Aprašymas
Tikslas. Padėti dėstytojams suprasti Z kartos studentų mokymosi poreikius ir įgyti žinių bei praktinių įgūdžių, kaip kurti, struktūruoti ir pateikti mokymosi turinį taip, kad jis būtų patrauklus, interaktyvus ir padėtų studentams sėkmingai įgyti žinių, įgūdžių bei gebėjimų.
-
2025 m. spalio 27 d. 14.00–16.00 val. -
Mokymai nuotoliniai -
Išduodami pažymėjimai -
Mokymai truks 2 val. -
Kompetencijų grupė – 2 grupė -
B lygio mokymų programos (patyrusiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas.
Mokymai skirti aptarti, kaip studentai įsivaizduoja gerai sukonstruotą ir perteiktą dalyką: kokia turėtų būti mokymosi medžiaga, kaip ji turėtų būti parengiama, pateikiama ir pritaikoma, kad padėtų studentams įgyti žinių, įgūdžių ir gebėjimų. Bus nagrinėjama studentų išsakyta nuomonė ir idėjos dėl turinio atrankos, struktūravimo, pateikimo formos bei pritaikymo auditorijai, ir lyginama su šiuolaikinėmis pasaulio tendencijomis.
Turinys.
Teorija ir dalyvių diskusija.
Plėtojami gebėjimai.
Suprasti Z kartos studentų mokymosi poreikius, įpročius ir lūkesčius.
Kurti aiškiai struktūruotą, studentams patrauklų mokymosi turinį.
Reflektuoti apie mokomosios medžiagos pritaikymą ir turinio pateikimo formų, analizuojant savo profesinę praktiką.
Vertinti ir reflektuoti, kaip turinio kūrimas padeda studentams įgyti žinių, įgūdžių ir gebėjimų.
Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.
Trukmė. 2 val.
Vieta. Virtualioje erdvėje.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. B lygio mokymų programos (patyrusiems).
Lektoriai
VDU Švietimo Akademijos dėstytoja, mokslų daktarė