
Aprašymas
Tikslas. Atrasti DI kalbos mokymo įrankius, paruošti individualizuotas užduotis, analizuoti besimokančiųjų kalbą.
-
2025 m. sausio 14 d. 14.00–16.00 val.
-
Mokymai nuotoliniai
-
Išduodami pažymėjimai
-
Teorija ir praktika
-
Kompetencijų grupė – 2 grupė
-
A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas.
Kalbų mokymas naudojant dirbtinį intelektą (DI) atveria naujas galimybes efektyvesniam ir interaktyvesniam mokymuisi. Šiame pristatyme nagrinėsime kalbų mokymo/si bei natūralios kalbos apdorojimo priemones, aptarsime grįžtamojo ryšio galimybes bei mokymo individualizavimą besimokantiesiems. Trumpai peržvelgsime įrankius lengvinančius dėstytojo darbą ruošiant kalbines užduotis. Mokymo tikslas pasidalinti stiprybėm ir trūkumais naudojant DI įrankiu kasdieniniame darbe. Dauguma įrankių pritaikyti anglų kalbos mokymui, tačiau kai kurie įrankiai jau puikia tinka ir kitų kalbų mokymui/si.
Turinys.
„Magic School“ bei „Twee" naudojimas ruošiant užduotis bei atsiskaitymus.
Kalbų mokymosi priemonės (youglish, gliglish, kansei, gaming ir kt.).
Kalbos analizavimo priemonės (pearson, analyze my writing).
Mokymų metu aptarsime įrankių privalumus bei trūkumus, išbandysime ir aptarsime kelis įrankius detaliau.
Plėtojami gebėjimai.
Įvardinti pagrindinius DI privalumus ir trūkumus kalbų mokymo programose.
Įvertinti kalbos mokymosi strategijų ar būdų efektyvumą.
Gebėti paanalizuoti savo ir studentų kalbos įgūdžius DI įrankių pagalba.
Žinoti DI įrankius kuriuos taikant galima lavinti kalbos įgūdžius.
Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.
Trukmė. 2 val.
Vieta. Mokymai nuotoliniai.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programos (pradedantiesiems).
Lektoriai
VDU UKI lektorė