategijomis, kaip veiksmingai bendrauti išvengiant netyčinių išankstinių nuostatų ir stereotipų.
Pirmosios pagalbos mokymai
Mokymai organizuojami pagal PP – privalomojo pirmosios pagalbos mokymo pagrindinę programą, skirta asmenims, pradedantiems profesinę ar kitą veiklą, ir pagal PT – privalomojo pirmosios pagalbos mokymo tęstinė programa.
Universiteto sutarčių rengimas
Tikslas. Universiteto darbuotojus papildomai supažindinti su informacija apie sutarčių rengimą, dažniausiai pasikartojančias klaidas bei galimus sprendimo variantus.
Mobingas: psichologinio smurto ir priekabiavimo atpažinimo ir prevencijos kompetencijų didinimo mokymai (II dalis)
Tikslas. Padidinti mokymo dalyvių kompetenciją atpažinti mobingo reiškinį bei sužinoti, kaip prevenciškai veikti su juo susidūrus.
Ką būtina žinoti apie sutarčių ir kitų Universiteto dokumentų rengimą?
Tikslas. Universiteto akademinius ir neakademinius darbuotojus papildomai supažindinti su būtina informacija apie sutarčių ir kitų Universiteto dokumentų rengimo esminiais principais ir kylančiomis probleminėmis situacijomis, bei galimais sprendimo būdais.
Tvarūs santykiai darbe ir gyvenime
Tikslas. Suvokti, kad visko, ko mums reikia tikslams pasiekti, mes turime savyje. Tai tik mūsų apsisprendimas verkti, ar veikti.
Mokslo komunikacija
Tikslas. Pakelti mokslo komunikacijos kompetencijas.
Dokumentų rengimo taisyklės ir patarimai rengėjams
Tikslas. Supažindinti su pagrindiniais dokumentų rengimo principais. Aptarti VDU dokumentų rengimo subtilybes. Apžvelgti dokumentų valdymo etiketą.
Užsakomųjų tyrimų įgyvendinimas
Tikslas. Šiuose mokymuose tikslingai pateikiama informacija nuo pat projekto idėjos subrandinimo iki įgyvendinimo ir detalaus atsakomybių pasidalinimo.
Moksliniai tyrimo duomenys: duomenų tipai, duomenų valdymas, duomenų valdymo planai
Tikslas. Mokymų metu dalyviai supažindinami su duomenų talpyklomis, institucine talpykla VDU CRIS, taip pat supažindinami su elektroniniu įrankiu „DMP online“, kuris palengvina duomenų valdymo plano sukūrimą.
Lyčių lygybė aukštajame moksle: kaip tai galima pasiekti?
Tikslas. VDU, remdamasis Europos lyčių lygybės instituto (EIGE) sukurta metodologija, vienas iš pirmųjų Lietuvoje parengė ir pradėjo vadovautis Lyčių lygybės planu. Seminaro metu bus pristatytas VDU Lyčių lygybės planas kaip institucinės lyčių lygybės politikos pavyzdys.
Praktiniai naudojimosi „Dokumentų valdymo sistema (DVS)“ klausimai
Tikslas. Išsiaiškinti kaip į DVS įkelti, išsiųsti suderinti, pasirašyti ir užregistruoti raštus, kaip išsisaugoti pasirašytą raštą ir ką daryti, jei pateiktą suderinti, pasirašyti ar užregistruoti raštą atsakingas asmuo atmetė.
Trijų dalių mokymai „Streso įveikimas“
Trumpas aprašymas. Mokymų metu dalyviai bus supažindinami su streso bei streso įveikimo teorija ir praktika, streso valdymo metodais bei progresuojančiosios raumenų relaksacijos ir dėmesingo įsisąmoninimo teorija ir praktika.
Duomenų valdymo sistemos mokymai. Sutartys ir sutarčių kėlimas
Tikslas. Pristatyti sutarčių derinimo principinį procesą, atlikti sutarties suvedimo demonstraciją, taip pat pristatyti, kur galima rasti sekų sąrašus, instrukcijas bei kaip jomis vadovautis. Mokymų metu bus detaliai paaiškintas DVS sutarčių modulis, o diskusijos metu bus suteikta galimybė užduoti kylančius klausimus.
