
Aprašymas
Tikslas. Atskleisti naujausių neuromarketingo ir GenDI įrankių klasifikacijas, tipus bei jų panaudojimo praktines galimybes edukacijoje.
-
2025 m. sausio 17 d. 13.30–15.30 val.
-
Mokymai nuotoliniai
-
Išduodami pažymėjimai
-
Mokymai truks 2 val.
-
Kompetencijų grupė – 2 grupė
-
A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas.
Mokymai atskleis naujausius generatyvinio DI ir neuromarketingo įrankių/platformų klasifikacijas, tipus bei jų pritaikymą edukacijoje. Be to, pranešėja paneigs mitą, kad GenDI įrankiai yra reikalingi kaip „greitesni" sprendimai mokymų turinio kūrimui, priešingai, parodys, kaip jie yra pritaikomi naujiems paskaitų formatams. Mokymų metu bus sudarytos galimybės išbandyti tiek mokamus, tiek nemokamus GenDI ir neuromarketingo įrankius/platformas.
Kiekvienos akademinės valandos metu 5 min. bus skirtos trumpoms „apšilimo” arba „warm-up“ veiklai/-oms, socialinio ryšio sutvirtinimui bei 2-5 min. atgaliniam ryšiui.
Turinys.
GenDI ir neuromarketingo įrankių tipai bei klasifikacija.
Praktinis įrankių pritaikymas edukacijoje.
Naujų paskaitų formatų kūrimo galimybės.
Plėtojami gebėjimai.
Generatyvinio DI ir neuromarketingo įrankių atpažinimas ir klasifikavimas.
Įrankių pritaikymas edukacijoje ir naujų paskaitų formatų kūrimas.
Socialinio ryšio ir atgalinio ryšio stiprinimas edukaciniuose procesuose.
Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.
Trukmė. 2 val.
Vieta. Mokymai nuotoliniai.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programos (pradedantiesiems).
Lektoriai
Mokymų lektorė – neuromarketingo ekspertė, docentė praktikė Eglė Vaičiukynaitė.
„Neuromarketingo ir dirbtinio intelekto“ laboratorijos bendraįkūrėja ir vadovė.
Skaitmeninės reklamos agentūros „Varo Digital“ Neuromarketingo vadovė
Jos mokslinių interesų sritys: vartotojų socialumas ir jo įgalinimas,
emocijų raiška vartotojų elgsenoje informacinių ir ryšio technologijų plėtros kontekste.