
Aprašymas
Tikslas. Didinti Vytauto Didžiojo universiteto dėstytojų gebėjimus bei tobulinti profesinę kvalifikaciją, kurie leistų efektyviau, įtraukiau ir profesionaliau vesti paskaitas.
-
2023 m. sausio 11 d. 13:30–15:00 val.
-
412 auditorija, V. Putvinskio g. 23
-
Tik VDU darbuotojams
-
Galimybė dirbti grupėje kontaktu
-
Kompetencijų grupės – 1 ir 3 grupės
-
A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas. Gebėti įterpti į „Powerpoint“ skaidres įskiepį, rodantį šios dienos datą, o vėliau jas įkelti į „Moodle“, dar nereiškia, kad dėstytojas yra pasiruošęs. Kūrybiškumo, dirbtinio intelekto ir vizualizavimo, apklausų taikymas studijų procese tai, ko dažniausiai trūksta. Paskaitų metu svarbu ne tik perduoti informaciją, bet tai padaryti išlaikant auditorijos dėmesį, ją sudominant. Kas gali paskatinti studentus įsitraukti į paskaitą ir ne tik tai, bus aptariama šių mokymų metu.
Turinys:
Trumpas mokymų dalyvių susipažinimas;
Įvadas, efektyvios paskaitos teorija;
Kūrybiško mąstymo veikimo principai;
Kūrybišką mąstymą skatinantys veiksniai;
Auditorijos įtraukimo įrankiai;
Vizualizavimo įrankių pristatymas;
Įtraukios paskaitos įrankių pristatymas;
Klausimai, atsakymai, komentarai;
Teoriniai ir praktiniai užsiėmimai.
Plėtojami gebėjimai. Komunikavimo, socialinė, iniciatyvumo ir kūrybingumo kompetencija. Komunikavimas ne tik tekstu, bet ir vaizdu.
Tikslinė grupė. VDU dėstytojai.
Trukmė. 2 akademinės valandos.
Vieta. 412 auditorija, V. Putvinskio g. 23
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 1 grupė – bendrosios (užsienio kalbų, tarpkultūrinio bendravimo ir bendradarbiavimo, skaitmeninio raštingumo ir kt.) ir 3 grupė – asmeninės (asmeninio tobulėjimo, laiko planavimo ir kt.).
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programa (pradedantiesiems) – siekiantiems įgyti naujų kompetencijų, atnaujinti bendrąsias žinias.
Lektoriai
Pagrindiniai įgūdžiai ir patirtis:
Projektų valdymo ir biudžeto kontrolės bei vadovavimo komandai patirtis;
Patirtis planuojant ir kuriant įdomų turinį įvairioms internetinėms ir neinternetinėms platformoms;
Puikūs rinkodaros priemonių dizaino įgūdžiai;
Geri socialinės žiniasklaidos rinkodaros įgūdžiai;
Išskirtinis dėmesys detalėms.