Vytautas Magnus University
Aprašymas

TikslasIšmokti sukurti skaitmeninį ženkliuką nuotolinių studijų aplinkoje Moodle ir jį išduoti besimokantiesiems.

  • photo
    2024 m. sausio 10 d. 14.00–15.30 val.
  • photo
    Mokymasis grupėje virtualiu būdu
  • photo
    Praktika ir diskusija, konsultacija
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Kompetencijų grupė – 1 grupė
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas

Šiuose mokymuose sužinosite, kaip paskatinti besimokančiųjų įsitraukimą į aktyvų mokymąsi, naudojant įrankius nuotolinių studijų aplinkoje Moodle. Sužinosite, kas yra skaitmeniniai ženkliukai, kokia jų paskirtis, galimybės ir kaip jie yra kuriami bei išduodami besimokantiesiems.

 Turinys:

 Skaitmeninių ženkliukų paskirtis NSA

 Skaitmeninių ženkliukų galimybės NSA

 Pristatomi Skaitmeninių ženkliukų veiklos kūrimo parametrai. Kuriama veikla.

 Pristatomi Skaitmeninių ženkliukų veiklos išdavimo besimokantiesiems parametrai.

 Plėtojami gebėjimai

?Žinosite, kaip praktiškai kurti Nuotolinių studijų aplinkoje Moodle veiklą, Skaitmeniniai ženkliukai, skirtą besimokančiųjų mokymosi aktyvumo skatinimui.

 Tikslinė grupė. VDU dėstytojai

 Trukmė2 akademinės valandos.

 Vieta. Virtualioje erdvėje.

 Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes1 grupė – bendrosios (užsienio kalbų, tarpkultūrinio bendravimo ir bendradarbiavimo, skaitmeninio raštingumo ir kt.)

 Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisA lygio mokymų programa (pradedantiesiems) – siekiantiems įgyti naujų kompetencijų, atnaujinti bendrąsias žinias.

Lektoriai

Inovatyvių studijų instituto Studijų modernizavimo grupės vadovė.

Atsakinga už nuotolinių studijų aplinkos ir vaizdo konferencijų įrankių kokybės užtikrinimo efektyvumą, administravimą,

taip pat rūpinasi nuotolinių studijų dalykų kūrimu bei priežiūra, dėstytojų ir studentų konsultavimu.


Inovatyvių studijų instituto vyriausioji specialistė.

Pagrindinės veiklos – nuotolinėms studijoms skirtų vaizdo paskaitų įrankių priežiūra, atnaujinimas, dėstytojų konsultavimas,

metodinės medžiagos apie virtualios mokymosi aplinkos naudojimą rengimas, naujų sistemų paieška ir diegimas, programų kontrolė ir stebėsena.

Atsiliepimai