Mokymosi visą gyvenimą akademija

VDU Profesinių kompetencijų vystymo centras siūlo galimybę organizacijų darbuotojams kelti savo profesines kompetencijas dalyvaujant mūsų centro organizuojamuose mokymuose. Taip pat rengiame individualias mokymų programas, organizuojame kontaktinius ir nuotolinius mokymus, atsižvelgdami į organizacijų poreikius. Siūlomų temų pasirinkimas platus – nuo skaitmeninių technologijų, dirbtinio intelekto įrankių, projektų valdymo iki komunikacijos, viešojo kalbėjimo ir pedagoginių mokymų.


Jeigu jus domina profesinio tobulėjimo mokymai ar jų individualus programų rengimas, maloniai kviečiame susisiekti el. paštu gintare.milce@vdu.lt arba telefonu: +370 691 12719. Mūsų komanda pasiruošusi padėti jums sukurti mokymus, atitinkančius jūsų specifinius poreikius ir lūkesčius! 


Kviečiame prenumeruoti mūsų centro naujienlaiškį ir pirmieji sužinokite apie aktualiausius mokymus ir renginius, skirtus verslo ir organizacijų darbuotojams.

Diasporinio ugdymo programa: lietuviškosios tapatybės iššūkiai ir šeimos pasakojimai

„Lietuviškosios tapatybės iššūkiai ir šeimos pasakojimai“ – tai lietuviškosios tapatybės stiprinimo programa, skirta ugdyti vaiko gebėjimą tapti savo šaknų tyrėju, sieti didžiuosius ir mažuosius pasakojimus, esmingai svarbius formuojantis tautinei tapatybei, suvokti lietuvių pasklidimo pasaulyje istoriją ir šiandieninę lietuvių diasporos situaciją. 

Sveikatos stiprinimo strategijos

Mokymų tikslas. Supažindinti su pagrindiniais sveikatos stiprinimo veiksniais, lemiančiais bendrą savijautą, darbingumą ir gyvenimo kokybę.

Veiksmingas laiko valdymas akademinėje veikloje

Mokymų tikslas. Padėti akademiniam, moksliniam ir administraciniam personalui, doktorantams ir jauniems tyrėjams įgyti veiksmingo laiko planavimo įgūdžių, siekiant suderinti akademinį darbą su asmeniniu gyvenimu ir šeimos įsipareigojimais. Dalyviai susipažins su strategijomis, kaip sumažinti akademinį atidėliojimą (prokrastinaciją), įveikti blaškymąsi, ugdyti atsakingą požiūrį į darbą, sukurti realistišką, produktyvumą palaikančią darbo struktūrą bei išlaikyti psichologinę gerovę greito tempo akademinėje aplinkoje.

Kritinė ir feministinė pedagogika: lyčių ir įvairovės dimensijos integravimas į studijas

Mokymų tikslas – dėstytojus (-as), kurie (-ios) siekia taikyti inovatyvius ir į studentų (-čių) įgalinimą orientuotus dėstymo metodus, domisi lyčių dimensijos integravimo galimybėmis į studijų formą ir turinį, supažindinti su feministinės ir kritinės pedagogikos principais, aptarti jų taikymo būdus.. 

Saugaus stovyklavimo principai: kad poilsis netaptų kelione į ligoninę

Mokymų tikslas. Supažindinti dalyvius su saugaus stovyklavimo principais, atsakingu elgesiu prie laužo, kelionių metu bei naudojantis turistiniais įrankiais.

Avatarai kaip įtraukties ir įvairovės skatinimo priemonė studijose

TikslasSupažindinti dėstytojus su virtualių avatarų taikymo galimybėmis ugdant įvairovės, įtraukties ir tapatybės suvokimo gebėjimus studijų procese. Mokymų metu siekiama pristatyti teorinius tapatybės reprezentacijos ir įtraukties skaitmeninėje erdvėje aspektus. Taip pat bus patobulinti gebėjimai kurti bei pritaikyti avatarus naudojant įvairias skaitmenines platformas.

Projektų valdymas: galimybės ir iššūkiai

Projektų valdymas – tai struktūruotas procesas, apimantis planavimą, organizavimą, įgyvendinimą, stebėjimą ir kontrolę nuo projekto inicijavimo iki užbaigimo. Kiekvienas projektas turi savo biudžetą, komandą ir aiškias laiko ribas, kurių metu būtina efektyviai valdyti išteklius ir spręsti kylančius iššūkius. Mokymuose susipažinsite su esminiais projektų rengimo etapais bei praktiškai parengsite pačių sugeneruotos idėjos projektinę paraišką. VDU lektoriai dr. Aistė Ragauskaitė – Profesinių kompetencijų vystymo centro vadovė ir Edvinas Samys – VDU Komunikacijos ir technologijų perdavimo centro vadovas, dalinsis vertingais patarimais, kaip geriau išpildyti idėjos aprašymą, kaip tikslingai suplanuoti projektines veiklas ir suskaičiuoti biudžetą. Analizuosite įvairius projektų pavyzdžius ir apžvelgsite skirtingas projektinių paraiškų teikimo galimybes.

Dirbtinis intelektas nenupiešė, ko reikia? Išsiaiškinkime, kodėl!

Dirbtinio intelekto (DI) pritaikymo sėkmė priklauso ne tik nuo užduoties turinio, bet ir nuo to, kaip formuluojamos instrukcijos. Ilgas ir detalus „promtas“ (užduoties formulavimo tekstas) dar negarantuoja, kad vis tiek gausite norimą rezultatą. DI veikimas yra glaudžiai susijęs su mūsų pačių gebėjimu tinkamai suformuluoti klausimus ir pasirinkti tinkamiausią programą konkrečiai užduočiai atlikti. Tai ne tik technologinis, bet ir kūrybinis procesas, leidžiantis atrasti naujas galimybes bei tobulėti kartu su pažangiomis sistemomis. Praktinius patarimus ir metodus, padėsiančius užtikrinti efektyvius rezultatus, pristatys VDU lektorė, vizualinės komunikacijos ekspertė Austėja Pečiurienė. Sužinosite, kaip formuluoti užduotis, pritaikyti DI programų galimybes ir pasiekti aukščiausios kokybės sprendimus.

Įtrauki kalba ir komunikacija: organizacijos kultūriniai pokyčiai

Mokymų tikslas. Suteikti žinių ir įgūdžių, padedančių kurti įtraukesnę organizacijos kultūrą, ugdant jautrumą kalbai, komunikacijai ir reprezentacijai bei skatinant sąmoningą bendravimą be stereotipų ar šališkumo.

Lyderystė

Lyderystė – gebėjimas įkvėpti, motyvuoti ir efektyviai vadovauti kitiems, kurį galima nuolat tobulinti. VDU lektorius, lyderystės srities ekspertas, doc. dr. Vytautas Liesionis pristatys praktiškus ir patikrintus metodus, padedančius ugdyti šią svarbią kompetenciją. Mokymų metu bus aptariami esminiai lyderystės principai: kaip formuoti ir įgyvendinti viziją, kaip efektyviai bendrauti su komanda bei spręsti sudėtingas situacijas, kaip įkvėpti kitus ir pasiekti užsibrėžtų tikslų.

Dažniausios vizualuose daromos klaidos ir jų taisymo būdai. Sprendimai marketingo ir komunikacijos specialistams

Kuriant vizualus, neretai kyla jausmas, kad kažko trūksta – detalės nedera tarpusavyje, o rezultatas neatrodo taip, kaip tikėtasi. Šios smulkios, tačiau reikšmingos klaidos gali lemti, kad vizualas neperteiks aiškios ir vientisos žinutės. Mokymų metu nagrinėsite dažniausiai daromas klaidas ir kartu su lektore aptarsite, kaip jų išvengti. Sužinosite kelis praktinius sprendimus, kuriuos galėsite iš karto taikyti kurdami vizualus. Diskutuosite apie tai, kaip tinkamai komentuoti kolegų kurtus ar užsakytus vizualus, siekiant juos greitai koreguoti ir pasiekti norimą rezultatą. Pasinerkite į kūrybinį procesą, kartu su VDU lektore, vizualinės komunikacijos eksperte Austėja Pečiuriene, kuri padės jums ne tik įveikti iššūkius, bet ir suprasti, kokios dažniausios daromos klaidos vyrauja vizualų kūrime.