Trijų dalių praktiniai mokymai „Pozityvesnio darbo-šeimos derinimo link”
Tikslas. Padidinti mokymų dalyvių darbo-šeimos praturtinimo saviveiksmingumą.
Ukrainiečių kalbos pradmenų kursas
Tikslas. Kurso metu kalbama apie lietuvių ir ukrainiečių kalbų sąsajas, panašumus bei skirtumus. Išmokstama nemažai žodžių, kurie gali padėti bendraujant (tautybės, šeima, maistas, spalvos, skaičiai, vietos). Taip pat šie mokymai netgi iš dalies padeda geriau suprasti gimtąją lietuvių kalbą.
Ispanų kalba A1.2
Tikslas. Šis ispanų k. A1.2 kursas yra sausio mėnesį vykusių kursų tęsinys, skirtas visiems, turintiems minimalias ispanų kalbos žinias. Taikoma mišri studijų forma: darbas grupėse, vaidmenų žaidimai, dialogai, tekstų analizė, savarankiškas darbas praktiškai taikant teorinę medžiagą.
Prancūzų kalba A1.2-A2.1
Trumpas aprašymas. Besimokantieji įgyja A1.2-A2.1 prancūzų kalbos lygio kompetenciją per recepcijos (klausymo ir skaitymo supratimo), produkcijos ir sąveikos (kalbėjimo ir rašymo) bei tarpininkavimo (vertimo) kalbinės veiklos rūšis.
Studentų su negalia įtraukimas į studijų procesą: iššūkiai ir ką verta žinoti
Tikslas. Iš arčiau susipažinti su VDU negalios politika „Įtraukių galimybių universitetas“ kaip ji veikia praktikoje, bei pažinti negalios įvairovę ir iššūkius kurie gali kilti siekiant studijų procesą pritaikyti studentams su negalia.
Asmeninio gyvenimo ir karjeros derinimo problematika doktorantūroje
Tikslas. Iš arčiau susipažinti su asmeninio gyvenimo ir karjeros derinimo problematika su kuria susiduria asmenys studijuojantys doktorantūroje bei suteikti erdvę pasidalinti patarimais kaip efektyviau planuoti laiką.
D.U.K. dirbant su D.V.S.: patarimai ir dažniausiai pasitaikančios klaidos
Tikslas. Mokymų metu išnagrinėti dažniausiai pasitaikančias klaidas ir pristatyti dažniausiai užduodamus klausimus, o diskusijos metu suteikti galimybę praktiškai išbandyti aptartas funkcijas.
Interaktyvių „Smart“ technologijų naudojimas studijų procese (I grupė)
Tikslas. Universiteto akademinį personalą ir kitus fakultetų atstovus supažindinti su išmaniąją informacinių technologijų įranga kuri sudiegta visose atnaujintose K. Donelaičio g. 52 rūmų auditorijose.
Ar tarptautinė komunikacija įveikiamas iššūkis
Tikslas. Šių mokymų tikslas – suprasti, kad tarptautinės komunikacijos iššūkius vienaip ar kitaip dėstytojas sprendžia kasdien, net ir lietuviškoje auditorijoje. Taip pat – pasiūlyti strategijas, padedančias gerinti tarptautinį susikalbėjimą paskaitų metu.
Interaktyvių „Smart“ technologijų naudojimas studijų procese (II grupė)
Tikslas. Universiteto akademinį personalą ir kitus fakultetų atstovus supažindinti su išmaniąją informacinių technologijų įranga kuri sudiegta visose atnaujintose K. Donelaičio g. 52 rūmų auditorijose.
Seksualinis priekabiavimas ir jo prevencija. Kaip atpažinti ir kaip elgtis
Tikslas. Suteikti VDU personalui daugiau žinių apie seksualinį priekabiavimą: kaip jį atpažinti, kaip elgtis susidūrus. Taip pat - pristatyti VDU seksualinio priekabiavimo prevencijos aprašą.
