Dėstytojų akademija
Galimybė tobulėti kiekvienam Vytauto Didžiojo universiteto bendruomenės akademinio personalo nariui – seminarai, ilgos ar trumpos apimties mokymai, kurie padės tobulinti didaktines, profesines ir kt. dėstymui svarbias kompetencijas.
LEGO SERIOUS PLAY: Kūrybiškas problemų sprendimas universiteto dėstytojams
Tikslas. Supažindinti dėstytojus su Lego® Serious Play® metodika, kurią galima taikyti dirbant drauge su studentais. Tai kūrybinis ir inovatyvus verslo strategijos, problemų sprendimo, komunikacijos ir mokymo(si) metodas, naudojantis LEGO konstruktorius.
Longitudinių tyrimų duomenų analizė
Tikslas. Supažindinti su longitudinių tyrimų duomenų analizės metodais, jų taikymo galimybėmis ir ribotumais.
Įtrauktis ir įvairovė žaidimuose: edukacinių žaidimų (serious games) kūrimas
Tikslas. Patobulinti praktinius dėstytojų gebėjimus taikyti edukacinius žaidimus ir žaidimais grįstą mokymą(si) studijų procese siekiant ugdyti studijų dalyko gebėjimus, didinti studentų įsitraukimą ir mokymosi motyvaciją.
Personalizuotu mokymusi grįstų studijų įgyvendinimas aukštajame moksle
Tikslas. Pristatyti personalizuoto mokymosi koncepciją, aptarti jos taikymo prielaidas aukštajame moksle ir pasidalyti studijų personalizavimo patirtimi.
Praktinis seminaras: studentų įsitraukimo analizė su BigBlueButton
Tikslas. Pristatyti vaizdo konferencijų įrankio BigBlueButon studentų aktyvumo stebėsenos funkcijas.
Edukacinių žaidimų kūrimas naudojant dirbtinį intelektą
Tikslas. Susipažinti bei praktiškai išbandyti dirbtinio intelekto įrankius edukacinių žaidimų kūrimui.
DI – skaidrių kūrimui: įrankių naudojimas efektyviam pristatymų / prezentacijų rengimui
Tikslas. Išmokti efektyviai naudoti dirbtinio intelekto (DI) įrankius kuriant įtaigius ir profesionalius pristatymus.
Mokymosi organizavimas skaitmeninėje aplinkoje
Tikslas. Pristatyti vaizdo konferencijų įrankių MS Teams ir BigBlueButon naudojimo galimybes nuotolinėms vaizdo paskaitoms bei naujas funkcijas.
Formuojamasis vertinimas lankomumui
Tikslas. Pasidalinti gerąją patirtimi, kaip formuojamasis vertinimas gali paskatinti paskaitų lankomą.
Darbo grupėje užduotys: kaip padaryti, kad vienas neatidirbtų už visus
Tikslas. Supažindinti su mano kurtu darbo komandoje patobulinimu ir paaiškinti, kaip tai pritaikyti Jūsų dėstomame dalyke. Antraeilis tikslas - sumažinti JŪSŲ laiko ir energijos sąnaudas siekiant suvaldyti studentų kolektyvinio darbo procesą semestro eigoje.
Skaitmeninis istorijos pasakojimas: lyčių ir įvairovės dimensijos integravimas į studijas
Tikslas. Supažindinti mokymų dalyves ir dalyvius su skaitmeninės istorijos pasakojimo metodu ir jo taikymu dalyko dėstyme.
Edukacinio pabėgimo kambario kūrimas
Tikslas. Supažindinti dalyvius su pabėgimo kambarių kūrimo metodika, kaip mokymosi priemone. Pristatyti edukacinės priemonės kūrimo būdus, pavyzdžius, programėles, kuriomis dalyviai galės susikurti savo edukacinę priemonę - pabėgimo kambarį.
Objektyvus ir sąžiningas grupinių darbų vertinimas
Tikslas. Suteikti žinių apie objektyvų ir sąžiningą grupinių darbų vertinimą, kad būtų užtikrinta teisinga vertinimo praktika.