DI sprendimai verslo efektyvumui: automatizuokite, kurkite, valdykite

Ar jūsų verslas pasirengęs naujai dirbtinio intelekto (DI) revoliucijai? Ši mokymų programa skirta atskleisti, kaip dirbtinis intelektas (DI) gali transformuoti verslo procesus – nuo vidinių operacijų optimizavimo iki efektyvaus klientų valdymo. Dalyviai sužinos, kaip DI įrankiai gali padidinti produktyvumą, sumažinti kaštus ir pasiekti aukštesnius rezultatus. Mokymai apima tiek teorinį, tiek praktinį mokymosi procesą, leidžiantį pasinaudoti DI potencialu kiekviename verslo etape. Pasinerkite į DI mokymų procesą su VDU Menų fakulteto dėstytoju, vizualinės komunikacijos ir marketingo ekspertu Augustinu Balaišiu, kuris įmonėms padeda praktiškai taikyti naujas medijas ir dirbtinį intelektą, moko kūrybingumo. Bei padeda atrasti kelius, kaip pristatyti savo produktus, paslaugas, prekės ženklus, komunikuoti su auditorija.

Viešasis kalbėjimas: gero kalbėtojo įrankių rinkinys

Viešojo kalbėjimo subtilybės apima gebėjimą pritaikyti kalbą auditorijos poreikiams, reaguoti į emocijas, užtikrintai valdyti scenos erdvę ir efektyviai perduoti pagrindines žinutes. Svarbu ne tik ką sakyti, bet ir kaip tai sakoma – pasitikėjimas savimi, autentiškumas ir pasiruošimas yra raktas į sėkmingą kalbėjimą bet kurioje situacijoje. Pasinerkite į šį nuostabų procesą, kur kiekvienas žingsnis yra galimybė augti ir tobulėti kaip kalbėtojas. VDU lektorė, viešojo kalbėjimo ekspertė Jolita Ančlauskaitė pasidalins praktiniais ir efektingais būdais, kaip tobulinti savo viešojo kalbėjimo įgūdžius. Sužinosite, kaip suformuluoti patrauklias pranešimų temas, kaip kurti įtraukiantį viešosios kalbos turinį ir patraukti auditorijos dėmesį, išmoksite įvairių kūno kalbos, balso valdymo technikų bei emocijų valdymo metodų. 

Foto balsas (photo voice): kaip integruoti įvairovės ir lyčių dimensiją į studijas

Tikslas. Dalyviai susipažins, kaip „Foto Balsas“ metodas gali būti pritaikytas dėstant inovatyviai, skatinant studentus aktyviai dalyvauti mokymosi procese per asmeninę patirtį ir vizualinę raišką, padedant jiems geriau suvokti ir aptarti socialines sąlygas, kultūrines įtakas bei asmenines patirtis.

Esminiai viešojo kalbėjimo principai

Viešasis kalbėjimas – įgūdis, kurį galima nuolat lavinti ir tobulinti. VDU lektorė bei viešojo kalbėjimo specialistė Jolita Ančlauskaitė pristatys praktiškus ir veiksmingus metodus, padedančius pagerinti šią svarbią kompetenciją. Mokymų metu bus apžvelgiami esminiai viešojo kalbėjimo principai: kaip pradėti savo kalbėjimą ir kaip tikslingai užbaigti, kaip bendrauti su auditorija ir kaip pasijusti scenos šeimininku. 

Projektų valdymas trumpai: galimybės ir iššūkiai

Projektų valdymas – tai dinamiška ir nuolat kintanti aplinka, kurioje gimsta proveržį skatinantys sprendimai. Dirbant su projektais, kylantys iššūkiai ne tik skatina ieškoti kūrybiškų sprendimų, bet ir suteikia galimybę tobulėti. Ši veikla nėra išmokstama „per vieną naktį“. Tai nuolatinio augimo reikalaujantis procesas, kuriame svarbios vadybinės, organizacinės bei iššūkių sprendimo kompetencijos. Ilgametę projektų valdymo patirtį sukaupę VDU lektoriai dr. Aistė Ragauskaitė – Profesinių kompetencijų vystymo centro vadovė ir Edvinas SamysVDU Komunikacijos ir technologijų perdavimo centro vadovas, pasidalins savo praktine projektų valdymo patirtimi ir įžvalgomis, kurios padės sėkmingai startuoti šioje srityje.

Pažeidimai, susiję su tyrimo duomenimis

Mokymų tikslas. Suteikti žinių apie tai, kaip netinkamas duomenų naudojimas gali tapti etikos pažeidimu, bei kaip užtikrinti etišką tyrimų atlikimą ir duomenų pateikimą.

Diskusija: lyčių dimensija moksliniuose projektuose

Tikslas. Pasidalinti patirtimi apie mokslinių projektų vykdymą patobulinant renginio dalyvių žinias ir gebėjimus integruoti lyties dimensiją į mokslinius projektus.

Mokslinių tyrimų ir publikavimo etikos pažeidimų piniginė vertė: tyrėjo sukeliami nuostoliai

Mokymų tikslas. Mokymų tikslas yra supažindinti visuomenę su mokslinių tyrimų ir publikavimo etikos pažeidimų sukeliamais piniginiais nuostoliais.

Pasaulio lietuvių istorija

Emigracija, Lietuvos ir išeivijos santykiai yra aktuali ir nemažai diskutuojama šių dienų problema. Žvilgsnis į pasaulio lietuvių istoriją yra pravartus tiek siekiant pagrįsto šių problemų sprendimo, tiek ir geresnio savęs, savos tapatybės ir bendros praeities suvokimo. Šių mokymų metu dalyviai gilinsis į lietuvių migracijos istoriją ir diasporos vaidmenį tautos gyvenime bei pasaulinėje erdvėje. Mokymai suteiks teorinių žinių ir analitinių gebėjimų, padėsiančių suprasti migracijos priežastis, pasekmes ir ryšius tarp lietuvių bendruomenių visame pasaulyje bei Lietuvos valstybės. Baigę mokymus, dalyviai gebės atpažinti svarbiausius migracinius procesus, analizuoti istorines permainas ir išeivijos socialinius bei kultūrinius bruožus.

Organizacinio klimato gerinimas: žmogaus teisės, įvairovė ir įtrauktis

Tikslas. Mokymų metu iš arčiau susipažinsime su žmogaus teisių samprata ir mažumų grupių problematika visuomenėje ir organizacijoje. Kartu mąstysime apie galimybes kurti įvairovei palankų organizacinį klimatą, diskutuoti apie kasdienes įtrauktį skatinančias praktikas.

Sisteminė literatūros apžvalga: įvadinis kursas

Sisteminė literatūros apžvalga yra tyrimo metodas, kuriuo siekiama sistemingai identifikuoti, atrinkti ir kritiškai išanalizuoti konkrečiam tyrimo klausimui skirtą literatūrą. Šis kursas yra trumpas įvadas į sisteminę literatūros apžvalgą, apimantis teorines paskaitas ir praktines veiklas grupėse. Išklausę šį kursą dalyviai gebės savarankiškai planuoti bei įgyvendinti sisteminės literatūros apžvalgos žingsnius

Akademinės etikos pažeidimai: plagiatas ir neetiška autorystė

Mokymų tikslas. Suteikti dalyviams išsamų supratimą apie akademinius etikos pažeidimus, ypatingą dėmesį skiriant plagiatui ir neetiškai autorystei, taip pat išmokyti, kaip užtikrinti sąžiningumą akademiniuose darbuose.

Išvykimo krepšys: komplektacija pagal atnaujintas Civilinės saugos rekomendacijas ir paskirtis

Mokymų tikslas. Supažindinti dalyvius su atnaujintomis išvykimo krepšio turinio rekomendacijomis pateiktomis PAGD civilinės saugos puslapyje lt72.lt / Pristatyti išvykimo krepšio elementų paskirtį ir panaudojimo galimybes.

Praktinės „Canva dirbtuvės pradedantiesiems

Tikslas. Suteikti dalyviams žinių ir įgūdžių efektyviai naudotis „Canva“ platforma, kuriant vizualiai patrauklų turinį, kuris pagerintų mokymo kokybę ir skatintų studentų įsitraukimą.

Kaip dėstant perteikti lyčių lygybės principus?

Mokymų tikslas. Padėti akademiniam personalui integruoti lyčių lygybės principus į dėstymo medžiagą ir užtikrinti nediskriminacinę mokymosi aplinką.