Valstybinės lietuvių kalbos komisijos ekspertų mokymai
Tikslas. Aptarti vientisinio ir sudėtinio sakinio skyrybą bei susipažinti su dvikalbių žodynų rengimo principais ir struktūros ypatumais.
Mažumų samprata, teisės, problematika: įvairovė ir įtrauktis
Tikslas. Iš arčiau susipažinti su mažumų samprata, teisėmis ir problematika. Kartu mąstyti apie galimybes kurti įvairovei palankų organizacinį klimatą, diskutuoti apie kasdienes įtrauktį didinančias praktikas.
Kvietimai teikti paraiškas ir į ką svarbiausia atkreipti dėmesį rašant projektus
Tikslas. Suteikti informaciją akademiniams ir neakademiniams darbuotojams apie projektinį laikotarpį bei galimybes teikti paraiškas ir atkreipti dėmesį į paraiškų rengimo principus.
Hakatonas – įtraukus, aktyvus bei kūrybiškas būdas ieškoti inovatyvių sprendimų
Tikslas. Supažindinti mokymų dalyvius su „Hakatone“ taikomų metodų visuma, įtraukiant dalyvauti nuo moksleivių iki suaugusiųjų.
Projektinių paraiškų vertinimas vertinančiojo akimis: tai į ką kreipiamas didžiausias dėmesys
Tikslas. Supažindinti VDU darbuotojus, rašančius arba planuojančius rašyti projekties paraiškas, su svarbiausiais paraiškų punktais, į kuriuos atsižvelgia paraiškų vertintojai.
Hakatonas – įtraukus, aktyvus bei kūrybiškas būdas ieškoti inovatyvių sprendimų
Tikslas. Supažindinti mokymų dalyvius su „Hakatone“ taikomų metodų visuma, įtraukiant dalyvauti nuo moksleivių iki suaugusiųjų.
Japonų kalbos pradžiamokslis (A1.1)
Tikslas. Įgyti komunikacinę kalbinę kompetenciją, kuri apima lingvistinį, pragmatinį ir sociolingvistinį komponentus per recepcijos (klausymo ir skaitymo supratimo), produkcijos ir sąveikos (kalbėjimo ir rašymo) bei tarpininkavimo (vertimo) kalbinės veiklos rūšis pradedančiųjų lygmenyje (A1).
Italų kalba A1 (I dalis)
Tikslas. Šis italų kalbos A1 lygio kursas, tiksliau jo I-oji dalis, yra skirtas visiems norintiems ne tik įgyti italų kalbos pradmenų, bet ir susipažinti su Italijos kultūra bei kasdieninėmis aktualijomis.
Kaip kalba ir gyvena norvegai
Tikslas. Susipažinti su norvegų kaba, šios šalies gyvenimo ypatumais bei išmokti norvegų kalbos pradmenis.
Ambasadorystė VDU – kaip įrankis darniai universiteto bendruomenei kurti ir dalintis
Tikslas. Suteikti žinias darbuotojams apie ambasadorystę VDU ir kaip ji gali prisidėti prie universiteto kultūros stiprinimo bei darnios bendruomenės kūrimo.
Mankšta darbo vietoje: kaip įdarbinti raumenis lengvais, efektyviais pratimais
Tikslas. VDU bendruomenės narių judėjimo poreikio mentaliteto ugdymas per supratimą apie fizinio aktyvumo poveikį organizmo struktūrai ir funkcijai bei „diferencinio ėjimo“ taikymą darbo aplinkoje.
Intelekto tipai ir karjera
Tikslas. Mokymų tikslas – užtikrinti mokymų dalyvių gebėjimą atpažinti intelekto tipus.
Dirbtinio intelekto įgalintas mokymas ir mokymasis: praktinė veikla
Tikslas. Išmokti panaudoti pasirinktus dirbtinio intelekto įrankius, rengiant mokomąją medžiagą.
Kūrybinis mąstymas ir inovatyvios kūrybinio lavinimo technikos
Tikslas. Suteikti teorinių ir praktinių kūrybiškumo gebėjimus ugdančių žinių, paskatinti paeksperimentuoti pritaikant inovatyvias kūrybinio lavinimo technikas.