Mokymosi planavimas naudojant skaitmeninius išteklius (II dalis)
Tikslas. Aptarti VDU Moodle įrankius skirtus dėstytojams studijų planavimas (darbas su Moodle įrankiais: Grupių pasirinkimas arba Grupių savarankiškas sukūrimas, Duomenų bazės, Žodynas).
Studijų turinio praturtinimas kūrybiniais sprendimais
Tikslas. Pristatyti patirtis, kaip kūrybiškai pritaikyti praktinius sprendimus padedančius praturtinti studijų dalykų turinį ir prosesą.
Neuromarketingo ir GenDI galimybės edukacijoje
Tikslas. Atskleisti naujausių neuromarketingo ir GenDI įrankių klasifikacijas, tipus bei jų panaudojimo praktines galimybes edukacijoje.
Moodle įrankių naudojimas dėstant nuotoliniu būdu
Tikslas. Aptarti kaip paruošti vaizdo paskaitų įrašus interaktyviam mokymuisi (darbas su Moodle įrankiu H5P) bei kitų interaktyvių Moodle įrankių naudojimo dėstant nuotoliniu būdų geroji praktika.
DI pagalba kalbų mokytojui
Tikslas. Atrasti DI kalbos mokymo įrankius, paruošti individualizuotas užduotis, analizuoti besimokančiųjų kalbą.
Papildomos MS Teams galimybės – skatinkime dalyvių interaktyvumą naudodami apklausų įrankį „Polls“
Tikslas. Aptarti kaip naudoti vaizdo paskaitų įrankio MS Teams programą „Polls“ interaktyviam dalyvavimui susitikimuose. Praktiniai mokymai dėstytojams.
Dirbtinio intelekto etiško naudojimo mokslo ir studijų procese gairės
Tikslas. Suteikti dalyviams supratimą apie DI etišką naudojimą, skatinti atsakingą ir sąžiningą DI naudojimą.
Skaitmeniniai mikrokredencialai aukštajame moksle: Europass skaitmeninė infrastruktūra
Tikslas. Aptarti mikrokredencialų aukštajame moksle reikšmę ir sąsajas su Europass skaitmenine infrastruktūra.
Studijų dalyko pritaikymas nuotolinėms studijoms pagal II / III lygio reikalavimus
Tikslas. Susipažinti su studijų dalyko pritaikymo nuotolinėms studijoms metodinėmis rekomendacijomis.
Mokymasis bendradarbiaujant pasitelkus skaitmenines technologijas
Tikslas. Mokymų metu dalyviai bus supažindinti su grupinio darbo įrankių taikymo bendradarbiavimui principais ir metodika.
Besimokančiųjų pasiekimų ir pažangos analizė Moodle aplinkoje
Tikslas. Susipažinti su besimokančiųjų pasiekimų ir pažangos stebėjimo įrankiais.
Pasiekimų pripažinimas skaitmeninėje aplinkoje
Tikslas. Taikyti skaitmeninius ženkliukus, mikrokredencialus, pažymėjimus, jų sąsajos su dalyko rezultatais.
Studijų turinio praturtinimas kūrybiniais sprendimais
Tikslas. Pristatyti patirtis, kaip kūrybiškai pritaikyti praktinius sprendimus padedančius praturtinti studijų dalykų turinį ir prosesą.
Bibliografinių įrašų tvarkymo programa RefWorks
Tikslas. Supažindinti su specialia informacijos išteklių tvarkymo programa RefWorks, kurios pagalba galima rašto darbuose galima įterpti nuorodas į cituojamus šaltinius, automatiškai suformuoti panaudotos literatūros sąrašą, pasirenkant reikalingą citavimo stilių.
Meta-analizė su „R“ socialiniuose moksluose
Tikslas. Pristatyti programinės įrangos „R" taikymą ir jos galimybes atliekant meta-analitinius skaičiavimus socialinių mokslų srityje.