Emocijų paleidimo dirbtuvės

Aktoriaus, VDU lektoriaus Arnio Aleinikovo „Emocijų paleidimo dirbtuvėse“ pasinersite į patyriminius mokymus apie savo kūną, jame glūdinčias emocijas bei pasitelkdami įvairias technikas mokysitės jas išlaisvinti. Išbandysite somatinio judesio ir automatinio rašymo praktikas, meditatyvų ir minimalų judesį, teatrinę raišką. 


„Canva“ – skaitmeninio įrankio galimybės švietimo įstaigų darbuotojams

Mokymai „Canva“ – skaitmeninio įrankio galimybės švietimo įstaigų darbuotojams“ skirti padėti dalyviams išnaudoti skaitmeninio turinio kūrimo potencialą, pasitelkiant vieną populiariausių ir lengvai naudojamų dizaino platformų. „Canva“ siūlo plačias galimybes, leidžiančias kurti vizualiai patrauklias prezentacijas, infografikus, mokomuosius resursus ir kitą medžiagą, skirtą inovatyviam turinio pateikimui.

Edukacinių pabėgimo kambarių kūrimas

VDU lektorės prof. dr. Evelinos Bendoraitienės interaktyviuose mokymuose susipažinsite su edukacinių pabėgimo kambarių kūrimo principais ir jų pritaikymu mokymosi procese. Šis inovatyvus, sužaidybintas mokymosi metodas puikiai tinka mokant naujo turinio, moksleivius, studentus ar suaugusius, sprendžiant realaus gyvenimo situacijas ar stiprinant komandinius santykius. Be to, ši veikla suteikia mokymuisi interaktyvumo, didina besimokančiųjų įsitraukimą ir motyvaciją.

Kaip dėstant būsimiems mokytojams perteikti lyčių lygybės principus?

Mokymų tikslas. Suteikti dėstytojams (-ojoms) žinių ir įgūdžių, reikalingų integruoti lyčių lygybės principus į dėstymo medžiagą ir užtikrinti nediskriminacinę aplinką.

Skaitmeniniai įrankiai švietimo organizacijų darbuotojams

Šiuose mokymosi švietimo organizacijų darbuotojai susipažins ir praktiškai išbandys inovatyvius skaitmeninius įrankius – „Imagine.art“, „Bookcreator“, „Quizizz“ ir „Blooket“. Šių įrankių naudojimas leis padidinti mokinių ar studentų aktyvų įsitraukimą į mokymo procesą ir individualizuoti mokymosi patirtis, suteikiant galimybę perteikti mokymosi medžiagą interaktyviau ir įdomiau.

Vidinės ir išorinės komunikacijos sąsajos su psichologija

VDU PMDF dėstytojos, vizualinės komunikacijos specialistės Austėjos Pečiurienės mokymuose sužinosite, kokie organizacijos ar asmens psichologiniai principai veikia išorinėje ir vidinėje komunikacijoje, bei kaip juos galima tikslingai taikyti praktikoje, kuriant įvairias komunikacines žinutes skirtingose medijose skirtingoms auditorijoms.

Pagerinkite viešojo kalbėjimo įgūdžius: vienos dienos seminaras pradžiai

Viešasis kalbėjimas – nuolat treniruojamas įgūdis. VDU lektorė, viešojo kalbėjimo ekspertė Jolita Ančlauskaitė pasidalins praktiniais ir efektingais būdais, kaip tobulinti savo viešojo kalbėjimo įgūdžius. Sužinosite, kaip suformuluoti patrauklias pranešimų temas, kaip kurti įtraukiantį viešosios kalbos turinį ir patraukti auditorijos dėmesį, išmoksite įvairių kūno kalbos, balso valdymo technikų bei emocijų valdymo metodų. 


Meta-analizė su „R“ socialiniuose moksluose

TikslasPristatyti programinės įrangos „R" taikymą ir jos galimybes atliekant meta-analitinius skaičiavimus socialinių mokslų srityje.

Atrask virtualius pabėgimo kambarius su skaitmeniniu įrankiu „Genially“

 Tikslas. Suteikti žinių apie skaitmeninio įrankio „Genially“ panaudojimą, žaidybinių veiklų pritaikymą, praktikoje. Skaitmeniniai įrankiai padeda mums kurti inovatyvius sprendimus, todėl mokymų metu dalyviai bus kviečiami susipažinti su virtualiu pabėgimo kambarių kūrimo įrankiu, jo funkcionalumu ir pritaikymo galimybėmis.

Komunikacija vizualiai: žinutės prasmės konstravimas – mitas, ideologija, galia

Tikslas. Išmokti formuoti savo komunikacinių pranešimų reikšmes kuo tiksliau ir taip gauti siektiną reakciją iš auditorijos daugumos.

Sporto psichologijos interaktyvūs mokymai. 2024 m. spalio 3 d.

 Tikslas. Suteikti teorinių ir praktinių sporto psichologijos žinių sporto treneriams, sportininkams, sportininkų artimiesiems. Mokymų metu VDU lektoriai, remdamiesi naujausiomis mokslinėmis žiniomis, dalyviams padės susidėlioti efektyvų sportavimą skatinančias rutinas, taikydami įvairias psichologinį atsparumą didinančias praktines technikas.

„Canva“ – skaitmeninis įrankis kiekvienam

TikslasSusipažinti su vizualizacijos programa „Canva“ ir išbandyti kurti pirmuosius dizainus. Skaitmeniniai įrankiai atveria galimybes vykdyti veiklą efektyviau, įtraukiau. Šiuose mokymuose daugiausiai dėmesio skiriama „Canva“ programai, kuri suteikia galimybes kurti vizualinius sprendimus – nuo prezentacijų iki internetinių svetainių.

Sporto psichologijos interaktyvūs mokymai. 2024 m. rugsėjo 26 d.

Tikslas. Suteikti teorinių ir praktinių sporto psichologijos žinių sporto treneriams, sportininkams, sportininkų artimiesiems. Mokymų metu VDU lektoriai, remdamiesi naujausiomis mokslinėmis žinomis, dalyviams padės susidėlioti efektyvų sportavimą skatinančias rutinas, taikydami įvairias psichologinį atsparumą didinančias praktines technikas.

„Canva“ – skaitmeninis įrankis kiekvienam pedagogui

Tikslas. Susipažinti su vizualizacijos programa „Canva“ ir išbandyti kurti pirmuosius dizainus. Šiuose mokymuose daugiausiai dėmesio skiriama „Canva“ programai, kuri suteikia galimybes kurti vizualinius sprendimus – nuo prezentacijų iki internetinių svetainių.

Kaip pasirengti ir išlikti saugiems ekstremaliose situacijose?

Tikslas. Supažindinti dalyvius su pasiruošimu galimoms ekstremalioms situacijoms, būtiniausių daiktų sąrašu, psichologine savisauga bei šeimos planu.

EdTech (švietimo technologijų) sprendimai: Pietų Korėjos patirtis

Tikslas. Pasidalinti stažuotės įspūdžiais ir inovacijų sprendimais apie Pietų Korėjos EdTech (švietimo technologijų) sprendimus švietimo srityje, sužinoti apie verslo siūlomus sprendimus švietimo sektoriui, užmegzti bendradarbiavimo ryšius su valstybiniais centrais, inovatyvias skaitmenines mokymo priemones taikančiomis mokyklomis. 

Fizinio ugdymo mokytojų forumas’24

„Fizinio ugdymo mokytojų forumas’24“ – skirtas sporto srities lyderiams, fizinio rengimo mokytojams, fizinio ugdymo pedagogikos studentams, aukšto meistriškumo ir asmeniniams treneriams. Konferencijoje įžvalgomis ir savo patirtimi dalinsis dešimt pranešėjų ir diskusijų dalyvių – VDU Švietimo akademijos ir bakalauro Sporto studijų programos dėstytojai, fizinio ugdymo ir biologijos mokytojai ekspertai ir kiti švietimo, sporto bei sportininkų rengimo profesionalai.

Rašymo kelionė: nuo įkvėpimo iki profesinės tapatybės atsiskleidimo

Tikslas. Tikslas – ugdyti akademinės bendruomenės narių rašymo gebėjimus suteikiant žinių ir įgūdžių kaip tikslingai/sėkmingai organizuoti savo rašymo procesą siekiant atrasti savąjį rašymo kelią.

