Aprašymas
Tikslas. Supažindinti su dirbtinio intelekto galimybėmis ir ribotumais studijų procese bei paskatinti dėstytojus ieškoti būdų, kaip DI gali prisidėti prie aktyvesnio ir įtraukesnio mokymosi.
-
2025 m. lapkričio 6 d. 9.00–11.00 val. -
Mokymai nuotoliniai -
Išduodami pažymėjimai -
Mokymai truks 2 val. -
Kompetencijų grupė – 2 grupė -
A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas.
Šie mokymai skirti dėstytojams, pradedantiems taikyti dirbtinį intelektą (DI) studijų organizavime. Pirmoje dalyje bus aptariami DI trūkumai. Kodėl tokie įrankiai kaip „ChatGPT“ kartais/dažnai pateikia neteisingus atsakymus (haliucinuoja) ir į ką svarbu atkreipti dėmesį, mokant studentus kritiškai vertinti DI gautą informaciją. Antroje dalyje pereisime prie praktinio DI (įskaitant „ChatGPT“ ir „Gemini“) naudojimo, skatinant aktyvius mokymosi metodus. Bus nagrinėjama, kaip išnaudoti didžiuosius kalbos modelius rengiant informaciją studijoms taip, kad mokymasis būtų įtraukus, o ne tik atsakymų gavimas ar „trumpesnio kelio“ ieškojimas atliekant užduotis.
Turinys.
DI netikslumai. Kodėl atsiranda „halicinacijos“ ir kaip su jomis dirbti mokymosi procese?
Aktyvus mokymasis. Kaip panaudoti DI kuriant užduotis, skatinančias studentų įsitraukimą, o ne pasyvų atsakymų kopijavimą.
Praktiniai įrankiai. Kaip susikurti specializuotus GPT asistentus, kurie veiktų kaip pagalbininkai.
Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.
Trukmė. 2 val.
Vieta. Mokymai nuotoliniai.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programa.
Lektoriai
Lektorius – VDU Komunikacijos katedros dėstytojas, dirbtinio intelekto technologijų eksperimentatorius / praktikas.
Dirbtinio intelekto projektų entuziastas, nuolat besidomintis naujausiomis AI technologijomis ir jų taikymu įvairiose srityse – nuo programavimo iki kasdienių problemų sprendimo.