
Aprašymas
Tikslas. Šie mokymai skirti plėtoti studentų pasiekimų vertinimo įgūdžius, dėmesį skiriant vertinimo sistemos struktūrai, būdams, metodams. Didelis dėmesys šiame modulyje tenka studentų įsivertinimui, kokybiškam grįžtamajam ryšiui.
-
Bus paskelbta
-
Naujausios žinios pritaikomos praktikoje
-
Mokymasis grupėje
-
Tik VDU darbuotojams
-
Kompetencijų grupė – 2 grupė
-
B lygio mokymų programa (patyrusiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas. Vis dažniau diskutuojame apie mokymosi visą gyvenimą svarbą, tad studentų pasiekimų vertinimo įgūdžiai turi būti nuolat tobulinami, peržiūrint vertinimo sistemos struktūrą, būdus ir metodus.
Turinys:
Vertinimas: neuromokslų ir edukologijos mokslų įžvalgos (teorija ir praktika, 1 akad. val.);
Į studentą orientuotas studijų procesas: vertinimas mokymuisi (teorija ir praktika, 1,5 akad. val.);
Vertinimo ir grįžtamojo ryšio esminiai principai (teorija ir praktika, 1 akad. val.);
Vertinimo ir grįžtamojo ryšio teikimo metodai (teorija ir praktika, 2,5 akad. val.);
Kokybiškas grįžtamasis ryšys (praktika, 5 akad. val.);
Vertinimas įtraukčiai (teorija ir praktika, 4 akad. val.);
Refleksija (praktika, 1 akad. val.).
Plėtojami gebėjimai. Studentų pasiekimų vertinimo įgūdžiai.
Tikslinė grupė. VDU bendruomenės akademiniai darbuotojai.
Trukmė. 16 akad. val., iš kurių 6 akad. val. savarankiško darbo.
Vieta. Virtualioje erdvėje.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės veiklos (didaktinės, skaitmeninės, tyriminės, dalykinės ir kt.).
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. B lygio mokymų programa (patyrusiems) – siekiantiems pagilinti ir (arba) įgyti naujų kompetencijų arba siekiantiems palaikyti turimą kvalifikaciją.
Lektoriai
VDU Švietimo akademijos lektorė
„Transformuojantys edukaciniai tyrimai“ klasterio narė
Pedagogė, mokslininkė