
Aprašymas
Tikslas. Mokymai supažindins dėstytojus(-as) su inovatyvaus Skaitmeninio pasakojimo (digital storytelling) metodo taikymu studijų procese.
-
2022 m. balandžio 29 d. 14:00-16:00 val.
-
Virtualioje erdvėje
-
Toerija ir praktika
-
Vieši mokymai
-
2 kompetencijų grupė
-
A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas. Skaitmeninis pasakojimas studijų procese – tai trumpos (apie 2-5 min.) studentų(-čių) kuriamos asmeninio pasakojimo istorijos, pasitelkiant vaizdą, garsą, tekstą. Šio metodo taikymas leidžia tobulinti studentų(-čių) vizualinio raštingumo, 21 amžiaus kompetencijas (pvz.,medijų raštingumas), pilietiškumo, kritinio mąstymo ir kitus gebėjimus. Mokymų lektorės pristatys šio mokymosi metodo taikymo principus, eigą, didaktinius įrankius, pavyzdžius ir savo kelių metų patirtį šioje srityje. Ši metodologija pristatoma iliustruojant kaip integruoti lyčių dimensiją į studijas.
Turinys:
Skaitmeninis pasakojimas studijų procese metodo taikymo principų, eigos pristatymas.
Skaitmeninis pasakojimas studijų procese metodo didaktinių įrankių demonstracija, pavyzdžių ir savo kelių metų patirties šioje srityje pristatymas.
Šios metodologijos pristatomas iliustruojant kaip integruoti lyčių dimensiją į studijas.
Plėtojami gebėjimai. Žinosite, kaip taikyti skaitmeninio pasakojimo metodą studijų procese.
Tikslinė grupė. Mokymai skirti: dėstytojams(-oms), kurie(-ios) siekia taikyti inovatyvius metodussavo paskaitose; edukologijos srities specialistams(-ėms), kurie(-ios) domisišiuolaikine didaktika ir inovatyviais ugdymo bei studijų metodais; dėstytojams(-oms),doktorantams(-ėms), švietimo ekspertams(-ėms), kurie(-ios) domisi lyčių dimensijosintegravimu į studijas.
Trukmė. 2 akademinės valandos.
Vieta. Virtualioje erdvėje.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės veiklos (didaktinės, tyriminės, dalykinės ir kt.).
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programa (pradedantiesiems) – siekiantiems įgyti naujų kompetencijų, atnaujinti bendrąsias žinias.
Partneriai:
Lektoriai
Sociologė, lyčių ir feminizmo studijų ekspertė, VDU Socialinio darbo katedros profesorė, socialinių mokslų (edukologijos) daktarė, nuo 2002-ųjų dirbusi tarptautinės ir strateginės plėtros srityje. 2008-2015 metais ėjo VDU plėtros prorektorės pareigas. Šiuo metu aktyviai prisideda prie projekto SPEAR veiklų įgyvendinimo ir veda įvairius mokymus ne tik VDU bendruomenei
Lyčių studijų doktorantė
SPEAR projekto tyrėja
Vytauto Didžiojo universiteto Lygių galimybių koordinatorė
Vytauto Didžiojo universiteto Socialinių mokslų fakulteto lektorė