Asmens duomenų apsauga dirbtinio intelekto technologijų kontekste
Tikslas. Suteikti VDU darbuotojams naudingų žinių padėsiančių tinkamai ir efektyviai apsaugoti savo asmens duomenis naudojantis dirbtinio intelekto technologijomis.
Asmeninio gyvenimo ir darbo balansavimas
Tikslas. Padėti dalyviams geriau suprasti darbo ir asmeninio gyvenimo derinimo iššūkius bei juos lemiančius veiksnius, siekiant sąmoningesnių sprendimų ir asmeninio balanso paieškų.
Ethos, Logos, Pathos: The Three Pillars of Persuasion (B2-C1)
Tikslas. Patobulinti bendravimo įgūdžius anglų kalba bei tapti patrauklesniu, įtaigesniu pranešėju naudojant klasikinės retorikos formulę: Ethos, Logos, Pathos.
Ką reiškia mąstyti pozityviai?
Tikslas. Padėti mokymų dalyvėms ir dalyviams kritiškai pažiūrėti į pozityvaus mąstymo reiškinį bei paanalizuoti savo asmeninį mąstymą.
Geroji patirtis, kuriant skaitmenines mokymosi priemones
Tikslas. Seminaras skirtas dalintis dėstytojų patirtimi ir kūrybiniais sprendimais kuriant skaitmenines mokymosi priemones, skatinti diskusijas bei tobulinti dėstymo procesus.
Streso valdymas
Tikslas. Išmokti efektyviai valdyti stresą, gerinti savijautą ir kurti harmoningesnį gyvenimą.
Lietuvių kalbos skyrybos aktualijos
Tikslas. Suteikti dalyviams teorinių žinių ir praktinių įgūdžių, leidžiančių taisyklingai taikyti lietuvių kalbos skyrybos taisykles akademiniuose ir profesiniuose tekstuose.
Pagrindiniai reikalavimai kompiuteriu rengiamiems tekstams
Tikslas. Supažindinti dalyvius su svarbiausiais kompiuteriu rengiamų tekstų reikalavimais ir padėti praktiškai juos taikyti savo darbe.
Kaip reprezentuoti save socialiniuose tinkluose?
Tikslas. Pasidalinti savireprezentacijos socialiniuose tinkluose metodais, išbandytais praktikoje ir įkvėpti pristatyti savo veiklą platesnei auditorijai.
Patyriminė ekskursija su miško maudynių elementais VDU Botanikos sode (balandžio 3 d.)
Tikslas. 1. Patirti VDU Botanikos sodo aplinkos ramybę ir harmoniją per „miško maudynes“ – sveikatinimo praktiką, kuri skatina gilų atsipalaidavimą ir padeda sumažinti streso lygį. 2. Pajusti ryšį su gamta.
Patyriminė ekskursija su miško maudynių elementais VDU Botanikos sode (balandžio 16 d.)
Tikslas. 1. Patirti VDU Botanikos sodo aplinkos ramybę ir harmoniją per „miško maudynes“ – sveikatinimo praktiką, kuri skatina gilų atsipalaidavimą ir padeda sumažinti streso lygį. 2. Pajusti ryšį su gamta.
Generatyvinis dirbtinis intelektas: galimybės ir rizikos
Tikslas. Supažindinti seminaro dalyvius su generatyvinio dirbtinio intelekto panaudojimo galimybėmis, ypatingai koncentruojantis į pedagoginę ir mokslinę veiklą, bei apžvelgti generatyvinio dirbtinio intelekto naudojimo keliamas rizikas, ypač teisines bei etines.
Fizinio, emocinio ir kognityvinio ugdymo darna (2 dalis)
Tikslas. Supažindinti su naujausiais mokslo pasiekimais apie įvairaus mažiaus žmonių fizinio, emocinio ir kognityvinio ugdymo darną.
Koučingo psichologijos taikymas universitete bei gyvenime
Tikslas. Supažindinti Universiteto darbuotojus su koučingo psichologijos principais ir jų taikymu akademinėje bei kasdienėje aplinkoje, siekiant stiprinti tiek studentų motyvaciją, tiek dėstytojų emocinį atsparumą ir profesinį lankstumą.