Bendravimo su žiniasklaida DNR: raktas į sėkmingą komunikaciją
Tikslas. Suteikti mokymų dalyviams gilesnį supratimą apie šiuolaikinę medijų aplinką ir jos dinamiką, pagrindinius žiniasklaidos veikimo principus, ugdyti jų gebėjimą efektyviai bendrauti su žiniasklaida, siekiant teisingai ir įtaigiai perteikti informaciją bei komunikuoti savo mokslinius pasiekimus visuomenei, įskaitant sudėtingų mokslinių idėjų perteikimą suprantama ir įtraukiančia forma. Pasiūlyti praktines užduotis, kurių metu dalyviai galės pritaikyti įgytas žinias realiose situacijose.
Studijų dalyko pritaikymas nuotolinėms studijoms pagal II / III lygio reikalavimus
Tikslas. Išklausę šiuos mokymus dėstytojai gebės įvardinti nuotolinėms studijoms pritaikyto dalyko vertinimo kriterijus ir paaiškinti nuotolinėms studijoms atestuojamų dalykų vertinimo procesą.
Mokymosi organizavimas skaitmeninėje aplinkoje
Tikslas. Pristatyti vaizdo konferencijų įrankių MS Teams ir BigBlueButon naudojimo galimybes nuotolinėms vaizdo paskaitoms bei naujas funkcijas.
Vertinamosios užduotys, testai ir pasiekimų pripažinimas skaitmeninėje aplinkoje
Tikslas. Aptarti VDU Moodle įrankius turinčius vertinimo funkcijas (testas, užduotis, diskusijų forumas)
Mokymosi planavimas naudojant skaitmeninius išteklius (I dalis)
Tikslas. Aptarti VDU Moodle įrankius skirtus dėstytojams studijų planavimui (darbas su Moodle įrankiais: Studentų lankomumas; Susitikimų tvarkaraščio, Pasirinkimas)
Skaitmeniniai įrankiai humanitarams
Tikslas. Pristatyti skaitmeninę humanitariką ir populiariausius jos įrankius bei priemones.
Moodle aktuali versija – kas naujo?
Tikslas. Susipažinti su studijų dalyko paruošimu naujam semestrui ir atnaujinto Moodle galimybėmis.
Autentiškas vertinimas: alternatyvūs vertinimo metodai ir jų privalumai
Tikslas. Supažindinti dalyvius su autentiško vertinimo samprata ir taikymu aukštajame moksle, siekiant paskatinti dalyvius integruoti šią praktiką į savo dėstymą.
Personalizuotas mokymasis: ką daryti, kai jau supratome, kad „vienas dydis netinka visiems“?
Tikslas. Mokymų metu dalyviai susipažins su personalizuoto mokymosi strategija, įgalinančia studentus įsitraukti į mokymosi procesą.
Oxsico teksto sutapčių tikrinimo sistema su dirbtinio intelekto atpažinimu
Tikslas. Suteikti dalyviams išsamias žinias ir praktinius įgūdžius, kaip naudotis OXSICO teksto sutapčių tikrinimo sistema ir dirbtinio intelekto atpažinimo funkcijomis, siekiant efektyviai identifikuoti teksto sutapimus ar dirbtinio intelekto sugeneruotą turinį.
Refleksija mokymuisi ir tobulėjimui
Tikslas. Pristatyti reflektavimą skatinančius metodus ir priemones bei juos išbandyti.
Mokymosi metodų įvairovė: Kaip tinkamai pasirinkti, įtraukti besimokantįjį ir vertinti?
Tikslas. Apžvelgti metodų įvairovę, jų tikslingumą ir reikšmę mokymosi procesui.
Studijų dalyko pritaikymas nuotolinėms studijoms pagal II / III lygio reikalavimus
Tikslas. Susipažinti su studijų dalyko pritaikymo nuotolinėms studijoms metodinėmis rekomendacijomis.
Informacijos apie šaltinius kaupimo, jų tvarkymo bei citavimo studijų ir mokslo darbuose programa RefWorks
Tikslas. Supažindinti su specialia informacijos išteklių tvarkymo programa RefWorks.
Skaitmeninių išteklių pasirinkimas
Tikslas. Tinkamai pasirinkti ir naudoti skaitmeninius išteklius.
Personalizuotas mokymasis: ką daryti, kai jau supratome, kad „vienas dydis netinka visiems"?
