
Aprašymas
Tikslas. Susipažinti su besimokančiųjų pasiekimų ir pažangos stebėjimo įrankiais.
-
2022 m. lapkričio 15 d. 10.00-11.30 val.
-
Mokymasis grupėje virtualiu būdu
-
Teorija ir praktika
-
Tik VDU darbuotojams
-
Kompetencijų grupė – 1 grupė
-
A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas. Siekiant, kad studentams ir dėstytojams būtų lengviau orientuotis studijų dalyko eigoje bei progrese galima naudoti pažangos stebėjimo įrankius, kurie bus pristatyti. Progreso / pažangos įrankiai suteikia galimybę studentams pa(si)žymėti perskaitytus resursus, peržiūrėtas nuorodas, atliktas veiklas.
Turinys:
Pažangos/progreso juostos pristatymas ir įjungimas studijų dalyke.
Sąlygų kūrimas kiekvienai atskirai veiklai ir ištekliui Moodle aplinkoje.
Pažangos/progreso juostos masinis veiklų užbaigimo redagavimas.
Sąlygų nustatymas visam studijų dalykui.
Plėtojami gebėjimai. Žinosite, kaip ir kam gali būti naudojama pažangos/progreso juosta, taip pat, kaip tinkamai nustatyti sąlygas įkeltiems resursams ir sukurtoms veikloms nuotolinių studijų aplinkoje.
Tikslinė grupė. VDU dėstytojai.
Trukmė. 2 akademinės valandos.
Vieta. Virtualioje erdvėje.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 1 grupė – bendrosios (užsienio kalbų, tarpkultūrinio bendravimo ir bendradarbiavimo, skaitmeninio raštingumo ir kt.).
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programa (pradedantiesiems) – siekiantiems įgyti naujų kompetencijų, atnaujinti bendrąsias žinias.
Lektoriai
Inovatyvių studijų instituto Studijų modernizavimo grupės vadovė
Pagrindinės funkcijos institute – rūpinasi nuotolinių studijų aplinkos ir vaizdo konferencijų įrankių kokybės užtikrinimo efektyvumu, administravimu, taip pat, rūpinasi nuotolinių studijų aplinkos ir vaizdo konferencijų palaikymo procedūromis. Vykdo efektyvų ir konstruktyvų bendradarbiavimą su Universiteto dėstytojais išsiaiškinant jų poreikius nuotolinių studijų aplinkoje. Analizuoja gautų poreikių realizavimo ir įgyvendinimo galimybes. Inicijuoja nuotolinių studijų modernizavimą. Konsultuoja dėstytojus ir studentus nuotolinių studijų aplinkos klausimais. Veda mokymus Universiteto dėstytojams nuotolinių studijų aplinkos klausimais. Teikia pagalbą Universiteto dėstytojams rengiant neformaliojo švietimo studijų dalykus.
Socialinių mokslų edukologijos krypties daktarė
Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos Inovatyvių studijų instituto inovacijų vyresnioji specialistė
Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos lektorė
Nuotolinės bakalauro studijų programos „Švietimas ir informacinės technologijos“ vadovė, bei dėsto dalykus bakalauro ir magistrantūros studentams.
Tyrėja, aktyviai dalyvaujanti Europos ir nacionaliniuose moksliniuose ir taikomuosiuose projektuose.
Pastaruosius kelerius metus aktyviai užsiima moksliniais tyrimais apie mokymosi duomenų analitikos taikymą mokymo ir mokymosi procese.
Mokslinių interesų sritys - technologijomis grindžiamas mokymas ir mokymasis aukštajame moksle, mokymasis visą gyvenimą, atvirasis švietimas ir suaugusiųjų švietimas.