Emocinio intelekto dirbtuvės dėstytojams ir dėstytojoms
Tikslas. Suteikti universiteto dėstytojams žinių ir praktinių įgūdžių, leidžiančių taikyti emocinio intelekto principus akademinėje veikloje ir asmeniniame gyvenime.
Patyriminė ekskursija su miško maudynių elementais VDU Botanikos sode (birželio 26 d.)
Tikslas. 1. Patirti VDU Botanikos sodo aplinkos ramybę ir harmoniją per „miško maudynes“ – sveikatinimo praktiką, kuri skatina gilų atsipalaidavimą ir padeda sumažinti streso lygį. 2. Pajusti ryšį su gamta.
Fizinio, emocinio ir kognityvinio ugdymo darna
Tikslas. Supažindinti su naujausiais mokslo pasiekimais apie įvairaus mažiaus Žmonių fizinio, emocinio ir kognityvinio ugdymo darną.
Patyriminė ekskursija su miško maudynių elementais VDU Botanikos sode (birželio 30 d.)
Tikslas. 1. Patirti VDU Botanikos sodo aplinkos ramybę ir harmoniją per „miško maudynes“ – sveikatinimo praktiką, kuri skatina gilų atsipalaidavimą ir padeda sumažinti streso lygį. 2. Pajusti ryšį su gamta.
English for Communication B1 (30 akad. val.)
Tikslas. Lavinti dalyvių anglų kalbos komunikacinius gebėjimus žodžiu, atitinkančius B1 lygį pagal CEFR. Uždaviniai – tobulinti kalbėjimo įgūdžius įvairiose kasdienėse ir profesinėse situacijose, plečiant žodyną ir stiprinant pasitikėjimą bendraujant anglų kalba.
Dirbtinis intelektas kasdienių užduočių atlikimui: praktiniai įgūdžiai ir įrankiai
Tikslas. Suteikti dalyviams pagrindines teorines žinias ir praktinius įgūdžius, reikalingus efektyviam dirbtinio intelekto (DI) įrankių taikymui kasdienėse užduotyse, ugdyti gebėjimą pasirinkti tinkamiausius sprendimus pagal veiklos poreikius.
Studijų prieinamumas klausos negalią turintiems studentams
Tikslas. Supažindinti dalyvius su klausos negalią turinčių studentų poreikiais ir suteikti žinių bei praktinių įgūdžių, reikalingų fizinės ir informacinės aplinkos pritaikymui bei efektyviam bendravimui studijų kontekste.
Rekomendacijos dėstytojams dėl studijų pritaikymo atsižvelgiant į studentų, turinčių autizmo spektro sutrikimą, individualius poreikius
Tikslas. Supažindinti dėstytojus su rekomendacijomis kaip pritaikyti studijų procesą autistiškiems studentams.
Kaip dirbtinis intelektas keičia švietimo sektorių?
Tikslas. Skatinti supratimą apie dirbtinio intelekto vaidmenį švietime ir padėti dėstytojams bei švietimo darbuotojams geriau orientuotis naujų technologijų aplinkoje.
Praktiniai kibernetinio saugumo patarimai darbuotojams
Tikslas. Sustiprinti VDU darbuotojų kibernetinio saugumo žinias ir gebėjimus, siekiant užtikrinti saugesnį kasdienį darbą bei atsakingą elgesį su informacija ir skaitmeninėmis priemonėmis.
Skirtingų dirbtinio intelekto įrankių naudojimas administracijos darbuotojams
Tikslas. Supažindinti administracijos darbuotojus su dirbtinio intelekto taikymo galimybėmis kasdienėje veikloje, atkreipiant dėmesį į duomenų saugumą, teisinius aspektus ir praktiškus būdus, kaip DI gali padėti dirbti efektyviau.
Rimtojo žaidimo kūrimas. Praktinės kūrybinės dirbtuvės
Tikslas. Suteikti dalyviams praktinės patirties kuriant edukacinius žaidimus, taikant dizaino mąstymo principus ir dirbtinio intelekto įrankius, bei skatinti kūrybišką ir bendradarbiavimu grįstą mokymosi procesą.
