Vytautas Magnus University
Aprašymas

TikslasSusipažinti bei praktiškai išbandyti dirbtinio intelekto įrankius edukacinių žaidimų kūrimui.

  • photo
    2025 m. vasario 18 d. 14.00–16.00 val.
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Teorija ir praktika
  • photo
    Kompetencijų grupė – 2 grupė
  • photo
    B lygio mokymų programa
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas.

Mokymų metu universiteto dėstytojai susipažins su edukacinių žaidimų kūrimo principais ir dirbtinio intelekto įrankiais, kurie padeda generuoti kūrybinius scenarijus, veikėjus ir užduotis. Atlikdami praktinę užduotį grupėje, mokymų dalyviai kurs edukacinių žaidimų prototipus, pritaikytus savo dėstomiems dalykams, diskutuos, kaip edukaciniai žaidimai motyvuoja studentus bei skatina interaktyvų ir įtraukiantį mokymąsi.


Turinys.

Edukacinių žaidimų kūrimo principai – žaidimų dizainas ir kūrybinių scenarijų generavimas naudojant dirbtinio intelekto įrankius.

Praktinė užduotis – edukacinių žaidimų prototipų kūrimas, pritaikytų dalyko specifikai.

Diskusijos – edukacinių žaidimų poveikis studentų motyvacijai ir interaktyvaus mokymosi skatinimui.


Plėtojami gebėjimai.

Edukacinių žaidimų kūrimas – gebėjimas kurti žaidimų scenarijus, veikėjus ir užduotis.

Dirbtinio intelekto taikymas – įrankių naudojimas kūrybiniams sprendimams generuoti.

Mokymosi motyvacijos skatinimas – žaidimų integravimas į dėstymo procesą studentų įsitraukimui didinti.


Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas bei neakademinis personalas, kuriam tai galėtų būti aktualu.

Trukmė. 2 val.

Vieta. Mokymai nuotoliniai.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes2 grupė – profesinės.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisA lygio mokymų programos (pradedantiesiems).


Lektoriai

VDU Informatikos fakulteto Sistemų analizės katedros vedėja, dėstytoja.

Atsiliepimai