Vytautas Magnus University
Aprašymas

TikslasSupažindinti dėstytojus su Lego® Serious Play® metodika, kurią galima taikyti dirbant drauge su studentais. Tai kūrybinis ir inovatyvus verslo strategijos, problemų sprendimo, komunikacijos ir mokymo(si) metodas, naudojantis LEGO konstruktorius.

  • photo
    2025 m. gegužės 8 d. 9.00–12.00 val.
  • photo
    Mokymai kontaktiniai – K. Donelaičio g. 52, 606 auditorija
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Vietų skaičius ribotas!
  • photo
    Kompetencijų grupė – 2 ir 3 grupės
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas.

Šios trijų valandų dirbtuvės skirtos universiteto dėstytojams, siekiantiems sužinoti apie inovatyvius būdus skatinti kūrybiškumą, kritinį mąstymą ir bendradarbiavimą tiek savo darbe, tiek studentų mokymosi procese. „Lego Serious Play“ metodas padeda vizualizuoti ir struktūruoti idėjas, skatina atviresnę diskusiją ir kuria dinamišką mokymosi aplinką. Taikant šią metodiką, dalyviai per praktines užduotis ir metaforinį mąstymą tyrinės galimybes ir naują požiūrį sprendimų priėmimą ir universiteto darbuotojų bendradarbiavimą.


Turinys.

„Lego Serious Play“ metodas padeda vizualizuoti ir struktūruoti idėjas, skatina atviresnę diskusiją ir kuria dinamišką mokymosi aplinką. Taikant šią metodiką, dalyviai per praktines užduotis ir metaforinį mąstymą tyrinės galimybes ir naują požiūrį sprendimų priėmimą ir universiteto darbuotojų bendradarbiavimą. 


Plėtojami gebėjimai.

Kūrybiškumo skatinimas – dalyviai išmoks naujų metodų, kaip lavinti savo ir studentų kūrybinį mąstymą, generuoti naujas idėjas ir spręsti problemas inovatyviais būdais.

Kritinis mąstymas – ugdys gebėjimą analizuoti, vertinti ir struktūruoti idėjas, naudojant „Lego Serious Play“ metodą, kuris padeda vizualizuoti sudėtingas sąvokas ir rasti netradicinius sprendimus.

Efektyvus bendradarbiavimas – lavins komandinio darbo įgūdžius, mokysis, kaip skatinti atvirą diskusiją, dalintis idėjomis ir kurti dinamišką, įtraukią mokymosi aplinką.

Metaforinis ir vizualinis mąstymas – ugdys gebėjimą pasitelkti metaforas ir simbolius idėjoms išreikšti, taip palengvinant jų suvokimą ir komunikaciją su studentais bei kolegomis.

Sprendimų priėmimo strategijos – išbandys naujus būdus, kaip priimti sprendimus akademinėje veikloje, derinant kūrybines ir analitines prieigas.

Interaktyvių mokymosi metodų taikymas – įgis praktinių įgūdžių, kaip pritaikyti „Lego Serious Play“ metodą savo dėstyme, siekiant įtraukti studentus ir skatinti jų aktyvų mokymąsi.


Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.

Trukmė. 3 val.

Vieta. Mokymai kontaktiniai – K. Donelaičio g. 52, 606 auditorija

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes2 grupė – profesinės, 3 grupė – asmeninės.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisA lygio mokymų programa (pradedantiems).

Lektoriai

Minded VDU Verslumo akademijos vadovas 

Atsiliepimai