Video turinio kūrimas su DI
Tikslas. Supažindinti dalyvius su dirbtinio intelekto galimybėmis kuriant vaizdo turinį ir parodyti, kaip DI įrankiai gali būti naudojami kūrybiniame procese – nuo idėjos iki galutinio vaizdo kūrinio.
DI asistentų kūrimas, jų panaudojimo galimybės
Tikslas. Supažindinti dalyvius su personalizuotų dirbtinio intelekto asistentų kūrimu ir naudojimu be programavimo žinių, siekiant efektyvinti kasdienes užduotis ir pagerinti darbo bei studijų procesus VDU bendruomenėje.
DI naudojimas ir skirtingi įrankiai komunikacijai ir reklamai
Tikslas. Parodyti, kaip pasitelkti dirbtinio intelekto įrankius komunikacijos ir reklamos turinio kūrimui, siekiant efektyviau skleisti informaciją apie katedros, fakulteto ar projekto veiklas ir taupyti laiką kasdienėje komunikacijoje.
Dirbtinio intelekto technologijų proveržis ir naujovės
Tikslas. Aptarti dirbtinio intelekto strategijos svarbą organizacijoms ir paskatinti dialogą apie DI ekosistemų kūrimą bei bendradarbiavimą tarp universitetų ir verslo.
Išmanūs vertimo sprendimai: nuo DI įrankių iki kūrybinio teksto tobulinimo
Tikslas. Supažindinti dalyvius su šiuolaikiniais dirbtinio intelekto ir skaitmeniniais įrankiais, skirtais vertimui, redagavimui ir daugiakalbei komunikacijai, bei ugdyti gebėjimą juos taikyti siekiant kokybiškos, tikslios ir kultūriškai jautrios kalbos vartosenos įvairiuose profesiniuose kontekstuose.
Z kartos mokymo(si) būdai: metodai, strategijos, turinio pritaikymas skaitmeninės kartos studentams
Tikslas. Supažindinti klausytojus su mokslinių tyrimų radiniais apie skaitmeninės kartos besimokančiųjų poreikius, mokymosi metodus, strategijas, turinio pritaikymą.
Dirbtinio intelekto įrankiai efektyvesnei darbų organizacijai ir komunikacijai
Tikslas. Suteikti VDU darbuotojams praktinių žinių apie dirbtinio intelekto įrankių pritaikymo galimybes kasdienėje veikloje ir padėti įgyti įgūdžių, reikalingų efektyviai naudoti šias technologijas.
Profesinis nuovargis ir perdegimas darbe (I dalis)
Tikslas. Ugdyti sugebėjimą atpažinti profesinį nuovargį ir perdegimą sukeliančius veiksnius, savo reakcijas į profesinį nuovargį bei atpažinti kylančius suicidinius impulsus.
MELP mobilios aplikacijos, kaip įrankio darbuotojų gerovei ir komunikacijai, pristatymas
Tikslas. Supažindinti su MELP mobilia aplikacija (prisijungimas, pagrindinės funkcijos ir privalumai) bei atsakyti į darbuotojų klausimus.
Kaip atpažinti pseudomokslą?
Tikslas. Suteikti žinias padėsiančias atpažinti pseudomokslą ir pažinti mokslinį metodą.
Profesinis nuovargis ir perdegimas darbe (II dalis)
Tikslas. Ugdyti sugebėjimą atpažinti profesinį nuovargį ir perdegimą sukeliančius veiksnius, savo reakcijas į profesinį nuovargį bei atpažinti kylančius suicidinius impulsus.
Asmeninių finansų sprendimai (1–2 dalis)
Mokymų tikslas. Supažindinti VDU bendruomenę su pagrindiniais asmeninių finansų sprendimais iš mokslinės ir praktinės perspektyvos.
Kūrybiškumas ir komunikacija
Mokymų tikslas. Pasitelkiant šiuolaikinius teatro metodus ir aktorines technikas, atskleisti dalyvių unikalias kūrybines galias ir užtikrinti sėkmingą jų panaudojimą profesinėje veikloje.