Kaniterapija – apie supratimą savęs ir kitų

Tobulėjame ir augame kiekvienas skirtingai. Ypatingai asmeninį ir profesinį tobulėjimą skatina įtraukios, motyvuojančios ar net kartais neįprastos veiklos. Veiklos asistuojant gyvūnams tiek atpalaiduoja, tiek paskatina mokymosi procesus. Mokymų metu susipažinsite su kaniterapijos veiklos principais ir metodais, taip pat galėsite pastebėti, kaip praktiniuose užsiėmimuose atsiskleidžia Jūsų asmeninės savybės.

Konfliktų mediacija

Mokymų tikslas. Mokymai skirti gauti žinių apie konfliktų priežastis ir mediaciją, kaip vieną iš konfliktų valdymo metodų.

Mokslinių tyrimų projektų rengimas kitaip

Šių mokymų metu turėsite galimybę pagilinti žinias mokslinių tyrimų projektų rengime vienu inovatyviausių būdų.

Verslo idėjų generavimo kūrybinės dirbtuvės

Mokymų tikslas: supažindinti su inovatyviomis DIZAINO MĄSTYSENOS“; PATIRTIES DIZAINO“ ir LEGO SERIOUS PLAY“ metodikomis, kurios naudojamos kurti inovatyvias idėjas, kūrybiškai spręsti įvairius organizacijų iššūkius bei problemines situacijas, efektyvinti komandos darbą įgyvendinant projektus bei dirbant su klientais.  

Įtraukios komunikacijos principų įgyvendinimas organizacijose

Mokymų tikslassuteikti dalyviams žinių kaip komunikaciją daryti įtraukią ir reprezentuoti įvairaus socialinio-kultūrinio identiteto asmenis ir grupes.

Autoetnografija kaip pedagoginė strategija: Asmeninės patirties tyrinėjimo ir refleksijos galia

Mokymų tikslas: seminaras supažindins dalyvius(-es) su autoetnografijos kaip inovatyvios mokymosi strategijos taikymu studijų procese. 

Naujojo VDU Etikos kodekso projekto pristatymas ir aptarimas

Tikslas. Pristatyti naujojo VDU Etikos kodekso projektą VDU bendruomenei, aptarti jo pagrindines ypatybes ir naujoves, atsakyti į bendruomenei kylančius klausimus

Seksualinis priekabiavimas ir jo prevencija. Kaip atpažinti, kur kreiptis ir kaip elgtis?

Mokymų tikslas: suteikti VDU ir kitų universitetų studentams (-ėms) daugiau žinių apie seksualinį priekabiavimą: kaip jį atpažinti, kur kreiptis, kaip elgtis susidūrus. Taip pat – pristatyti VDU Seksualinio priekabiavimo ir smurto lyties pagrindu prevencijos tvarkos aprašą.

Karjeros ir darbo bei asmeninio gyvenimo pusiausvyra: kiek tai įmanoma?

TikslasPažvelgti į darbo, karjeros ir asmeninio gyvenimo derinimo galimybes, iššūkius ir perspektyvas iš asmens pozicijos.

Kritinė pedagogika – įvairovę palaikančios ir bendradarbiavimu besiremiančios mokymosi aplinkos kūrimas

Mokymų tikslas. Supažindinti dėstytojus, kaip įgyvendinti studijų ir mokymosi veiklas, ugdančias kritinį mąstymą ir skatinančias studentų įsitraukimą, mokančias studentus atpažinti ir kritiškai įvertinti galios dinamiką visuomenėje.

Socialinių inovatorių akademija

TikslasMokymų metu pažinti ir atrasti savo galimybes ne tik kurti, bet ir ir įgyvendinti socialines inovacijas, keičiančias kiekvieno iš mūsų gyvenimą.

Karjeros valdymo sprendimai ir patarimai: kaip karjeros iššūkius spręsti jaunoms šeimoms ir poroms?

Mokymų tikslas. Supažindinti studentus(-e), doktorantus (-es), dėstytojus(-jas), padalinių vadovus(-es), administracijos ir kitas darbuotojus (-jas) su karjeros valdymo sistema, atskleisti karjeros projektavimo gebėjimų svarbą asmens gyvenime, šiuolaikinėje organizacijoje ir akademinėje aplinkoje.

Filmai kaip inovatyvi ir įtrauki dėstymo bei mokymosi medžiaga: kaip sėkmingai ir efektyviai taikyti filmus studijose

TikslasSupažindindinti dėstytojus(-as) su inovatyvia mokymosi ir studijų prieiga – akademinio turinio dėstymas ir studentų įtraukimas naudojant įvairius dokumentinius ir meninius filmus. 

Kompetecijų pripažinimas – studentui ir ne tik

Mokymų tikslasSupažindinti mokymų dalyvius su neformaliuoju ir savaiminiu būdu įgytų kompetenijų vertinimo ir pripažinimo procedūra.


Konfliktų mediacija

Mokymų programos Konfliktų mediacija“ tikslas  – ugdyti įvairių sričių vadovų ir specialistų gebėjimą savo profesinėje aplinkoje nešališkai valdyti tarpasmeninius, tarpgrupinius ir kt. konfliktus, taikant mediacijos metodą, skatinantį konfliktuojančias puses siekti susitarimo ir/ar priimti sprendimą.

„Fotobalso“ (angl. Photovoice) inovatyvaus dėstymo metodo taikymas studijose

Mokymų tikslas. Supažindinti dėstytojus(-as) su inovatyviu ir interaktyviu, į studentus orientuotu mokymosi metodu „Fotobalsas“ (angl. Photovoice) ir kaip jį būtų galima taikyti studijų procese.  

Asmeninės karjeros valdymas

Mokymų tikslas. Supažindinti dėstytojus(-as), studentus(-es), padalinių vadovus(-es), administracijos ir kitus darbuotojus (-as) su asmeninės karjeros projektavimo ir valdymo metodais, atskleisti darbuotojų karjeros valdymo gebėjimų svarbą šiuolaikinėse organizacijose.

Kaip užauginti inovatorių kartu su STEAM?

Mokymų tikslas. Programa sudaryta pagal STEAM metodologiją integruojant metodines užduotis iš įvairių sričių, tačiau lygiagrečiai stipriai orientuojantis į asmenybės augimą ir proaktyvų bei inovatyvų požiūrį pirmiausia mokytojo, o taip pat ir mokinio. Mokymų metu bus aiškiai sudaryti STEAM integracijos modeliai, pateikti pavyzdžiai apie veiklų planavimą per mokinio ir kitų suinteresuotų asmenų įtraukimą.

Supervizija įgalinti bendradarbiavimą daugiakultūrėse komandose

Mokymų tikslas. Supažindinti dalyvius su supervizijos procesu, jo nauda komandai ir jos darbui, kartu su komanda pritaikyti supervizijos metodą.

Kūrybinis mąstymas ir inovatyvios kūrybinio lavinimo technikos

Mokymų tikslas. Kūrybinis mąstymas bei kūrybiškumo metodų taikymas yra neatsietina ugdymo proceso dalis. Kūrybiški, kritiškai mąstantys asmenys yra kiekvieno pedagogo siekiamybė, tad lavinti savo asmenines bei mokinių kūrybines kompetencijas – teisingas sprendimas.

Pasakojimo ir inovatyvių mokymo metodų derinimas ugdymo procese

Mokymų tikslas. Supažindinti pedagogus su inovatyviais ugdymo metodais bei įrankiais, pritaikytais palengvinti ugdymo procesą, sudominti ir įtraukti mokinius į skaitmeninio pasakojimo pritaikymą skirtinguose mokomuosiuose dalykuose.

Inovatorių akademija

Mokymų tikslas. Skatinti mokytojus kurti ir taikyti inovacijas, orientuotas į ugdymo procese kylančių iššūkių sprendimą bei atrasti metodus.


Komunikacijos magija

Mokymų tikslas. Mokymų tikslas stiprinti komunikacijos įgūdžius naudojant verbalinę, neverbalinę komunikaciją, suprantant kaip kuriamas pedagogo įvaizdis, naudojant visas teikiamas technologijų galimybes.


Kompetencijų portfolio ir asmeninio augimo mokymų programa

Mokymų tikslas. Mokymų metu suteikti galimybę kiekvienam individualiai pasirengti kompetencijų portfolio pagal skirtingus kompetencijų modelius, nusistatyti kompetencijų augimo planus ir pasitenkinimo darbu modelius bei numatyti pokyčius siekiant maksimalaus įsitraukimo į savo darbą.

