Aprašymas
Tikslas. Supažindinti dalyvius su dirbtinio intelekto galimybėmis kuriant vaizdo turinį ir parodyti, kaip DI įrankiai gali būti naudojami kūrybiniame procese – nuo idėjos iki galutinio vaizdo kūrinio.
-
2025 m. lapkričio 14 d. 9.00–11.00 val. -
Mokymai nuotoliniai -
Išduodami pažymėjimai -
Mokymai truks 2 val. -
Kompetencijų grupė – 2 grupė -
A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas.
Šioje sesijoje bus nagrinėjamas vaizdo turinio kūrimas pasitelkiant dirbtinį intelektą. Aptarsime, kaip DI supranta, analizuoja ir generuoja vaizdus – tiek statinius paveikslėlius, tiek dinaminį vaizdo turinį. Peržvelgsime šiuolaikinius įrankius, tokius kaip „Kling“ ar „Google Veo“, kurie leidžia generuoti ne tik vaizdą, bet ir garsą. Mokymų metu pereisime visą kūrybinį procesą (angl. pipeline): nuo idėjos ir scenarijaus rašymo iki asistento, generuojančio užklausas (angl. prompts) vaizdo varikliams, sukūrimo ir galutinio rezultato – vaizdo kūrinio gavimo.
Turinys.
DI ir vaizdas. Kaip dirbtinis intelektas analizuoja ir generuoja vizualinį turinį.
Šiuolaikiniai įrankiai. „Kling“, „Veo“ ir kitų įrankių, galinčių generuoti vaizdą su garsu, apžvalga.
Kūrybinis procesas. Eiga nuo idėjos iki galutinio vaizdo produkto.
Scenarijus ir užklausos. Kaip rašyti scenarijus ir kurti DI asistentus, kurie generuotų efektyvias užklausas vaizdo kūrimo platformoms.
Tikslinė grupė. VDU akademinis ir neakademinis personalas.
Trukmė. 2 val.
Vieta. Mokymai nuotoliniai.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programa (pradedantiems).
Lektoriai
Lektorius – VDU Komunikacijos katedros dėstytojas, dirbtinio intelekto technologijų eksperimentatorius / praktikas.
Dirbtinio intelekto projektų entuziastas, nuolat besidomintis naujausiomis AI technologijomis ir jų taikymu įvairiose srityse – nuo programavimo iki kasdienių problemų sprendimo.