Vytautas Magnus University
Aprašymas

TikslasPristatyti personalizuoto mokymosi koncepciją, aptarti jos taikymo prielaidas aukštajame moksle ir pasidalyti studijų personalizavimo patirtimi.

  • photo
    2025 m. kovo 28 d. 10.00–12.00 val.
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Mokymai truks 2 val.
  • photo
    Kompetencijų grupė – 2 grupė
  • photo
    C lygio mokymų programa
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas.

Pristatoma personalizuoto mokymosi (toliau – PM) koncepcijos apibrėžtis ir modelis, parengtas projekto INTERPEARL metu; aptariamos į besimokantįjį orientuotos teorinės prieigos ir su jomis derantys ugdymo metodai, taikomi įgyvendinant PM; pristatomi ir diskutuojami studijų personalizavimo pavyzdžiai.


Turinys.

Personalizuoto mokymosi apibrėžtis ir modelis (teorinė apžvalga).

Studijų personalizavimo pavyzdžiai (pasidalinimas patirtimi, praktinė veikla).

Patirties reflektavimas.


Plėtojami gebėjimai.

Pasirinkti ir taikyti studijų metodus, orientuotus į besimokantįjį ir derančius su personalizuoto mokymosi koncepcija.


Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.

Trukmė. 2 val.

Vieta. Mokymai nuotoliniai.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes2 grupė – profesinės.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisC lygio mokymų programos (ekspertams).

Lektoriai

Stefanija Ališauskienė yra VDU Švietimo akademijos Įtraukiojo ugdymo ir švietimo pagalbos katedros profesorė. 

Jos moksliniai interesai orientuoti į ankstyvosios intervencijos vaikystėje, specialiosios pedagoginės pagalbos bei įtraukiojo ugdymo kokybę.

Taip pat personalizuotu mokymusi grindžiamą švietimo pagalbos specialistų ir mokytojų rengimą įtraukiajam ugdymui.

S. Ališauskienė turi nacionalinių ir tarptautinių projektų rengimo ir įgyvendinimo patirties, buvo Europos specialiojo ir įtraukiojo ugdymo agentūros ekspertė,

projekto Inovatyvus mokytojų ugdymas taikant personalizuotą mokymąsi (INTERPEARL) koordinatorė,

vadovavo Europos komisijos ir Atviros visuomenės fondo projektams įtraukiojo ugdymo tematika Uzbekistane, Armėnijoje, Kirgistane, Ukrainoje.

S. Ališauskienė yra keleto tarptautinių mokslo žurnalų (pvz., European Journal of Special Needs Education, ir kt.) redaktorių kolegijos narė.

Atsiliepimai