Kultūrų įvairovė

Mokymų tikslas. Supažindinti dalyvius su skirtingomis kultūromis ir suteikti žinias, kurios padės išvengti konfliktų, kuriuos lemia kultūrų skirtumai.

Viešojo kalbėjimo magija

Mokymų tikslas. Susipažinti su pagrindinėmis kalbos sudarymo ir efektyvaus pristatymo taisyklėmis, viešojo kalbėjimo ir improvizacijos principais bei technikomis ir praktiškai tobulinti viešojo kalbėjimo baimės valdymą, kalbos atlikimą ir auditorijos valdymą.

Sveikatos stiprinimo strategijos

Mokymų tikslas. Supažindinti su pagrindiniais sveikatos stiprinimo veiksniais, lemiančiais bendrą savijautą, darbingumą ir gyvenimo kokybę.

Veiksmingas laiko valdymas akademinėje veikloje

Mokymų tikslas. Padėti akademiniam, moksliniam ir administraciniam personalui, doktorantams ir jauniems tyrėjams įgyti veiksmingo laiko planavimo įgūdžių, siekiant suderinti akademinį darbą su asmeniniu gyvenimu ir šeimos įsipareigojimais. Dalyviai susipažins su strategijomis, kaip sumažinti akademinį atidėliojimą (prokrastinaciją), įveikti blaškymąsi, ugdyti atsakingą požiūrį į darbą, sukurti realistišką, produktyvumą palaikančią darbo struktūrą bei išlaikyti psichologinę gerovę greito tempo akademinėje aplinkoje.

Kritinė ir feministinė pedagogika: lyčių ir įvairovės dimensijos integravimas į studijas

Mokymų tikslas – dėstytojus (-as), kurie (-ios) siekia taikyti inovatyvius ir į studentų (-čių) įgalinimą orientuotus dėstymo metodus, domisi lyčių dimensijos integravimo galimybėmis į studijų formą ir turinį, supažindinti su feministinės ir kritinės pedagogikos principais, aptarti jų taikymo būdus.. 

Saugaus stovyklavimo principai: kad poilsis netaptų kelione į ligoninę

Mokymų tikslas. Supažindinti dalyvius su saugaus stovyklavimo principais, atsakingu elgesiu prie laužo, kelionių metu bei naudojantis turistiniais įrankiais.

Avatarai kaip įtraukties ir įvairovės skatinimo priemonė studijose

TikslasSupažindinti dėstytojus su virtualių avatarų taikymo galimybėmis ugdant įvairovės, įtraukties ir tapatybės suvokimo gebėjimus studijų procese. Mokymų metu siekiama pristatyti teorinius tapatybės reprezentacijos ir įtraukties skaitmeninėje erdvėje aspektus. Taip pat bus patobulinti gebėjimai kurti bei pritaikyti avatarus naudojant įvairias skaitmenines platformas.

Dirbtinis intelektas nenupiešė, ko reikia? Išsiaiškinkime, kodėl!

Dirbtinio intelekto (DI) pritaikymo sėkmė priklauso ne tik nuo užduoties turinio, bet ir nuo to, kaip formuluojamos instrukcijos. Ilgas ir detalus „promtas“ (užduoties formulavimo tekstas) dar negarantuoja, kad vis tiek gausite norimą rezultatą. DI veikimas yra glaudžiai susijęs su mūsų pačių gebėjimu tinkamai suformuluoti klausimus ir pasirinkti tinkamiausią programą konkrečiai užduočiai atlikti. Tai ne tik technologinis, bet ir kūrybinis procesas, leidžiantis atrasti naujas galimybes bei tobulėti kartu su pažangiomis sistemomis. Praktinius patarimus ir metodus, padėsiančius užtikrinti efektyvius rezultatus, pristatys VDU lektorė, vizualinės komunikacijos ekspertė Austėja Pečiurienė. Sužinosite, kaip formuluoti užduotis, pritaikyti DI programų galimybes ir pasiekti aukščiausios kokybės sprendimus.

Įtrauki kalba ir komunikacija: organizacijos kultūriniai pokyčiai

Mokymų tikslas. Suteikti žinių ir įgūdžių, padedančių kurti įtraukesnę organizacijos kultūrą, ugdant jautrumą kalbai, komunikacijai ir reprezentacijai bei skatinant sąmoningą bendravimą be stereotipų ar šališkumo.

Dažniausios vizualuose daromos klaidos ir jų taisymo būdai. Sprendimai marketingo ir komunikacijos specialistams

Kuriant vizualus, neretai kyla jausmas, kad kažko trūksta – detalės nedera tarpusavyje, o rezultatas neatrodo taip, kaip tikėtasi. Šios smulkios, tačiau reikšmingos klaidos gali lemti, kad vizualas neperteiks aiškios ir vientisos žinutės. Mokymų metu nagrinėsite dažniausiai daromas klaidas ir kartu su lektore aptarsite, kaip jų išvengti. Sužinosite kelis praktinius sprendimus, kuriuos galėsite iš karto taikyti kurdami vizualus. Diskutuosite apie tai, kaip tinkamai komentuoti kolegų kurtus ar užsakytus vizualus, siekiant juos greitai koreguoti ir pasiekti norimą rezultatą. Pasinerkite į kūrybinį procesą, kartu su VDU lektore, vizualinės komunikacijos eksperte Austėja Pečiuriene, kuri padės jums ne tik įveikti iššūkius, bet ir suprasti, kokios dažniausios daromos klaidos vyrauja vizualų kūrime.

DI sprendimai verslo efektyvumui: automatizuokite, kurkite, valdykite

Ar jūsų verslas pasirengęs naujai dirbtinio intelekto (DI) revoliucijai? Ši mokymų programa skirta atskleisti, kaip dirbtinis intelektas (DI) gali transformuoti verslo procesus – nuo vidinių operacijų optimizavimo iki efektyvaus klientų valdymo. Dalyviai sužinos, kaip DI įrankiai gali padidinti produktyvumą, sumažinti kaštus ir pasiekti aukštesnius rezultatus. Mokymai apima tiek teorinį, tiek praktinį mokymosi procesą, leidžiantį pasinaudoti DI potencialu kiekviename verslo etape. Pasinerkite į DI mokymų procesą su VDU Menų fakulteto dėstytoju, vizualinės komunikacijos ir marketingo ekspertu Augustinu Balaišiu, kuris įmonėms padeda praktiškai taikyti naujas medijas ir dirbtinį intelektą, moko kūrybingumo. Bei padeda atrasti kelius, kaip pristatyti savo produktus, paslaugas, prekės ženklus, komunikuoti su auditorija.

Foto balsas (photo voice): kaip integruoti įvairovės ir lyčių dimensiją į studijas

Tikslas. Dalyviai susipažins, kaip „Foto Balsas“ metodas gali būti pritaikytas dėstant inovatyviai, skatinant studentus aktyviai dalyvauti mokymosi procese per asmeninę patirtį ir vizualinę raišką, padedant jiems geriau suvokti ir aptarti socialines sąlygas, kultūrines įtakas bei asmenines patirtis.

Esminiai viešojo kalbėjimo principai

Viešasis kalbėjimas – įgūdis, kurį galima nuolat lavinti ir tobulinti. VDU lektorė bei viešojo kalbėjimo specialistė Jolita Ančlauskaitė pristatys praktiškus ir veiksmingus metodus, padedančius pagerinti šią svarbią kompetenciją. Mokymų metu bus apžvelgiami esminiai viešojo kalbėjimo principai: kaip pradėti savo kalbėjimą ir kaip tikslingai užbaigti, kaip bendrauti su auditorija ir kaip pasijusti scenos šeimininku. 

Projektų valdymas trumpai: galimybės ir iššūkiai

Projektų valdymas – tai dinamiška ir nuolat kintanti aplinka, kurioje gimsta proveržį skatinantys sprendimai. Dirbant su projektais, kylantys iššūkiai ne tik skatina ieškoti kūrybiškų sprendimų, bet ir suteikia galimybę tobulėti. Ši veikla nėra išmokstama „per vieną naktį“. Tai nuolatinio augimo reikalaujantis procesas, kuriame svarbios vadybinės, organizacinės bei iššūkių sprendimo kompetencijos. Ilgametę projektų valdymo patirtį sukaupę VDU lektoriai dr. Aistė Ragauskaitė – Profesinių kompetencijų vystymo centro vadovė ir Edvinas SamysVDU Komunikacijos ir technologijų perdavimo centro vadovas, pasidalins savo praktine projektų valdymo patirtimi ir įžvalgomis, kurios padės sėkmingai startuoti šioje srityje.

