
Aprašymas
Tikslas. Aptarti kaip paruošti vaizdo paskaitų įrašus interaktyviam mokymuisi (darbas su Moodle įrankiu H5P) bei kitų interaktyvių Moodle įrankių naudojimo dėstant nuotoliniu būdų geroji praktika.
-
2025 m. sausio 15 d. 14.00–16.00 val.
-
Mokymai nuotoliniai
-
Išduodami pažymėjimai
-
Tik VDU darbuotojams
-
Kompetencijų grupė – 2
-
A lygio mokymų programa
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas.
Šie mokymai skirti skaitmeninių išteklių kūrimui, tvarkymui ir dalijimuisi, ypatingą dėmesį skiriant vaizdo paskaitų įrašams, naudojant interaktyvius Moodle įrankius, tokius kaip H5P. Tema apima vaizdo įrašų planavimą ir gamybą, interaktyvių elementų integravimą bei metodų, kaip skatinti aktyvų mokymąsi, taikymą. Dalyviai sužinos, kaip efektyviai naudoti H5P funkcijas, kad pagerintų mokymo turinio įsitraukimą ir supratimą. Mokymai suteiks praktinių įgūdžių, kurie padės kurti įtraukiantį ir dinamišką mokymosi patirtį.
Turinys:
Bendri H5P veiklos ypatumai;
Interaktyvių vaizdo įrašų planavimas ir kūrimas;
Interaktyvių elementų integravimas;
Inovatyvių metodų taikymas.
Plėtojami gebėjimai.
Žinosite, kaip praktiškai kurti Nuotolinių studijų aplinkoje Moodle interaktyvų turinį naudojant H5P įrankį.
Tikslinė grupė. VDU dėstytojai.
Trukmė. 2 val.
Vieta. Virtualioje erdvėje.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programa (pradedantiesiems) – siekiantiems įgyti naujų kompetencijų, atnaujinti bendrąsias žinias.
Lektoriai
Inovatyvių studijų instituto vyriausioji specialistė.
Pagrindinės veiklos – nuotolinėms studijoms skirtų vaizdo paskaitų įrankių priežiūra, atnaujinimas, dėstytojų konsultavimas.
Metodinės medžiagos apie virtualios mokymosi aplinkos naudojimą rengimas, naujų sistemų paieška ir diegimas, programų kontrolė ir stebėsena.
Inovatyvių studijų instituto direktorės pavaduotoja.
Švietimo akademijos docentė bei Inovatyvių studijų instituto tyrėja ir specialistė, įvairių su technologijomis ir
mokymusi susijusių veiklų koordinatorė, konsultuojanti dėstytojus apie technologijų taikymą švietime.