Vytautas Magnus University
Aprašymas

TikslasSupažindinti dalyvius su pabėgimo kambarių kūrimo metodika, kaip mokymosi priemone. Pristatyti edukacinės priemonės kūrimo būdus, pavyzdžius, programėles, kuriomis dalyviai galės susikurti savo edukacinę priemonę - pabėgimo kambarį.

  • photo
    2025 m. sausio 23 d. 13.00–15.00 val.
  • photo
    Prašome turėti savo kompiuterį praktinėms užduotims
  • photo
    K. Donelaičio g. 52, 212 aud.
  • photo
    Mokymai kontaktiniai
  • photo
    Teorija ir praktika
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas

Žaidimais pagrįstas mokymasis yra novatoriškas, aktyvaus mokymosi pedagoginis metodas, kuris pasitelkia žaidimus, kad būtų pateiktas specifinis dalyko turinys ir būtų pasiekti pagrindiniai mokymosi rezultatai.Tai leidžia įtraukti ir motyvuoti besimokančiuosius, ugdyti mąstymo kūrybiškumą, palengvinti žinių išsaugojimą ir perdavimą bei lavinti kritinio mąstymo ir sprendimų priėmimo įgūdžius. 

Pabėgimo kambarys yra įtraukiantis žaidimas, kuriame dalyviai bendradarbiauja, kad išspręstų galvosūkius ir įveiktų iššūkius per tam tikrą laiką. Naudodajantis įtraukiančiomis skaitmeninėmis platformomis, tokiomis kaip „Genially“ ir kt., mokymų metu bus galima susikurti įtraukias pabėgimo kambario aplinkas, kurias galima naudoti sinchroniškai ir asinchroniškai.

Pabėgimo kambariai suteikia vertingą galimybę tobulinti įgūdžius, skatina analizę, modelių atpažinimą ir loginius išskaičiavimus, o tai skatina kritinį mąstymą. Žaidėjams sprendžiant iššūkius ir kūrybiškai mąstant, tobulinami problemų sprendimo įgūdžiai. Akcentuojamas komandinis darbas, skatinantis efektyvų bendravimą ir bendradarbiavimą. Laiko valdymas yra būtinas norint laikytis pabėgimo kambario laiko limito. Streso valdymo įgūdžiai lavinami žaidėjams atlaikant spaudimą. Dėmesys detalėms pagerėja atidžiai stebint.


Turinys:

Pabėgimo kambarių pristatymas – teorija.

Pabėgimo kambarių metodologijos parengimas – teorija ir praktinis darbas.

Pabėgimo kambario kūrimas internetinėses platformose pristatymas – praktinis darbas.


Plėtojami gebėjimai

Dalyviai gebės mąstyti kūrybiškai, kurti edukacines priemones savarankiškai, sukurti elektroninėje platformoje veikiantį pabėgimo kambarį, sužinos pabėgimo kambarių kūrimo metodiką. 

Tikslinė grupė. VDU dėstytojai.

Trukmė2 akademinės valandos.

Vieta. Mokymai kontaktiniai. K. Donelaičio g. 52, 212 aud.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes1 grupė – bendrosios; 2 grupė – profesinės veiklos.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisA lygio mokymų programos (pradedantiesiems)


Lektoriai

VDU EVF dėstytoja, įkvepianti studentus novatoriškais ir kūrybiškais mokymo metodais.

Ji turi daugiau kaip 10 metų patirties kuriant įvairius pabėgimo kambarius Lietuvoje,

yra laimėjusi ne vieną socialinių inovacijų projektą, kuriant edukacinius pabėgimo kambarius.

2023 m. apdovanota kaip inovatyviausia dėstytoja T4E universitetų alijance, 2024 m. – inovatyviausia dėstytoja VDU.

Atsiliepimai