Vytautas Magnus University
Aprašymas

TikslasSupažindinti dėstytojus su virtualių avatarų taikymo galimybėmis ugdant įvairovės, įtraukties ir tapatybės suvokimo gebėjimus studijų procese. Mokymų metu siekiama pristatyti teorinius tapatybės reprezentacijos ir įtraukties skaitmeninėje erdvėje aspektus. Taip pat bus patobulinti gebėjimai kurti bei pritaikyti avatarus naudojant įvairias skaitmenines platformas.

  • photo
    2025 m. gegužės 13 d. 13.00–15.00 val.
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Teorija ir praktika
  • photo
    Kompetencijų grupė – 2 grupė
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas.

Mokymuose bus nagrinėjami avatarų vaidmuo kuriant įvairovės ir tapatybės reprezentaciją. Praktinėje dalyje bus išbandomos avatarų kūrimo ir personalizavimo platformos, siekiant patobulinti skaitmenines ir didaktines kompetencijas. Mokymai vedami bendradarbiaujant VDU vykdomų projektų komandoms. Projektas LUMA yra skirtas VDU Lyčių lygybės planui įgyvendinti rengiantis dalyvauti Europos Horizonto mokslo programose, bei siekia integruoti lyčių ir įvairovės dimensiją į studijas. Projektas Lyčių lygybės ir lygių galimybių priemonių plėtojimas Vytauto Didžiojo universitete (LUMA) (10-040-T-0028) finansuoja Europos Sąjunga – NextGenerationEU (Programos „Europos horizontas“ akseleravimas).


VDU koordinuojamas tarptautinis projektas Serious Games for Creativity and Social Cohesion in Teacher Education Kūrybiškumą ir socialinę įtrauktį skatinantys rimti žaidimai mokytojų rengime (EDUGAME) (Nr. 101128757), finansuojamas Erasmus+ CBHE programos, yra skirtas žaidimais grįsto mokymo(si) diegimui taikant edukacinius žaidimus ir socialinės įtraukties idėjas. Projekto tinklalapis: https://edugame-project.eu/


Turinys.

Teorinė dalis:

Kas yra avataras? Tapatybės reprezentacija skaitmeninėje erdvėje.

Avatarų vaidmuo skatinant įtrauktį, įvairovę ir socialinį teisingumą.

Įtraukties iššūkiai ir galimybės – lytis, rasė, negalia, kultūra virtualiose aplinkose.

Praktinė dalis:

Įvairių avatarų kūrimo platformų pristatymas.

Avataro personalizavimas pagal kultūrinius, lyties, fizinius ir kt. bruožus.

Grupinis darbas: avatarų kūrimas pasirinktoms mokymo situacijoms.


Išklausę šį seminarą, dalyviai gebės:

Atpažinti, analizuoti ir kritiškai vertinti tapatybės reprezentacijos aspektus avataruose.

Naudoti avatarus kaip priemonę įtraukties skatinimui studijų procese.

Kurti, personalizuoti ir taikyti avatarus naudojant skaitmenines platformas.


Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas bei visi ir visos, kam aktuali ši tema.

Trukmė2 valandos.

Vieta. Virtualioje erdvėje.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes2 grupė – profesinės veiklos.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programa (pradedantiesiems).



Projekto „Lyčių lygybės ir lygių galimybių priemonių plėtojimas Vytauto Didžiojo universitete“ (LUMA) tikslas – parengti naują VDU Lyčių lygybės planą 2026–2030 metams ir įgyvendinti VDU Lyčių lygybės plano 2021–2025 priemones.

Lektoriai

VDU Socialinio darbo katedros profesorė, socialinių mokslų (edukologijos) daktarė.

V. Kavolio transdisciplininių tyrimų instituto vyriausioji mokslo darbuotoja. Ugdymo mokslų, sociologijos ir lyčių studijų ekspertė.

Šiuo metu aktyviai prisideda prie projekto LUMA veiklų įgyvendinimo ir veda įvairius mokymus VDU ir kitų universitetų bendruomenėms. 


Informatikos fakulteto docentė ir Edukologijos tyrimų instituto vyresnioji mokslo darbuotoja, EduGame projekto vadovė.

Savo moksliniuose tyrimuose Judita daugiausia dėmesio skiria švietimo inovacijų, dirbtinio intelekto ir rimtųjų žaidimų klausimams.

Atsiliepimai