
Aprašymas
Tikslas. Supažindinti dalyvius su autentiško vertinimo samprata ir taikymu aukštajame moksle, siekiant paskatinti dalyvius integruoti šią praktiką į savo dėstymą.
-
2024 m. birželio 18 d. 14.00–16.00 val.
-
Mokymai nuotoliniai
-
Išduodami pažymėjimai
-
Mokymai truks 2 val.
-
Kompetencijų grupė – 2 grupė
-
A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas.
Dalyviai susipažins su autentiško vertinimo (angl. "authentic assessment") metodu ir jo poveikiu įvairių studentų grupių įsitraukimui bei rezultatams. Taip pat įgys žinių apie tai, kaip autentiško vertinimo principai gali būti integruojami į vertinimo užduotis skirtingose disciplinose ir mokymo(si) aplinkose.
Turinys:
Šių mokymų metu metu dalyviai bus supažindinami su autentiško vertinimo principais, remiantis užsienio universitetų autentiško vertinimo politika ir gerąja praktika. Mokymai atskleis, kaip autentiškas vertinimas prisideda prie įvairių studentų grupių socialinės įtraukties ir sėkmės tiek universitete, tiek už jo ribų. Be to, mokymuose bus gilinamasi į tai, kaip autentiško vertinimo principai gali prisidėti prie akademinio sąžiningumo stiprinimo, ypač dirbtinio intelekto veikiamoje vertinimo aplinkoje.
Dalyviai įgys žinių apie įvairius autentiško vertinimo lygmenis, kurios padės kritiškai įvertinti savo dėstymo praktiką. Mokymuose bus aptarti tipiniai iššūkiai, su kuriais susiduriama taikant autentišką vertinimą, ir suteikiamos praktinės autentiškų vertinimo užduočių kūrimo rekomendacijos, padėsiančios dalyviams sėkmingai taikyti autentišką vertinimą savo disciplinos kontekste.
Plėtojami gebėjimai.
Dalyviai gebės parengti autentiško vertinimo principus atliepiančias vertinimo užduotis, taip prisidėdami prie įtraukesnės ir studentams palankesnės mokymosi aplinkos kūrimo.
Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.
Trukmė. 2 valandos.
Vieta. Virtualioje erdvėje.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės veiklos.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programa (pradedantiesiems) – siekiantiems įgyti naujų kompetencijų, atnaujinti bendrąsias žinias.
Lektoriai
Šiuo metu ji dirba mokymo(si) koordinatore Dublino miesto universitete ir studijuoja sociologijos doktorantūroje VDU.
Jos mokslinių tyrimų interesai apima akademinę gerovę,
įvairovę ir įtrauktį, bei politinius ir organizacinius pokyčius aukštojo mokslo sektoriuje.
Dabartiniu savo mokslinio tyrimo projektu Gintarė siekia atskleisti,
kaip aukštąjį mokslą galima padaryti lygiavertiškesnį taikant autentiško vertinimo praktiką.