Vytautas Magnus University
Aprašymas

Tikslas. Tikslas – ugdyti akademinės bendruomenės narių rašymo gebėjimus suteikiant žinių ir įgūdžių kaip tikslingai/sėkmingai organizuoti savo rašymo procesą siekiant atrasti savąjį rašymo kelią.

  • photo
    2024 m. sausio 31 d. 10.00–13.00 val.
  • photo
    VDU akademiniam personalui ir doktorantams
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Kompetencijų grupė – 3
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas. Mokymų metu dalyviai bus kviečiami atsigręžti į save ir permąstyti savo akademinį kelią, o taip pat bus supažindinami su konkrečiais ir praktiniais akademinio rašymo įrankiais bei metodais. Praktinės užduoties metu dalyviams bus sudaroma galimybė išbandyti vieną iš galimų rašymo proceso organizavimo įrankių, kurio pagalba mokomasi struktūruoti savo mąstymą ir mokslinio teksto rašymą. Dalyviai taip pat bus supažindinami su idėjų generavimo, jungimo ir plėtojimo metodais. Praktinių įrankių išbandymas dalyviams padės suprasti žingsnius nuo pradinės idėjos sukūrimo iki galutinio akademinio teksto parengimo. Mokymai skirti tiek studentams, tiek ir visiems akademinės bendruomenės nariams, kurie siekia įgyti teorinių ir praktinių žinių apie akademinio rašymo planavimo procesą bei esminius akademinį rašymą struktūruoti palengvinančius įrankius. Mokymai dalyviams suteiks galimybę ugdytis priklausymo bendruomenei jausmą, atvers erdvę užmegzti ryšius, teikti abipusę paramą rašymo procese bei gauti grįžtamąjį ryšį apie jų rašomo akademinio teksto proceso organizavimą.

Turinys

Rašymas. Jo principiniai dalykai ir konkretūs įrankiai – teorija. 

Idėjų generavimas – teorija ir praktika.

Rašymo kelio planavimas, rašomo teksto planavimas ir struktūravimas – teorija. 

Praktinis įrankių išbandymas su savo temomis – praktika ir savarankiškas darbas.

Refleksija ir savirefleksija – praktika.

Siektini uždaviniai

1. Suteikti dalyviams teorinių žinių apie rašymo proceso organizavimą.

2. Formuoti dalyvių praktinius įgūdžius kaip organizuoti savo rašymo procesą naudojant konkrečius įrankius bei siekiant atskleisti savąjį profesinį tapatumą.

3. Reflektuojant mokymų metu įgytą rašymo proceso organizavimo patirtį, formuoti dalyvių gebėjimus savarankiškai rengti akademinius tekstus.

Dalyviai gebės:

taikyti konkrečius įrankius rašymo proceso planavimui ir organizavimui;

bendrauti ir bendradarbiauti rengiant akademinius tekstus;

reflektuoti savo rašymo proceso patirtį.

Trukmė. 3 valandos.

Vieta. Mokymai nuotoliniai.

Tikslinė grupė. Mokymai skirti VDU darbuotojams, rengiantiems Universiteto sutartis.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 3 grupė – asmeninės.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programos (pradedantiesiems)

Lektoriai

VDU Švietimo akademijos Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo katedros dėstytoja asistentė.

VDU ŠA edukologijos mokslų srities doktorantė.

Švietimo konsultantė organizacijos kultūros, bendradarbiavimo ir personalo motyvavimo klausimais, mentorė, lektorė.


VDU Švietimo akademijos dėstytojas asistentas.

Edukologijos tyrimų instituto (ETI) jaunesnysis mokslo darbuotojas.

Edukologijos tyrimų instituto (ETI) etikos komiteto narys.

VDU ŠA edukologijos mokslų srities doktorantas.

Atsiliepimai