
Aprašymas
Tikslas. Supažindinti su mano kurtu darbo komandoje patobulinimu ir paaiškinti, kaip tai pritaikyti Jūsų dėstomame dalyke. Antraeilis tikslas - sumažinti JŪSŲ laiko ir energijos sąnaudas siekiant suvaldyti studentų kolektyvinio darbo procesą semestro eigoje.
-
2025 m. sausio 28 d. 13.00–15.00 val.
-
Mokymai nuotoliniai
-
Išduodami pažymėjimai
-
Mokymai truks 2 val.
-
Kompetencijų grupė – 2 ir 3 grupės
-
B lygio mokymų programa (pažengusiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas.
Darbas komandoje – neteisybė? Jau nebe!
Pristatoma inovacija „Dirbk komandoje – lyg realiame darbe“ siekia išspręsti esminę komandinio darbo problemą – situaciją, kai vienas žmogus atlieka visą darbą už grupę, o visi gauna vienodus įvertinimus. Tai, kas gyvenime kartais atrodo kaip neteisybė, čia nebegalioja, nes yra sukurta sistema, kuri moko tvaraus ir atsakingo ilgalaikių projektų įgyvendinimo modelio.
Pasitelkiant įvairią darbo patirtį skirtinguose sektoriuose (NVO, verslo, VšĮ), buvo sukurta metodika ir suformuluota komandinio darbo užduotis taip, kad nebūtų galimybės sukčiauti, „slėptis už kitų nugarų“ ar visą projektą atlikti paskutinę naktį. Visos šios ydos yra sustabdomos tam tikrais „saugikliais“.
Komandos nariai paskirstomi į profesines roles, prisiimdami atsakomybę už tai, kaip prisidės prie projekto įgyvendinimo. Jei kažkuris narys nesugebės atlikti savo užduoties, jis nukentės individualiai – gaus mažesnį įvertinimą pagal savo indėlį, tačiau visa grupė nenukentės. Taip išmokstama ne tik vidinės komandinės komunikacijos (darbas komandoje), bet ir išorinės asmeninės komunikacijos (darbas individualiai kaip specialistui savo pozicijoje). Sukuriama komandinio ir individualaus darbo koreliacija. Be to, įvertinimo procesas apima ir objektyvią nuomonę iš išorės, nes taikomas peer-to-peer vertinimo metodas. Po šio proceso studentas tampa specialistu, žinančiu, kaip vykdyti projektus efektyviai ir atsakingai.
Turinys:
13–14 val. Komadinio darbo strūktūrizuoto proceso ir metodikos pristatymas – teorinė dalis.
14-15 val. Praktinio pritaikymo JŪSŲ dalykui gairės ir pasibandymas – praktinė dalis.
Plėtojami gebėjimai.
Patobulinti savo komandinio darbo užduoties studentams formatą.
Suprasti, kaip praktioje pritaikyti pagrindinius vidinės komunikacijos principus ir jų mokyti kitus.
Suvokti, kaip suvaldyti procesus ilgalaikėje perspektyvoje pasitelkiant „mažų žingsnelių metodą“ ir struktūravimą.
Tikslinė grupė. VDU darbuotojai (-os).
Trukmė. 2 valandos.
Vieta. Mokymai nuotoliniai.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės veiklos; 3 grupė – asmeninės.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. B lygio mokymų programos (patyrusiems).
Lektoriai
Vizualinės komunikacijos specialistė.
VDU PMDF Viešosios komunikacijos katedros dėstytoja
ir Romo Sakadolskio medijų laboratorijos koordinatorė.