Tikslas. Mokymų metu dalyviai susipažins su personalizuoto mokymosi strategija, įgalinančia studentus įsitraukti į mokymosi procesą.
Mokymosi planavimas naudojant skaitmeninius išteklius
Tikslas. Išmokti planuoti studijų procesą taikant Studentų lankomumo ir Susitikimų tvarkaraščio NSA Moodle įrankius.
Skaitmeninių išteklių kūrimas, tvarkymas ir dalijimasis
Tikslas. Susipažinti su interaktyvaus turinio kūrimo įrankio H5P veiklos galimybėmis ir jų taikymu
Mokymosi organizavimas skaitmeninėje aplinkoje
Tikslas. Pristatyti vaizdo konferencijų įrankių MS Teams ir BigBlueButon naudojimo galimybes nuotolinėms vaizdo paskaitoms bei naujas funkcijas.
Studentų pasiekimų pripažinimas naudojant Moodle skaitmeninius ženkliukus
Tikslas. Išmokti sukurti skaitmeninį ženkliuką nuotolinių studijų aplinkoje Moodle ir jį išduoti besimokantiesiems.
Edukacinio pabėgimo kambario kūrimas
Tikslas. Supažindinti dalyvius su pabėgimo kambarių kūrimo metodika, kaip mokymosi priemone. Pristatyti edukacinės priemonės kūrimo būdus, pavyzdžius, programėles, kuriomis dalyviai galės susikurti savo edukacinę priemonę - pabėgimo kambarį.
Mokymosi metodų įvairovė: Kaip tinkamai pasirinkti, įtraukti besimokantįjį ir vertinti?
Tikslas. Apžvelgti metodų įvairovę, jų tikslingumą ir reikšmę mokymosi procesui.
Įtraukiojo ugdymo principai ir veiklos metodai aukštajame moksle (angl. inclusive education)
Tikslas. Šių mokymų tikslas – suteikti aukštųjų mokyklų dėstytojams praktinių žinių ir įgūdžių, susijusių su įtraukties procesų įgyvendinimu dėstytojo darbe, tokiu būdu prisidedant prie efektyvaus įtraukties principo realizavimo aukštajame moksle.
Bendradarbiavimas mokymosi procese, pasitelkiant skaitmenines technologijas
Tikslas. Mokymų metu dalyviai bus supažindinti su grupinio darbo įrankių taikymo bendradarbiavimui principais ir metodika.
Studijų dalyko pritaikymas nuotolinėms studijoms pagal II / III lygio reikalavimus
Tikslas. Susipažinti su studijų dalyko pritaikymo nuotolinėms studijoms metodinėmis rekomendacijomis.
Besimokančiųjų pasiekimų ir pažangos analizė Moodle aplinkoje
Mokymų tikslas. Susipažinti su besimokančiųjų pasiekimų ir pažangos stebėjimo įrankiais.
Vertinamosios užduotys, testai ir pasiekimų pripažinimas skaitmeninėje aplinkoje: užduočių kūrimas
Tikslas. Aptarti Užduočių įrankio funkcijas pritaikytas vertinimui.
Vertinamosios užduotys, testai ir pasiekimų pripažinimas skaitmeninėje aplinkoje: testų kūrimas
Tikslas. Susipažinti su Testo įrankio funkcijomis dirbant nuotolinių studijų aplinkoje Moodle.
Mokymosi organizavimas skaitmeninėje aplinkoje
Tikslas. Pristatyti vaizdo konferencijų įrankių – „MS Teams“ ir „BigBlueButon“ naudojimo galimybes nuotolinėms vaizdo paskaitoms bei naujas funkcijas.
Mokymosi planavimas naudojant skaitmeninius išteklius
Tikslas. Išmokti planuoti studijų procesą taikant Studentų lankomumo ir Susitikimų tvarkaraščio NSA Moodle įrankius.
Naujausių inovatyvių metodų ir įrankių taikymas, per gilų studentų įtraukimą
Tikslas. Gilinti bei plėtoti dėstytojų gebėjimą studijų procese taikyti inovatyvius studijų metodus.
