
Aprašymas
Tikslas. Susipažinti bei praktiškai išbandyti dirbtinio intelekto įrankius edukacinių žaidimų kūrimui.
-
2025 m. vasario 18 d. 14.00–16.00 val.
-
Mokymai nuotoliniai
-
Išduodami pažymėjimai
-
Teorija ir praktika
-
Kompetencijų grupė – 2 grupė
-
B lygio mokymų programa
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas.
Mokymų metu universiteto dėstytojai susipažins su edukacinių žaidimų kūrimo principais ir dirbtinio intelekto įrankiais, kurie padeda generuoti kūrybinius scenarijus, veikėjus ir užduotis. Atlikdami praktinę užduotį grupėje, mokymų dalyviai kurs edukacinių žaidimų prototipus, pritaikytus savo dėstomiems dalykams, diskutuos, kaip edukaciniai žaidimai motyvuoja studentus bei skatina interaktyvų ir įtraukiantį mokymąsi.
Turinys.
Edukacinių žaidimų kūrimo principai – žaidimų dizainas ir kūrybinių scenarijų generavimas naudojant dirbtinio intelekto įrankius.
Praktinė užduotis – edukacinių žaidimų prototipų kūrimas, pritaikytų dalyko specifikai.
Diskusijos – edukacinių žaidimų poveikis studentų motyvacijai ir interaktyvaus mokymosi skatinimui.
Plėtojami gebėjimai.
Edukacinių žaidimų kūrimas – gebėjimas kurti žaidimų scenarijus, veikėjus ir užduotis.
Dirbtinio intelekto taikymas – įrankių naudojimas kūrybiniams sprendimams generuoti.
Mokymosi motyvacijos skatinimas – žaidimų integravimas į dėstymo procesą studentų įsitraukimui didinti.
Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas bei neakademinis personalas, kuriam tai galėtų būti aktualu.
Trukmė. 2 val.
Vieta. Mokymai nuotoliniai.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programos (pradedantiesiems).
Lektoriai
VDU Informatikos fakulteto Sistemų analizės katedros vedėja, dėstytoja.