Vytautas Magnus University
Aprašymas

Tikslas. Pristatyti patirtis, kaip kūrybiškai pritaikyti praktinius sprendimus padedančius praturtinti studijų dalykų turinį ir prosesą.

  • photo
    2025 m. sausio 20 d. 14.00–16.00 val.
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Mokymai vedami už VDU Profesinio tobulėjimo fondo finansuotą paraišką
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Kompetencijų grupė – 2 grupė
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas. 

Seminaras skiriamas dėstytojams, taikantiems praktines užduotis, taip pat praktikų vadovams. Seminaro metu bus pristatyti praktiniai planavimo, reflektavimo pavyzdžiai. Dalyviams bus sudaromos galimybės patiems išbandyti kūrybinius sprendimus, susiejant su savo dėstomu dalyku ar praktika. 


Turinys.

Praktinių užduočių planavimas. Planavimo pavyzdžiai ir patirtys. Praktinis darbas: praktinių užduočių kūrimas. Aptarimas. 

Praktinių užduočių atlikimo reflektavimas ir praktiniai pavyzdžiai. Praktinis darbas: atliktų praktinių darbų reflektavimui ir apibendrinimui skirtų užduočių kūrimas. 

Užduočių aplankas (portfolio). Praktiniai aplanko pavyzdžiai. Praktinis darbas: aplanko struktūros kūrimas.


Uždaviniai:

Pristatyti planavimo pavyzdžius, kuriant praktines užduotis.

Pateikti sprendimus praktiniam reflektavimui.

Pristatyti užduočių aplanko kūrimo ir taikymo galimybes.


Plėtojami gebėjimai.

Suplanuoti praktines užduotis savo dėstomam dalykui. 

Suformuluoti reflektavimui arba apibendrinimui skirtas užduotis. 

Sukurti atliktų užduočių aplanko (portfolio) struktūrą.


Trukmė2 valandos.

Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.

Vieta. Mokymai nuotoliniai.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes2 grupė – profesinės veiklos (didaktinės, tyriminės, dalykinės ir kt.)

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis B lygio mokymų programos (patyrusiems).

Lektoriai


VDU Švietimo akademijos docentė. Profesinių studijų programos „Pedagogika“ vadovė.

Pagrindinės mokslinių interesų sritys: curriculum'o planavimas,

praktiniai kūrybiniai sprendimai pedagogų rengime. 


VDU Švietimo akademijos docentė. Švietimo pagalbos, fizinio ir sveikatos ugdymo katedros vedėja.

Pagrindiniai moksliniai interesai: švietimo vadybos strateginiai sprendimai,

reflektyvios praktikos pedagogų rengime, supervizija.

Atsiliepimai