
Aprašymas
Mokymų tikslas. Padėti akademiniam, moksliniam ir administraciniam personalui, doktorantams ir jauniems tyrėjams įgyti veiksmingo laiko planavimo įgūdžių, siekiant suderinti akademinį darbą su asmeniniu gyvenimu ir šeimos įsipareigojimais. Dalyviai susipažins su strategijomis, kaip sumažinti akademinį atidėliojimą (prokrastinaciją), įveikti blaškymąsi, ugdyti atsakingą požiūrį į darbą, sukurti realistišką, produktyvumą palaikančią darbo struktūrą bei išlaikyti psichologinę gerovę greito tempo akademinėje aplinkoje.
-
2025 m. birželio 5 d. 14.00–16.00 val.
-
Mokymai nuotoliniai
-
Išduodami pažymėjimai
-
Mokymai truks 2 val.
-
Kompetencijų grupė – 1 grupė
-
A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas
Seminaras remiasi naujausiais tyrimais apie laiko planavimo praktikų svarbą, atidėliojimą (prokrastinaciją), akademinę apkrovą bei su tuo susijusį stresą, ir siūlo praktinius metodus, kaip laiko planavimas gali padėti išlaikyti sveiką darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrą. Mokymai yra projekto LUMA dalis. Šis projektas skirtas VDU Lyčių lygybės planui įgyvendinti rengiantis dalyvauti Europos Horizonto mokslo programose bei siekia integruoti lyčių ir įvairovės dimensiją į studijas.
Turinys
Akademinio laiko valdymo iššūkiai lyčių ir šeimos vaidmenų sankirtoje.
Atidėliojimo (prokrastinacijos) priežastys ir jos poveikis akademiniam produktyvumui.
Laiko valdymo strategijos: „Deep Work“, Pomidoro metodas, „Suvalgyk varlę“, prioriteto matrica, kt.
Praktiniai įrankiai atidėliojimo (prokrastinacijos) įveikimui ir motyvacijos stiprinimui.
Asmeninės praktikos ir disciplinos ugdymas.
Grupinės refleksijos ir individualių strategijų planavimas.
Plėtojami gebėjimai
Įvertinti savo darbo ir asmeninio gyvenimo balansą.
Atpažinti pagrindinius laiko švaistymo veiksnius, ypač prokrastinaciją.
Susipažinti su paprastomis, bet veiksmingomis laiko planavimo strategijomis.
Suformuluoti asmeninius veiksmus, padėsiančius pagerinti laiko valdymą.
Trukmė. 2 valandos.
Vieta. Mokymai nuotoliniai.
Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas ir doktorantai.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 1 grupė – asmeninės veiklos
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programos (pradedantiesiems).
Projekto „Lyčių lygybės ir lygių galimybių priemonių plėtojimas Vytauto Didžiojo universitete“ (LUMA) tikslas – parengti naują VDU Lyčių lygybės planą 2026–2030 metams ir įgyvendinti VDU Lyčių lygybės plano 2021–2025 priemones.
Lektoriai
VDU Socialinio darbo katedros profesorė, socialinių mokslų (edukologijos) daktarė.
V. Kavolio transdisciplininių tyrimų instituto vyriausioji mokslo darbuotoja. Ugdymo mokslų, sociologijos ir lyčių studijų ekspertė.
Šiuo metu aktyviai prisideda prie projekto LUMA veiklų įgyvendinimo ir veda įvairius mokymus VDU ir kitų universitetų bendruomenėms.
VDU Lygių galimybių koordinatorė, projekto LUMA vadovė, VDU SMF lektorė.