Vytautas Magnus University
Aprašymas

TikslasAptarti medijų raštingumo tematinio lauko integravimo į pedagogines studijas galimybes. 

  • photo
    2023 m. sausio 19 d. 10.00–12.00 val.
  • photo
    Virtualioje erdvėje
  • photo
    Teorija ir diskusija
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Kompetencijų grupė – 2 grupė
  • photo
    B lygio mokymų programa (patyrusiems)
Mokymosi struktūra

Pilnas pavadinimas. Informacinė ekologija ugdyme: kodėl svarbus medijų raštingumas? IREX projekto Media Literacy in the Baltics” įgyvendinimo praktika Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Švietimo akademijoje

Trumpas aprašymas. Medijų raštingumo teikiama informacija gausi, įvairialypė, neretai trikdanti ir šiai dienai emociškai jautri. Mokymų metu bus paliestos temos, susijusios su medijų kraštovaizdžiu, besikeičiančia medijų aplinka, klaidingos informacijos atpažinimo technikomis ir kritine turinio analize. Dėstytojos pasidalins gerąja pedagoginio darbo patirtimi, integruojant medijų raštingumo temas į pedagoginių studijų dalykus bei pristatys naują IREX projekto Media Literacy in the Baltics” platformą Very verified”.

Programa:

10:00 | MasterClass: „Dedalas ir jo labirintas“ mokytojo praktikoje/Veikla grįstas tyrimas | Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė, VDU Švietimo akademija

10:30 | MasterClass: Socialinė komunikacija ir aktyvaus mokymosi metodai | Giedrė Kvieskienė, VDU Švietimo akademija

11.00 | MasterClass: „Sustok. Reflektuok. Patikrink“ | Nijolė Čiučiulkienė, VDU Švietimo akademija

11.30 | Pertrauka

11.40 | Medijų raštingumo laboratorija 1: Kaip nepaklysti medijų labirintuose? | Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė, Giedrė Kvieskienė, Nijolė Čiučiulkienė, Danguolė Bylaitė-Šalavėjienė, VDU Švietimo akademija

12.00 | Medijų raštingumo laboratorija 2: Įvardink tai, kad suprastum | Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė, Giedrė Kvieskienė, Nijolė Čiučiulkienė, Danguolė Bylaitė-Šalavėjienė, VDU Švietimo akademija

12.20 | Mokymų apibendrinimas | Ilona Tandzegolskienė-Bielaglovė, VDU Švietimo akademija

Mokymų metu bus siekiama šių uždavinių:

Pasidalinti gerąja patirtimi apie medijų raštingumo integravimą į pedagoginių studijų dalykus.

Pristatyti metodus, padedančius būsimiems pedagogams tinkamai parinkti aktualius šaltinius, darbui su mokiniais.

Aptari medijų raštingumo platformos Very Verified” taikymo galimybes pedagoginėse studijose.

Plėtojami gebėjimai:

 Gebėsite diskutuoti plačiau su studentais apie besikeičiančias medijų aplinkas.

 Gebėsite integruoti medijų raštingumo temas į dėstomus studijų dalykus.

 Gebėsite praktiškai pritaikyti medijų raštingumo metodus, pasinaudojant Very Verified” platforma.

Tikslinė grupė. VDU dėstytojai ir mokslininkai.

Trukmė2 valandos.

Vieta. Virtualioje erdvėje.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes2 grupė – profesinės veiklos (didaktinės, tyriminės, dalykinės ir kt.).

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisB lygio mokymų programos (patyrusiems) – siekiantiems pagilinti ir (arba) įgyti naujų kompetencijų arba siekiantiems palaikyti turimą kvalifikaciją.

Mokymus vykdo:

Lektoriai

Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos docentė

Mokslinės veiklos kryptys: karjeros valdymas, mokymosi kultūra, savarankiškas mokymasis, įsidarbinamumo gebėjimai, motyvacijos teorijos

Projekto Medijų raštingumas Baltijos šalyse“ projekto vadovė

CRIS profilis

LinkedIn profilis

Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos profesorė

Mokslinės veiklos kryptys: socialinė pedagogika, socialinė komunikacija, pozityvioji socializacija, vaikų teisės, lygių ugdymo galimybių įgyvendinimas

CRIS proflis

LinkedIn profilis

Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos docentė

Mokslinės veiklos kryptys: socialinės komunikacijos teorija ir praktika, pedagoginė komunikacija ir retorika, modernioji didaktika, profesinis rengimas, kūrybiškumo ugdymas

CRIS profilis

LinkedIn profilis