Smegenų treniruotės su neurogrįžtamuoju ryšiu
Šių mokymų tikslas – supažindinti seminaro dalyvius su neurogrįžtamuoju ryšiu, šio metodo veikimo mechanizmu bei galimybėmis.
Pirmoji emocinė pagalba
Tikslas. Ugdyti emocines kompetencijas ir emocinės paramos teikimo įgūdžius.
Įtraukties skatinimas organizacijoje: kalbos ir komunikacijos reikšmė
Trumpas aprašymas.
Šie mokymai skirti suteikti visiems VDU darbuotojams ir visoms darbuotojoms žinių ir įgūdžių, reikalingų siekiant padidnti įtrauktį organizacijoje, keičiant ir gerinant bendravimo, komunikacijos ir įtraukesnės reprezentacijos kultūrą. Dalyviai(-ės) susipažins su kalbos ir komunikacijos poveikiu įvairioms auditorijoms, sužinos apie priemones ir strategijas, taikomas veiksmingai komunikacijai ir įtraukiai kalbai užtikrinti, vengiant išankstinių nuostatų, stereotipais grįsto ir kartais netyčinio atskirties didinimo per kalbą ir komunikaciją.
Fizinis aktyvumas – geriausias „vaistas“ protui ir kūnui
Tikslas. Supažindinti dalyvius su naujausiomis nefarmakologinėmis sveikatos gerinimo technologijomis, grindžiamomis moksliniais įrodymais.
Fizinis aktyvumas sveikatingumui
Tikslas. Supažindinti VDU darbuotojus su fizinio aktyvumo gairėmis.
Emocijų paleidimo dirbtuvės
Mokymų tikslas. Artimiau susipažinti su savo kūnu, pažinti jame esančias emocijas ir jas išlaisvinti per judesį ir teatrinę raišką.
Pirmosios pagalbos mokymai
Mokymai organizuojami pagal PP – privalomojo pirmosios pagalbos mokymo pagrindinę programą, skirtą asmenims, pradedantiems profesinę ar kitą veiklą, ir pagal PT – privalomojo pirmosios pagalbos mokymo tęstinę programą.
Praktinės medijų raštingumo dirbtuvės
Tikslas. Supažindinti su medijų raštingumu praktiškai.
Tai kaip, visgi, mokytis anglų kalbos?
Tikslas. Sukviesti anglų kalbą besimokančius universiteto bendruomenės narius pasidalinti būdais ir priemonėmis, kuriomis jie bando lavinti bendravimo anglų kalba įgūdžius, aptarti jų efektyvumą siekiant tikslo išmokti anglų kalbą bei įvardyti efektyvaus anglų kalbos mokymosi principus.
Praktinės medijų raštingumo dirbtuvės
Tikslas. Supažindinti su medijų raštingumu praktiškai.
Stresas organizacijoje: kaip apsisaugoti ir neperdegti
Tikslas. Susipažinti su streso sąvoka, veiksniais, labiausiai keliančiams stresą organizacijoje ir galimais streso įveikos būdais.
Viešųjų pirkimų vykdymo ypatumai
Tikslas. Suteikti Universiteto darbuotojams, vykdantiems mažos vertės viešuosius pirkimus, žinių apie galiojančias tvarkas, pirkimų vykdymo etapus bei atsakyti į iškilusius klausimus.
Bendravimo su žiniasklaida DNR: raktas į sėkmingą komunikaciją
Tikslas. Suteikti mokymų dalyviams gilesnį supratimą apie šiuolaikinę medijų aplinką ir jos dinamiką, pagrindinius žiniasklaidos veikimo principus, ugdyti jų gebėjimą efektyviai bendrauti su žiniasklaida, siekiant teisingai ir įtaigiai perteikti informaciją bei komunikuoti savo mokslinius pasiekimus visuomenei, įskaitant sudėtingų mokslinių idėjų perteikimą suprantama ir įtraukiančia forma. Pasiūlyti praktines užduotis, kurių metu dalyviai galės pritaikyti įgytas žinias realiose situacijose.
