Vytautas Magnus University
Aprašymas

TikslasAtrasti DI kalbos mokymo įrankius, paruošti individualizuotas užduotis, analizuoti besimokančiųjų kalbą.

  • photo
    2025 m. sausio 14 d. 14.00–16.00 val.
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Teorija ir praktika
  • photo
    Kompetencijų grupė – 2 grupė
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas.

Kalbų mokymas naudojant dirbtinį intelektą (DI) atveria naujas galimybes efektyvesniam ir interaktyvesniam mokymuisi. Šiame pristatyme nagrinėsime kalbų mokymo/si bei natūralios kalbos apdorojimo priemones, aptarsime grįžtamojo ryšio galimybes bei mokymo individualizavimą besimokantiesiems. Trumpai peržvelgsime įrankius lengvinančius dėstytojo darbą ruošiant kalbines užduotis. Mokymo tikslas pasidalinti stiprybėm ir trūkumais naudojant DI įrankiu kasdieniniame darbe. Dauguma įrankių pritaikyti anglų kalbos mokymui, tačiau kai kurie įrankiai jau puikia tinka ir kitų kalbų mokymui/si.


Turinys.

„Magic School“ bei „Twee" naudojimas ruošiant užduotis bei atsiskaitymus.

Kalbų mokymosi priemonės (youglish, gliglish, kansei, gaming ir kt.).

Kalbos analizavimo priemonės (pearson, analyze my writing).

 Mokymų metu aptarsime įrankių privalumus bei trūkumus, išbandysime ir aptarsime kelis įrankius detaliau.


Plėtojami gebėjimai.

Įvardinti pagrindinius DI privalumus ir trūkumus kalbų mokymo programose.

 Įvertinti kalbos mokymosi strategijų ar būdų efektyvumą.

 Gebėti paanalizuoti savo ir studentų kalbos įgūdžius DI įrankių pagalba.

Žinoti DI įrankius kuriuos taikant galima lavinti kalbos įgūdžius.


Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.

Trukmė. 2 val.

Vieta. Mokymai nuotoliniai.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes2 grupė – profesinės.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisA lygio mokymų programos (pradedantiesiems).

Lektoriai

VDU UKI lektorė

Atsiliepimai