Moodle 4 versija – kas naujo?
Tikslas. Susipažinti su atnaujinta Moodle 4.0 versija, pažinti jos dizaino ypatumus ir funkcijas.
Studijų programų tobulinimo planų rengimas ir stebėsena: tobulintini aspektai
Tikslas. Tinkamai parengti studijų programų tobulinimo planus ir stebėti jų įgyvendinimą remiantis universiteto nustatyta programos tobulinimo plano ir stebėsenos forma bei rekomendacijomis.
Inovatyvūs dėstymo metodai kuriant ir įgalinant IKT priemones (II dalis)
Tikslas. Šiuo dviejų dalių seminaru siekiama suteikti dėstytojams naujų žinių apie inovacijas ir jų taikymą mokymo(si) procese.
Inovatyvūs dėstymo metodai kuriant ir įgalinant IKT priemones (I dalis)
Tikslas. Šiuo dviejų dalių seminaru siekiama suteikti dėstytojams naujų žinių apie inovacijas ir jų taikymą mokymo(si) procese.
Pagrindiniai mokslo vertinimo rodikliai ir šaltiniai
Tikslas. Supažindinti su pagrindiniais mokslo produkcijos vertinimo metodais ir rodikliais, pristatyti pastarojo meto pagrindines vertinimo tendencijas pasaulinėje, nacionalinėje ir institucinėje praktikoje.
Studijų dalykų aprašų atnaujinimas
Tikslas. Mokymai skirti dėstytojams, siekiantiems atnaujinti studijų dalyko aprašą vadovaujantis Universiteto nustatyta studijų dalyko aprašo forma ir studijų dalyko rengimo ir atnaujinimo metodinėmis rekomendacijomis.
Studijų dalyko pritaikymas nuotolinėms studijoms pagal II / III lygio reikalavimus
Tikslas. Susipažinti su studijų dalyko pritaikymo nuotolinėms studijoms metodinėmis rekomendacijomis.
Skaitmeninių išteklių kūrimas, tvarkymas ir dalijimasis. Atviri švietimo ištekliai
Tikslas. Tinkamai pasirinkti ir naudoti skaitmeninius išteklius.
Mokymosi planavimas naudojant skaitmeninius išteklius
Tikslas. Išmokti planuoti studijų procesą taikant Studentų lankomumo ir Susitikimų tvarkaraščio NSA Moodle įrankius.
Informacinė ekologija ugdyme: kodėl svarbus medijų raštingumas?
Tikslas. Aptarti medijų raštingumo tematinio lauko integravimo į pedagogines studijas galimybes.
Mokymosi organizavimas skaitmeninėje aplinkoje
Tikslas. Pristatyti vaizdo konferencijų įrankių MS Teams ir BigBlueButon naudojimo galimybes nuotolinėms vaizdo paskaitoms bei naujas funkcijas.
Įtraukių vizualinių kūrybinių sprendimų taikymas mokymo procese
Tikslas. Didinti Vytauto Didžiojo universiteto dėstytojų gebėjimus bei tobulinti profesinę kvalifikaciją, kurie leistų efektyviau, įtraukiau ir profesionaliau vesti paskaitas.
Studentų pasiekimų pripažinimas naudojant Moodle skaitmeninius ženkliukus
Tikslas. Išmokti sukurti skaitmeninį ženkliuką nuotolinių studijų aplinkoje Moodle ir jį išduoti besimokantiesiems.
Interaktyvaus turinio kūrimas taikant H5P įrankį
Tikslas. Susipažinti su H5P įrankiu nuotolinių studijų aplinkoje Moodle, pritaikyti siūlomas galimybes interaktyvaus turinio kūrimui.
Bendradarbiavimas mokymosi procese, pasitelkiant skaitmenines technologijas
Tikslas. Mokymų metu dalyviai bus supažindinti su grupinio darbo įrankių taikymo bendradarbiavimui principais ir metodika.
