
Aprašymas
Tikslas. Siekiama praplėsti dėstymo kokybės sampratą, padidinti dėstytojo veiklos (įsi)vertinimo efektyvumą, siekiant susipažinti su dėstytojų veiklos, pasiekimų įsivertinimo būdais, aplankais, dėstytojo savęs, savo veiklos ir dėstomo kurso vertinimo ir tobulinimo ypatumais.
-
Bus paskelbta
-
Naujausios žinios
-
Mokymasis grupėje
-
Tik VDU darbuotojams
-
Kompetencijų grupė – 2 grupė
-
C lygio mokymų programa (ekspertams)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas. Pagrindinis dėmesys skiriamas dėstytojų veiklos įsivertinimui dviem aspektais: aš, kaip dėstytojas/mokslininkas – žinios, didaktinės kompetencijos, mokslo tyrimų metodologijos įgūdžiai; ir aš, kaip asmenybė – vertybės, asmeninės savybės, prasmė ir vidinė motyvacija.
Turinys:
Dėstymo kokybės elementai (teorija ir praktika, 1 akad. val.).
Dėstymo kokybę gerinantys gebėjimai (teorija ir praktika, 3 akad. val.).
Iššūkiai dėstyme. Kaip juos paversti galimybėmis? (praktika, 2 akad. val.).
Plėtojami gebėjimai. Dėstytojo veiklos (įsi)vertinimo efektyvumo didinimas.
Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.
Trukmė. 6 akademinės valandos.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės veiklos (didaktinės, skaitmeninės, tyriminės, dalykinės ir kt.).
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. C lygio mokymų programa (ekspertams) – siekiantiems plėtoti turimas kompetencijas ir dalytis patirtimi su kolegomis. Tai proaktyvaus pobūdžio veiklos, skirtos savo srities ekspertams, taikant aktyvius ir įtraukius metodus (pavyzdžiui, patirties mainus, mentorystę ir kt. veiklas.
Lektoriai
VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto lektorė
VDU bendruomenės koordinatorė
Laimės ekonomikos ambasadorė
Galimybių klubo moterimis prezidentė