Mediacija ir santykių puoselėjimas
Tikslas. Pagrindinis šių mokymų tikslas yra supažindinimas su mediacijos esme ir nauda tarpusavio santykių kūrime, stiprinime ir konfliktų sprendime puoselėjant teigiamus tarpusavio santykius darbo aplinkoje.
Komunikacijos pasirinkimas arba kada ir kas geriau: kaip pavadinsi, taip nepagadinsi ar „tyla – gera byla“
Mokymų tikslas. Lavinti asmeninę, institucinę, tarpinstitucinę ir viešąją komunikaciją, kurti objektyvios informacijos sistemą ir formuoti kokybinį asmens ir organizacijos įvaizdį.
Lietuvių kalbos rašybos naujovės ir aktualijos
Tikslas. Supažindinti su naujausiais rašybos taisyklių pakeitimais ir apžvegti aktualius probleminius rašybos atvejus.
Inovatyvūs mąstymo metodai: kūrybiškumo įgalinimas studijų procese
Mokymų tikslas. Ugdyti dalyvių kūrybinį mąstymą ir gebėjimą pritaikyti inovatyvius sprendimus studijų procese, skatinant kūrybiškumą, bendradarbiavimą ir efektyvų problemų sprendimą.
Mokslininko tapatybė. Mokslininko identifikatoriai
Mokymų tikslas. Supažindinti su mokslininko pastoviais identifikatoriais (ORCID ID, Researcher ID, Scopus ID, Google Scholar, VDU CRIS ID), kaip juos susikurti ir naudoti.
Seksualinio priekabiavimo ir mobingo prevencija: institucinė politika, teorija ir praktika
Tikslas. Supažindinti VDU bendruomenę su seksualinio priekabiavimo ir mobingo prevencija, pristatyti aktualią universiteto politiką, teoriją ir praktiką.
Kūrybiškumas ir komunikacija
Mokymų tikslas. Pasitelkiant šiuolaikinius teatro metodus ir aktorines technikas, atskleisti dalyvių unikalias kūrybines galias ir užtikrinti sėkmingą jų panaudojimą profesinėje veikloje.
Turkų kalba ir kultūra pradedantiesiems
Tikslas. Klausytojai ugdys turkų kalbos supratimą ir susidomėjimą ja, taip pat turkų kultūra bei istorija.
Anglų kalbos tarimo įgūdžių tobulinimo kursas (angl. Polish and Perfect Your English Pronunciation)
Tikslas. Tobulinti besimokančiųjų anglų kalbos tarimą, kirčiavimą, ritmą ir intonaciją, siekiant, kad jų kalba būtų aiški, raiški ir suprantama tiek kasdienėje, tiek profesinėje aplinkoje.
Prancūzų kalba pradedantiesiems
Tikslas. Išmokyti teisingai tarti prancūzų kalbos nosies garsus ir balsių derinius, o taip pat gebėti vartoti esamojo ir būsimuojo laiko veiksmažodžius, kalbant apie save, savo kasdienį gyvenimą, šeimą ir kolegas.
Italų kalba pradedantiesiems (A1 lygis)
Tikslas. Šis italų kalbos A1 lygio kursas, tiksliau jo I-oji dalis, yra skirtas visiems norintiems ne tik įgyti italų kalbos pradmenų, bet ir susipažinti su Italijos kultūra bei kasdieninėmis aktualijomis.
Mokslinių tyrimų komercializavimas ir projektų rengimas
Tikslas. Supažindinti su idėjų ir produktų komercializavimo procesais bei praktiniais jų įgyvendinimo aspektais.
Tyrimų rezultatų rinkodara ir komunikacija
Tikslas. Mokymų metu dalyviai bus supažindinami su rinkodaros ir komunikacijos teorija, pagrindinėmis rinkodaros ir komunikacijos taisyklėmis, mokslininko įvaizdžio kūrimo per komunikaciją principus. Mokymuose bus kalbama ir apie informacinius kanalus, socialinius tinklus bei komunikaciją socialiniuose tinkluose, etiką ir autorines teises.