
Aprašymas
Tikslas. Pristatyti personalizuoto mokymosi koncepciją, aptarti jos taikymo prielaidas aukštajame moksle ir pasidalyti studijų personalizavimo patirtimi.
-
2025 m. kovo 28 d. 10.00–12.00 val.
-
Mokymai nuotoliniai
-
Išduodami pažymėjimai
-
Mokymai truks 2 val.
-
Kompetencijų grupė – 2 grupė
-
C lygio mokymų programa
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas.
Pristatoma personalizuoto mokymosi (toliau – PM) koncepcijos apibrėžtis ir modelis, parengtas projekto INTERPEARL metu; aptariamos į besimokantįjį orientuotos teorinės prieigos ir su jomis derantys ugdymo metodai, taikomi įgyvendinant PM; pristatomi ir diskutuojami studijų personalizavimo pavyzdžiai.
Turinys.
Personalizuoto mokymosi apibrėžtis ir modelis (teorinė apžvalga).
Studijų personalizavimo pavyzdžiai (pasidalinimas patirtimi, praktinė veikla).
Patirties reflektavimas.
Plėtojami gebėjimai.
Pasirinkti ir taikyti studijų metodus, orientuotus į besimokantįjį ir derančius su personalizuoto mokymosi koncepcija.
Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.
Trukmė. 2 val.
Vieta. Mokymai nuotoliniai.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. C lygio mokymų programos (ekspertams).
Lektoriai
Stefanija Ališauskienė yra VDU Švietimo akademijos Įtraukiojo ugdymo ir švietimo pagalbos katedros profesorė.
Jos moksliniai interesai orientuoti į ankstyvosios intervencijos vaikystėje, specialiosios pedagoginės pagalbos bei įtraukiojo ugdymo kokybę.
Taip pat personalizuotu mokymusi grindžiamą švietimo pagalbos specialistų ir mokytojų rengimą įtraukiajam ugdymui.
S. Ališauskienė turi nacionalinių ir tarptautinių projektų rengimo ir įgyvendinimo patirties, buvo Europos specialiojo ir įtraukiojo ugdymo agentūros ekspertė,
projekto Inovatyvus mokytojų ugdymas taikant personalizuotą mokymąsi (INTERPEARL) koordinatorė,
vadovavo Europos komisijos ir Atviros visuomenės fondo projektams įtraukiojo ugdymo tematika Uzbekistane, Armėnijoje, Kirgistane, Ukrainoje.
S. Ališauskienė yra keleto tarptautinių mokslo žurnalų (pvz., European Journal of Special Needs Education, ir kt.) redaktorių kolegijos narė.