Duomenų apsauga moksliniuose tyrimuose
Tikslas. Universiteto dėstytojus, mokslininkus ir doktorantus supažindinti su pagrindiniais duomenų apsaugos reikalavimais taikomus vykdant ir organizuojant mokslinius tyrimus bei išanalizuoti dažniausiai kylančias problemines situacijas.
Besimokančiųjų pasiekimų ir pažangos analizė Moodle aplinkoje
Tikslas. Susipažinti su besimokančiųjų pasiekimų ir pažangos stebėjimo įrankiais.
Vertinamosios užduotys, testai ir pasiekimų pripažinimas skaitmeninėje aplinkoje: testų kūrimas
Tikslas. Susipažinti su Testo įrankio funkcijomis dirbant nuotolinių studijų aplinkoje Moodle.
Pedagoginio e-portfolio reikšmė bakalauro praktikos metu
Tikslas. Susipažinti su svarbiausiais principais rengiant pedagoginį e.portfolio bakalauro praktikos metu.
Vertinamosios užduotys, testai ir pasiekimų pripažinimas skaitmeninėje aplinkoje: užduočių kūrimas
Tikslas. Aptarti Užduočių įrankio funkcijas pritaikytas vertinimui.
Kaip lyčių dimensiją veiksmingai integruoti į studijas? Mokymosi tarnaujant bendruomenei patirtis
Tikslas. Seminaras supažindins dėstytojus(-as) su inovatyvaus „Mokymosi tarnaujant bendruomenei“ (angl. community based service learning) metodo taikymu studijų procese.
Nuotolinis mokymasis besimokančiojo akimis
Tikslas. Aptarti nuotolinio mokymosi ypatybes ir iššūkius bei išbandyti veiksmingus mokymo(si) metodus.
Kūrybinis mąstymas ir inovatyvios kūrybinio lavinimo technikos (praktiniai metodų išbandymo mokymai)
Tikslas. Suteikti teorinių ir praktinių kūrybiškumo gebėjimus ugdančių žinių, paskatinti paeksperimentuoti pritaikant inovatyvias kūrybinio lavinimo technikas.
Studijų programų tobulinimo planų rengimas ir stebėsena: tobulintini aspektai
Tikslas. Tinkamai parengti studijų programų tobulinimo planus ir stebėti jų įgyvendinimą remiantis Universiteto nustatyta programos tobulinimo plano ir stebėsenos forma bei rekomendacijomis.
Skaitmeninis pasakojimas (digital storytelling) kaip inovatyvus studijų metodas ir lyčių dimensijos integravimo į studijų procesą pavyzdžiai
Tikslas. Mokymai supažindins dėstytojus(-as) su inovatyvaus Skaitmeninio pasakojimo (digital storytelling) metodo taikymu studijų procese.
Studentų į(si)traukimas į studijas ir aktyvaus mokymo(si) metodai
Tikslas. Mokymų metu atskleisti naujus, praktinius aktyvaus mokymosi metodus per studentų į(si)traukimo į studijas ir aktyvaus mokymo(si) analizę.
Studentų pasiekimų vertinimas ir grįžtamasis ryšys
Tikslas. Šie mokymai skirti plėtoti studentų pasiekimų vertinimo įgūdžius, dėmesį skiriant vertinimo sistemos struktūrai, būdams, metodams. Didelis dėmesys šiame modulyje tenka studentų įsivertinimui, kokybiškam grįžtamajam ryšiui.
Dėstymo kokybė ir jos gerinimas
Tikslas. Siekiama praplėsti dėstymo kokybės sampratą, padidinti dėstytojo veiklos (įsi)vertinimo efektyvumą, siekiant susipažinti su dėstytojų veiklos, pasiekimų įsivertinimo būdais, aplankais, dėstytojo savęs, savo veiklos ir dėstomo kurso vertinimo ir tobulinimo ypatumais.
Dėstytojo savęs ir savo veiklos (įsi)vertinimas bei nuolatinis tobulėjimas
Tikslas. Šiuolaikinis dėstytojas, kad gebėtų patenkinti naujos kartos besimokančiųjų poreikius, turi pats nuolat augti ir tobulėti: studijuoti naujus dėstymo metodus, tobulinti savo kompetencijas ir ugdyti asmenybę.