Pažeidimai, susiję su tyrimo duomenimis

Mokymų tikslas. Suteikti žinių apie tai, kaip netinkamas duomenų naudojimas gali tapti etikos pažeidimu, bei kaip užtikrinti etišką tyrimų atlikimą ir duomenų pateikimą.

Diskusija: lyčių dimensija moksliniuose projektuose

Tikslas. Pasidalinti patirtimi apie mokslinių projektų vykdymą patobulinant renginio dalyvių žinias ir gebėjimus integruoti lyties dimensiją į mokslinius projektus.

Mokslinių tyrimų ir publikavimo etikos pažeidimų piniginė vertė: tyrėjo sukeliami nuostoliai

Mokymų tikslas. Mokymų tikslas yra supažindinti visuomenę su mokslinių tyrimų ir publikavimo etikos pažeidimų sukeliamais piniginiais nuostoliais.

Organizacinio klimato gerinimas: žmogaus teisės, įvairovė ir įtrauktis

Tikslas. Mokymų metu iš arčiau susipažinsime su žmogaus teisių samprata ir mažumų grupių problematika visuomenėje ir organizacijoje. Kartu mąstysime apie galimybes kurti įvairovei palankų organizacinį klimatą, diskutuoti apie kasdienes įtrauktį skatinančias praktikas.

Akademinės etikos pažeidimai: plagiatas ir neetiška autorystė

Mokymų tikslas. Suteikti dalyviams išsamų supratimą apie akademinius etikos pažeidimus, ypatingą dėmesį skiriant plagiatui ir neetiškai autorystei, taip pat išmokyti, kaip užtikrinti sąžiningumą akademiniuose darbuose.

Išvykimo krepšys: komplektacija pagal atnaujintas Civilinės saugos rekomendacijas ir paskirtis

Mokymų tikslas. Supažindinti dalyvius su atnaujintomis išvykimo krepšio turinio rekomendacijomis pateiktomis PAGD civilinės saugos puslapyje lt72.lt / Pristatyti išvykimo krepšio elementų paskirtį ir panaudojimo galimybes.

Praktinės „Canva dirbtuvės pradedantiesiems

Tikslas. Suteikti dalyviams žinių ir įgūdžių efektyviai naudotis „Canva“ platforma, kuriant vizualiai patrauklų turinį, kuris pagerintų mokymo kokybę ir skatintų studentų įsitraukimą.

Kaip dėstant perteikti lyčių lygybės principus?

Mokymų tikslas. Padėti akademiniam personalui integruoti lyčių lygybės principus į dėstymo medžiagą ir užtikrinti nediskriminacinę mokymosi aplinką.

Emocijų paleidimo dirbtuvės

Aktoriaus, VDU lektoriaus Arnio Aleinikovo „Emocijų paleidimo dirbtuvėse“ pasinersite į patyriminius mokymus apie savo kūną, jame glūdinčias emocijas bei pasitelkdami įvairias technikas mokysitės jas išlaisvinti. Išbandysite somatinio judesio ir automatinio rašymo praktikas, meditatyvų ir minimalų judesį, teatrinę raišką. 


„Canva“ – skaitmeninio įrankio galimybės švietimo įstaigų darbuotojams

Mokymai „Canva“ – skaitmeninio įrankio galimybės švietimo įstaigų darbuotojams“ skirti padėti dalyviams išnaudoti skaitmeninio turinio kūrimo potencialą, pasitelkiant vieną populiariausių ir lengvai naudojamų dizaino platformų. „Canva“ siūlo plačias galimybes, leidžiančias kurti vizualiai patrauklias prezentacijas, infografikus, mokomuosius resursus ir kitą medžiagą, skirtą inovatyviam turinio pateikimui.

Edukacinių pabėgimo kambarių kūrimas

VDU lektorės prof. dr. Evelinos Bendoraitienės interaktyviuose mokymuose susipažinsite su edukacinių pabėgimo kambarių kūrimo principais ir jų pritaikymu mokymosi procese. Šis inovatyvus, sužaidybintas mokymosi metodas puikiai tinka mokant naujo turinio, moksleivius, studentus ar suaugusius, sprendžiant realaus gyvenimo situacijas ar stiprinant komandinius santykius. Be to, ši veikla suteikia mokymuisi interaktyvumo, didina besimokančiųjų įsitraukimą ir motyvaciją.

Kaip dėstant būsimiems mokytojams perteikti lyčių lygybės principus?

Mokymų tikslas. Suteikti dėstytojams (-ojoms) žinių ir įgūdžių, reikalingų integruoti lyčių lygybės principus į dėstymo medžiagą ir užtikrinti nediskriminacinę aplinką.

Skaitmeniniai įrankiai švietimo organizacijų darbuotojams

Šiuose mokymosi švietimo organizacijų darbuotojai susipažins ir praktiškai išbandys inovatyvius skaitmeninius įrankius – „Imagine.art“, „Bookcreator“, „Quizizz“ ir „Blooket“. Šių įrankių naudojimas leis padidinti mokinių ar studentų aktyvų įsitraukimą į mokymo procesą ir individualizuoti mokymosi patirtis, suteikiant galimybę perteikti mokymosi medžiagą interaktyviau ir įdomiau.

Vidinės ir išorinės komunikacijos sąsajos su psichologija

VDU PMDF dėstytojos, vizualinės komunikacijos specialistės Austėjos Pečiurienės mokymuose sužinosite, kokie organizacijos ar asmens psichologiniai principai veikia išorinėje ir vidinėje komunikacijoje, bei kaip juos galima tikslingai taikyti praktikoje, kuriant įvairias komunikacines žinutes skirtingose medijose skirtingoms auditorijoms.

Meta-analizė su „R“ socialiniuose moksluose

TikslasPristatyti programinės įrangos „R" taikymą ir jos galimybes atliekant meta-analitinius skaičiavimus socialinių mokslų srityje.

Atrask virtualius pabėgimo kambarius su skaitmeniniu įrankiu „Genially“

 Tikslas. Suteikti žinių apie skaitmeninio įrankio „Genially“ panaudojimą, žaidybinių veiklų pritaikymą, praktikoje. Skaitmeniniai įrankiai padeda mums kurti inovatyvius sprendimus, todėl mokymų metu dalyviai bus kviečiami susipažinti su virtualiu pabėgimo kambarių kūrimo įrankiu, jo funkcionalumu ir pritaikymo galimybėmis.

Komunikacija vizualiai: žinutės prasmės konstravimas – mitas, ideologija, galia

Tikslas. Išmokti formuoti savo komunikacinių pranešimų reikšmes kuo tiksliau ir taip gauti siektiną reakciją iš auditorijos daugumos.

„Canva“ – skaitmeninis įrankis kiekvienam

TikslasSusipažinti su vizualizacijos programa „Canva“ ir išbandyti kurti pirmuosius dizainus. Skaitmeniniai įrankiai atveria galimybes vykdyti veiklą efektyviau, įtraukiau. Šiuose mokymuose daugiausiai dėmesio skiriama „Canva“ programai, kuri suteikia galimybes kurti vizualinius sprendimus – nuo prezentacijų iki internetinių svetainių.

„Canva“ – skaitmeninis įrankis kiekvienam pedagogui

Tikslas. Susipažinti su vizualizacijos programa „Canva“ ir išbandyti kurti pirmuosius dizainus. Šiuose mokymuose daugiausiai dėmesio skiriama „Canva“ programai, kuri suteikia galimybes kurti vizualinius sprendimus – nuo prezentacijų iki internetinių svetainių.

Kaip pasirengti ir išlikti saugiems ekstremaliose situacijose?

Tikslas. Supažindinti dalyvius su pasiruošimu galimoms ekstremalioms situacijoms, būtiniausių daiktų sąrašu, psichologine savisauga bei šeimos planu.

EdTech (švietimo technologijų) sprendimai: Pietų Korėjos patirtis

Tikslas. Pasidalinti stažuotės įspūdžiais ir inovacijų sprendimais apie Pietų Korėjos EdTech (švietimo technologijų) sprendimus švietimo srityje, sužinoti apie verslo siūlomus sprendimus švietimo sektoriui, užmegzti bendradarbiavimo ryšius su valstybiniais centrais, inovatyvias skaitmenines mokymo priemones taikančiomis mokyklomis. 

