Vytautas Magnus University
Aprašymas

Tikslas. Supažindinti dalyvius su dirbtinio intelekto galimybėmis kuriant vaizdo turinį ir parodyti, kaip DI įrankiai gali būti naudojami kūrybiniame procese – nuo idėjos iki galutinio vaizdo kūrinio.

  • photo
    2025 m. lapkričio 14 d. 9.00–11.00 val.
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Mokymai truks 2 val.
  • photo
    Kompetencijų grupė – 2 grupė
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

 Trumpas aprašymas

Šioje sesijoje bus nagrinėjamas vaizdo turinio kūrimas pasitelkiant dirbtinį intelektą. Aptarsime, kaip DI supranta, analizuoja ir generuoja vaizdus tiek statinius paveikslėlius, tiek dinaminį vaizdo turinį. Peržvelgsime šiuolaikinius įrankius, tokius kaip „Kling“ ar „Google Veo“, kurie leidžia generuoti ne tik vaizdą, bet ir garsą. Mokymų metu pereisime visą kūrybinį procesą (angl. pipeline): nuo idėjos ir scenarijaus rašymo iki asistento, generuojančio užklausas (angl. prompts) vaizdo varikliams, sukūrimo ir galutinio rezultato – vaizdo kūrinio gavimo.


 Turinys.

DI ir vaizdas. Kaip dirbtinis intelektas analizuoja ir generuoja vizualinį turinį.

Šiuolaikiniai įrankiai. „Kling“, „Veo“ ir kitų įrankių, galinčių generuoti vaizdą su garsu, apžvalga.

Kūrybinis procesas. Eiga nuo idėjos iki galutinio vaizdo produkto.

Scenarijus ir užklausos. Kaip rašyti scenarijus ir kurti DI asistentus, kurie generuotų efektyvias užklausas vaizdo kūrimo platformoms.


Tikslinė grupė. VDU akademinis ir neakademinis personalas.

Trukmė2 val.

Vieta. Mokymai nuotoliniai.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes2 grupė – profesinės.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisA lygio mokymų programa (pradedantiems).

Lektoriai

Lektorius – VDU Komunikacijos katedros dėstytojas, dirbtinio intelekto technologijų eksperimentatorius / praktikas.

Dirbtinio intelekto projektų entuziastas, nuolat besidomintis naujausiomis AI technologijomis ir jų taikymu įvairiose srityse – nuo programavimo iki kasdienių problemų sprendimo.

Atsiliepimai