Vytautas Magnus University
Aprašymas

TikslasTinkamai pasirinkti ir naudoti skaitmeninius išteklius.


  • photo
    2023 m. sausio 23 d. 14.00–15.30.
  • photo
    Mokymasis grupėje vaizdo konferencijų pagalba
  • photo
    Praktika ir diskusija, konsultacija
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Kompetencijų grupė – 1 grupė
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymasŠiuose mokymuose sužinosite, kuo skiriasi skaitmeniniai ištekliai nuo atvirų švietimo išteklių (AŠI), kaip juos kurti ir naudoti studijų procese. Pristatysime, kas yra kūrybinių bendrijų licencijos, kaip jas atpažinti ir pasirinkti tinkamą. Pateiksime dažniausiai VDU dėstytojų daromas klaidas parenkant ir nuotolinių studijų aplinkoje naudojant skaitmeninius šaltinius, pateiksime pasiūlymų, kaip šių klaidų išvengti.

 Turinys:

Kas yra atviri švietimo ištekliai (AŠI)? Kas yra kūrybinių bendrijų licencijos?

Kaip tinkamai sukurti ir atpažinti kūrybinių bendrijų licencijas.

Dėstytojų dažniausiai daromos klaidos nuotolinių studijų aplinkoje naudojant skaitmeninius išteklius. Kaip jų išvengti?

 Plėtojami gebėjimaiGebėsite paaiškinti, ką reiškia konkreti kūrybinių bendrijų licencija; pasirinkti norimą licenciją kuriant skaitmeninius išteklius; tinkamai licencijuoti savo sukurtus skaitmeninius išteklius.

 Tikslinė grupė. VDU dėstytojai

 Trukmė2 akademinės valandos.

 Vieta. Virtualioje erdvėje.

 Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes1 grupė – bendrosios (užsienio kalbų, tarpkultūrinio bendravimo ir bendradarbiavimo, skaitmeninio raštingumo ir kt.)

 Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisA lygio mokymų programa (pradedantiesiems) – siekiantiems įgyti naujų kompetencijų, atnaujinti bendrąsias žinias.


Lektoriai

Švietimo akademijos lektorė bei Inovatyvių studijų instituto direktorės pavaduotoja,

tyrėja, veiklų koordinatorė ir vadovė tarptautiniuose projektuose.

Estela veda mokymus dėstytojams bei studentams apie dalykų parengimą nuotolinėms studijoms,

konsultuoja dėstytojus ir studentus apie technologijų taikymą švietime, parinkimą ir pasirinkimą mokymuisi.


Dr. Giedrė Tamoliūnė yra Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos lektorė.

Taip pat, kaip tyrėja ji aktyviai dalyvauja Europos ir nacionaliniuose moksliniuose ir taikomuosiuose projektuose. Jos mokslinių interesų sritys – technologijomis grindžiamas mokymas ir mokymasis aukštajame moksle, mokymasis visą gyvenimą, atvirasis švietimas ir suaugusiųjų švietimas.

G. Tamoliūnė yra nuotolinės bakalauro studijų programos „Švietimas ir informacinės technologijos“ vadovė bei dėsto bakalauro ir magistrantūros studentams.

Pastaruosius kelerius metus ji aktyviai užsiima moksliniais tyrimais apie mokymosi duomenų analitikos taikymą mokymo ir mokymosi procese,

dirbdama Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos Inovatyvių studijų inovacijų vyresniąja specialiste.

Atsiliepimai

excellent