Rašymo kelionė: nuo įkvėpimo iki profesinės tapatybės atsiskleidimo

Tikslas. Tikslas – ugdyti akademinės bendruomenės narių rašymo gebėjimus suteikiant žinių ir įgūdžių kaip tikslingai/sėkmingai organizuoti savo rašymo procesą siekiant atrasti savąjį rašymo kelią.

Kaniterapija – apie supratimą savęs ir kitų

Tobulėjame ir augame kiekvienas skirtingai. Ypatingai asmeninį ir profesinį tobulėjimą skatina įtraukios, motyvuojančios ar net kartais neįprastos veiklos. Veiklos asistuojant gyvūnams tiek atpalaiduoja, tiek paskatina mokymosi procesus. Mokymų metu susipažinsite su kaniterapijos veiklos principais ir metodais, taip pat galėsite pastebėti, kaip praktiniuose užsiėmimuose atsiskleidžia Jūsų asmeninės savybės.

Konfliktų mediacija

Mokymų tikslas. Mokymai skirti gauti žinių apie konfliktų priežastis ir mediaciją, kaip vieną iš konfliktų valdymo metodų.

Mokslinių tyrimų projektų rengimas kitaip

Šių mokymų metu turėsite galimybę pagilinti žinias mokslinių tyrimų projektų rengime vienu inovatyviausių būdų.

Įtraukios komunikacijos principų įgyvendinimas organizacijose

Mokymų tikslassuteikti dalyviams žinių kaip komunikaciją daryti įtraukią ir reprezentuoti įvairaus socialinio-kultūrinio identiteto asmenis ir grupes.

Autoetnografija kaip pedagoginė strategija: Asmeninės patirties tyrinėjimo ir refleksijos galia

Mokymų tikslas: seminaras supažindins dalyvius(-es) su autoetnografijos kaip inovatyvios mokymosi strategijos taikymu studijų procese. 

Naujojo VDU Etikos kodekso projekto pristatymas ir aptarimas

Tikslas. Pristatyti naujojo VDU Etikos kodekso projektą VDU bendruomenei, aptarti jo pagrindines ypatybes ir naujoves, atsakyti į bendruomenei kylančius klausimus

Seksualinis priekabiavimas ir jo prevencija. Kaip atpažinti, kur kreiptis ir kaip elgtis?

Mokymų tikslas: suteikti VDU ir kitų universitetų studentams (-ėms) daugiau žinių apie seksualinį priekabiavimą: kaip jį atpažinti, kur kreiptis, kaip elgtis susidūrus. Taip pat – pristatyti VDU Seksualinio priekabiavimo ir smurto lyties pagrindu prevencijos tvarkos aprašą.

Karjeros ir darbo bei asmeninio gyvenimo pusiausvyra: kiek tai įmanoma?

TikslasPažvelgti į darbo, karjeros ir asmeninio gyvenimo derinimo galimybes, iššūkius ir perspektyvas iš asmens pozicijos.

Kritinė pedagogika – įvairovę palaikančios ir bendradarbiavimu besiremiančios mokymosi aplinkos kūrimas

Mokymų tikslas. Supažindinti dėstytojus, kaip įgyvendinti studijų ir mokymosi veiklas, ugdančias kritinį mąstymą ir skatinančias studentų įsitraukimą, mokančias studentus atpažinti ir kritiškai įvertinti galios dinamiką visuomenėje.

Karjeros valdymo sprendimai ir patarimai: kaip karjeros iššūkius spręsti jaunoms šeimoms ir poroms?

Mokymų tikslas. Supažindinti studentus(-e), doktorantus (-es), dėstytojus(-jas), padalinių vadovus(-es), administracijos ir kitas darbuotojus (-jas) su karjeros valdymo sistema, atskleisti karjeros projektavimo gebėjimų svarbą asmens gyvenime, šiuolaikinėje organizacijoje ir akademinėje aplinkoje.

Filmai kaip inovatyvi ir įtrauki dėstymo bei mokymosi medžiaga: kaip sėkmingai ir efektyviai taikyti filmus studijose

TikslasSupažindindinti dėstytojus(-as) su inovatyvia mokymosi ir studijų prieiga – akademinio turinio dėstymas ir studentų įtraukimas naudojant įvairius dokumentinius ir meninius filmus. 

Kompetecijų pripažinimas – studentui ir ne tik

Mokymų tikslasSupažindinti mokymų dalyvius su neformaliuoju ir savaiminiu būdu įgytų kompetenijų vertinimo ir pripažinimo procedūra.


„Fotobalso“ (angl. Photovoice) inovatyvaus dėstymo metodo taikymas studijose

Mokymų tikslas. Supažindinti dėstytojus(-as) su inovatyviu ir interaktyviu, į studentus orientuotu mokymosi metodu „Fotobalsas“ (angl. Photovoice) ir kaip jį būtų galima taikyti studijų procese.  

Asmeninės karjeros valdymas

Mokymų tikslas. Supažindinti dėstytojus(-as), studentus(-es), padalinių vadovus(-es), administracijos ir kitus darbuotojus (-as) su asmeninės karjeros projektavimo ir valdymo metodais, atskleisti darbuotojų karjeros valdymo gebėjimų svarbą šiuolaikinėse organizacijose.

Viešojo kalbėjimo magija

Mokymų tikslas. Susipažinti su pagrindinėmis kalbos sudarymo ir efektyvaus pristatymo taisyklėmis, viešojo kalbėjimo ir improvizacijos principais bei technikomis ir praktiškai tobulinti viešojo kalbėjimo baimės valdymą, kalbos atlikimą ir auditorijos valdymą.

Projektų valdymas: galimybės ir iššūkiai

Projektų valdymas – tai struktūruotas procesas, apimantis planavimą, organizavimą, įgyvendinimą, stebėjimą ir kontrolę nuo projekto inicijavimo iki užbaigimo. Kiekvienas projektas turi savo biudžetą, komandą ir aiškias laiko ribas, kurių metu būtina efektyviai valdyti išteklius ir spręsti kylančius iššūkius. Mokymuose susipažinsite su esminiais projektų rengimo etapais bei praktiškai parengsite pačių sugeneruotos idėjos projektinę paraišką. VDU lektoriai dr. Aistė Ragauskaitė – Profesinių kompetencijų vystymo centro vadovė ir Edvinas Samys – VDU Komunikacijos ir technologijų perdavimo centro vadovas, dalinsis vertingais patarimais, kaip geriau išpildyti idėjos aprašymą, kaip tikslingai suplanuoti projektines veiklas ir suskaičiuoti biudžetą. Analizuosite įvairius projektų pavyzdžius ir apžvelgsite skirtingas projektinių paraiškų teikimo galimybes.

Lyderystė

Lyderystė – gebėjimas įkvėpti, motyvuoti ir efektyviai vadovauti kitiems, kurį galima nuolat tobulinti. VDU lektorius, lyderystės srities ekspertas, doc. dr. Vytautas Liesionis pristatys praktiškus ir patikrintus metodus, padedančius ugdyti šią svarbią kompetenciją. Mokymų metu bus aptariami esminiai lyderystės principai: kaip formuoti ir įgyvendinti viziją, kaip efektyviai bendrauti su komanda bei spręsti sudėtingas situacijas, kaip įkvėpti kitus ir pasiekti užsibrėžtų tikslų.

Viešasis kalbėjimas: gero kalbėtojo įrankių rinkinys

Viešojo kalbėjimo subtilybės apima gebėjimą pritaikyti kalbą auditorijos poreikiams, reaguoti į emocijas, užtikrintai valdyti scenos erdvę ir efektyviai perduoti pagrindines žinutes. Svarbu ne tik ką sakyti, bet ir kaip tai sakoma – pasitikėjimas savimi, autentiškumas ir pasiruošimas yra raktas į sėkmingą kalbėjimą bet kurioje situacijoje. Pasinerkite į šį nuostabų procesą, kur kiekvienas žingsnis yra galimybė augti ir tobulėti kaip kalbėtojas. VDU lektorė, viešojo kalbėjimo ekspertė Jolita Ančlauskaitė pasidalins praktiniais ir efektingais būdais, kaip tobulinti savo viešojo kalbėjimo įgūdžius. Sužinosite, kaip suformuluoti patrauklias pranešimų temas, kaip kurti įtraukiantį viešosios kalbos turinį ir patraukti auditorijos dėmesį, išmoksite įvairių kūno kalbos, balso valdymo technikų bei emocijų valdymo metodų. 

