
Aprašymas
Tikslas. Aptarti medijų raštingumo tematinio lauko integravimo į pedagogines studijas galimybes.
-
2023 m. sausio 19 d. 10.00–12.00 val.
-
Virtualioje erdvėje
-
Teorija ir diskusija
-
Išduodami pažymėjimai
-
Kompetencijų grupė – 2 grupė
-
B lygio mokymų programa (patyrusiems)
Mokymosi struktūra
Pilnas pavadinimas. Informacinė ekologija ugdyme: kodėl svarbus medijų raštingumas? IREX projekto „Media Literacy in the Baltics” įgyvendinimo praktika Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Švietimo akademijoje
Trumpas aprašymas. Medijų raštingumo teikiama informacija gausi, įvairialypė, neretai trikdanti ir šiai dienai emociškai jautri. Mokymų metu bus paliestos temos, susijusios su medijų kraštovaizdžiu, besikeičiančia medijų aplinka, klaidingos informacijos atpažinimo technikomis ir kritine turinio analize. Dėstytojos pasidalins gerąja pedagoginio darbo patirtimi, integruojant medijų raštingumo temas į pedagoginių studijų dalykus bei pristatys naują IREX projekto „Media Literacy in the Baltics” platformą „Very verified”.
Programa:
10:00 | MasterClass: „Dedalas ir jo labirintas“ mokytojo praktikoje/Veikla grįstas tyrimas | Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė, VDU Švietimo akademija
10:30 | MasterClass: Socialinė komunikacija ir aktyvaus mokymosi metodai | Giedrė Kvieskienė, VDU Švietimo akademija
11.00 | MasterClass: „Sustok. Reflektuok. Patikrink“ | Nijolė Čiučiulkienė, VDU Švietimo akademija
11.30 | Pertrauka
11.40 | Medijų raštingumo laboratorija 1: Kaip nepaklysti medijų labirintuose? | Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė, Giedrė Kvieskienė, Nijolė Čiučiulkienė, Danguolė Bylaitė-Šalavėjienė, VDU Švietimo akademija
12.00 | Medijų raštingumo laboratorija 2: Įvardink tai, kad suprastum | Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė, Giedrė Kvieskienė, Nijolė Čiučiulkienė, Danguolė Bylaitė-Šalavėjienė, VDU Švietimo akademija
12.20 | Mokymų apibendrinimas | Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė, VDU Švietimo akademija
Mokymų metu bus siekiama šių uždavinių:
Pasidalinti gerąja patirtimi apie medijų raštingumo integravimą į pedagoginių studijų dalykus.
Pristatyti metodus, padedančius būsimiems pedagogams tinkamai parinkti aktualius šaltinius, darbui su mokiniais.
Aptari medijų raštingumo platformos „Very Verified” taikymo galimybes pedagoginėse studijose.
Plėtojami gebėjimai:
Gebėsite diskutuoti plačiau su studentais apie besikeičiančias medijų aplinkas.
Gebėsite integruoti medijų raštingumo temas į dėstomus studijų dalykus.
Gebėsite praktiškai pritaikyti medijų raštingumo metodus, pasinaudojant „Very Verified” platforma.
Tikslinė grupė. VDU dėstytojai ir mokslininkai.
Trukmė. 2 valandos.
Vieta. Virtualioje erdvėje.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės veiklos (didaktinės, tyriminės, dalykinės ir kt.).
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. B lygio mokymų programos (patyrusiems) – siekiantiems pagilinti ir (arba) įgyti naujų kompetencijų arba siekiantiems palaikyti turimą kvalifikaciją.
Mokymus vykdo:
Lektoriai
Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos docentė
Mokslinės veiklos kryptys: karjeros valdymas, mokymosi kultūra, savarankiškas mokymasis, įsidarbinamumo gebėjimai, motyvacijos teorijos
Projekto „Medijų raštingumas Baltijos šalyse“ projekto vadovė
Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos profesorė
Mokslinės veiklos kryptys: socialinė pedagogika, socialinė komunikacija, pozityvioji socializacija, vaikų teisės, lygių ugdymo galimybių įgyvendinimas
Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos docentė
Mokslinės veiklos kryptys: socialinės komunikacijos teorija ir praktika, pedagoginė komunikacija ir retorika, modernioji didaktika, profesinis rengimas, kūrybiškumo ugdymas