Pagerinkite viešojo kalbėjimo įgūdžius: vienos dienos seminaras pradžiai

Viešasis kalbėjimas – nuolat treniruojamas įgūdis. VDU lektorė, viešojo kalbėjimo ekspertė Jolita Ančlauskaitė pasidalins praktiniais ir efektingais būdais, kaip tobulinti savo viešojo kalbėjimo įgūdžius. Sužinosite, kaip suformuluoti patrauklias pranešimų temas, kaip kurti įtraukiantį viešosios kalbos turinį ir patraukti auditorijos dėmesį, išmoksite įvairių kūno kalbos, balso valdymo technikų bei emocijų valdymo metodų. 


Sporto psichologijos interaktyvūs mokymai. 2024 m. spalio 3 d.

 Tikslas. Suteikti teorinių ir praktinių sporto psichologijos žinių sporto treneriams, sportininkams, sportininkų artimiesiems. Mokymų metu VDU lektoriai, remdamiesi naujausiomis mokslinėmis žiniomis, dalyviams padės susidėlioti efektyvų sportavimą skatinančias rutinas, taikydami įvairias psichologinį atsparumą didinančias praktines technikas.

Sporto psichologijos interaktyvūs mokymai. 2024 m. rugsėjo 26 d.

Tikslas. Suteikti teorinių ir praktinių sporto psichologijos žinių sporto treneriams, sportininkams, sportininkų artimiesiems. Mokymų metu VDU lektoriai, remdamiesi naujausiomis mokslinėmis žinomis, dalyviams padės susidėlioti efektyvų sportavimą skatinančias rutinas, taikydami įvairias psichologinį atsparumą didinančias praktines technikas.

Fizinio ugdymo mokytojų forumas’24

„Fizinio ugdymo mokytojų forumas’24“ – skirtas sporto srities lyderiams, fizinio rengimo mokytojams, fizinio ugdymo pedagogikos studentams, aukšto meistriškumo ir asmeniniams treneriams. Konferencijoje įžvalgomis ir savo patirtimi dalinsis dešimt pranešėjų ir diskusijų dalyvių – VDU Švietimo akademijos ir bakalauro Sporto studijų programos dėstytojai, fizinio ugdymo ir biologijos mokytojai ekspertai ir kiti švietimo, sporto bei sportininkų rengimo profesionalai.

Verslo idėjų generavimo kūrybinės dirbtuvės

Mokymų tikslas: supažindinti su inovatyviomis DIZAINO MĄSTYSENOS“; PATIRTIES DIZAINO“ ir LEGO SERIOUS PLAY“ metodikomis, kurios naudojamos kurti inovatyvias idėjas, kūrybiškai spręsti įvairius organizacijų iššūkius bei problemines situacijas, efektyvinti komandos darbą įgyvendinant projektus bei dirbant su klientais.  

Supervizija įgalinti bendradarbiavimą daugiakultūrėse komandose

Mokymų tikslas. Supažindinti dalyvius su supervizijos procesu, jo nauda komandai ir jos darbui, kartu su komanda pritaikyti supervizijos metodą.

Kompetencijų portfolio ir asmeninio augimo mokymų programa

Mokymų tikslas. Mokymų metu suteikti galimybę kiekvienam individualiai pasirengti kompetencijų portfolio pagal skirtingus kompetencijų modelius, nusistatyti kompetencijų augimo planus ir pasitenkinimo darbu modelius bei numatyti pokyčius siekiant maksimalaus įsitraukimo į savo darbą.

Kultūrų įvairovė

Mokymų tikslas. Supažindinti dalyvius su skirtingomis kultūromis ir suteikti žinias, kurios padės išvengti konfliktų, kuriuos lemia kultūrų skirtumai.

Diasporinio ugdymo programa: lietuviškosios tapatybės iššūkiai ir šeimos pasakojimai

„Lietuviškosios tapatybės iššūkiai ir šeimos pasakojimai“ – tai lietuviškosios tapatybės stiprinimo programa, skirta ugdyti vaiko gebėjimą tapti savo šaknų tyrėju, sieti didžiuosius ir mažuosius pasakojimus, esmingai svarbius formuojantis tautinei tapatybei, suvokti lietuvių pasklidimo pasaulyje istoriją ir šiandieninę lietuvių diasporos situaciją. 

Pasaulio lietuvių istorija

Emigracija, Lietuvos ir išeivijos santykiai yra aktuali ir nemažai diskutuojama šių dienų problema. Žvilgsnis į pasaulio lietuvių istoriją yra pravartus tiek siekiant pagrįsto šių problemų sprendimo, tiek ir geresnio savęs, savos tapatybės ir bendros praeities suvokimo. Šių mokymų metu dalyviai gilinsis į lietuvių migracijos istoriją ir diasporos vaidmenį tautos gyvenime bei pasaulinėje erdvėje. Mokymai suteiks teorinių žinių ir analitinių gebėjimų, padėsiančių suprasti migracijos priežastis, pasekmes ir ryšius tarp lietuvių bendruomenių visame pasaulyje bei Lietuvos valstybės. Baigę mokymus, dalyviai gebės atpažinti svarbiausius migracinius procesus, analizuoti istorines permainas ir išeivijos socialinius bei kultūrinius bruožus.

Sisteminė literatūros apžvalga: įvadinis kursas

Sisteminė literatūros apžvalga yra tyrimo metodas, kuriuo siekiama sistemingai identifikuoti, atrinkti ir kritiškai išanalizuoti konkrečiam tyrimo klausimui skirtą literatūrą. Šis kursas yra trumpas įvadas į sisteminę literatūros apžvalgą, apimantis teorines paskaitas ir praktines veiklas grupėse. Išklausę šį kursą dalyviai gebės savarankiškai planuoti bei įgyvendinti sisteminės literatūros apžvalgos žingsnius

Socialinių inovatorių akademija

TikslasMokymų metu pažinti ir atrasti savo galimybes ne tik kurti, bet ir ir įgyvendinti socialines inovacijas, keičiančias kiekvieno iš mūsų gyvenimą.

Konfliktų mediacija

Mokymų programos Konfliktų mediacija“ tikslas  – ugdyti įvairių sričių vadovų ir specialistų gebėjimą savo profesinėje aplinkoje nešališkai valdyti tarpasmeninius, tarpgrupinius ir kt. konfliktus, taikant mediacijos metodą, skatinantį konfliktuojančias puses siekti susitarimo ir/ar priimti sprendimą.

Kaip užauginti inovatorių kartu su STEAM?

Mokymų tikslas. Programa sudaryta pagal STEAM metodologiją integruojant metodines užduotis iš įvairių sričių, tačiau lygiagrečiai stipriai orientuojantis į asmenybės augimą ir proaktyvų bei inovatyvų požiūrį pirmiausia mokytojo, o taip pat ir mokinio. Mokymų metu bus aiškiai sudaryti STEAM integracijos modeliai, pateikti pavyzdžiai apie veiklų planavimą per mokinio ir kitų suinteresuotų asmenų įtraukimą.

Kūrybinis mąstymas ir inovatyvios kūrybinio lavinimo technikos

Mokymų tikslas. Kūrybinis mąstymas bei kūrybiškumo metodų taikymas yra neatsietina ugdymo proceso dalis. Kūrybiški, kritiškai mąstantys asmenys yra kiekvieno pedagogo siekiamybė, tad lavinti savo asmenines bei mokinių kūrybines kompetencijas – teisingas sprendimas.

Pasakojimo ir inovatyvių mokymo metodų derinimas ugdymo procese

Mokymų tikslas. Supažindinti pedagogus su inovatyviais ugdymo metodais bei įrankiais, pritaikytais palengvinti ugdymo procesą, sudominti ir įtraukti mokinius į skaitmeninio pasakojimo pritaikymą skirtinguose mokomuosiuose dalykuose.

Inovatorių akademija

Mokymų tikslas. Skatinti mokytojus kurti ir taikyti inovacijas, orientuotas į ugdymo procese kylančių iššūkių sprendimą bei atrasti metodus.


Komunikacijos magija

Mokymų tikslas. Mokymų tikslas stiprinti komunikacijos įgūdžius naudojant verbalinę, neverbalinę komunikaciją, suprantant kaip kuriamas pedagogo įvaizdis, naudojant visas teikiamas technologijų galimybes.