Vytautas Magnus University
Aprašymas

Tikslas. Atskleisti naujausių neuromarketingo ir GenDI įrankių klasifikacijas, tipus bei jų panaudojimo praktines galimybes edukacijoje.

  • photo
    2025 m. sausio 17 d. 13.30–15.30 val.
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Mokymai truks 2 val.
  • photo
    Kompetencijų grupė – 2 grupė
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas.

Mokymai atskleis naujausius generatyvinio DI ir neuromarketingo įrankių/platformų klasifikacijas, tipus bei jų pritaikymą edukacijoje. Be to, pranešėja paneigs mitą, kad GenDI įrankiai yra reikalingi kaip „greitesni" sprendimai mokymų turinio kūrimui, priešingai, parodys, kaip jie yra pritaikomi naujiems paskaitų formatams. Mokymų metu bus sudarytos galimybės išbandyti tiek mokamus, tiek nemokamus GenDI ir neuromarketingo įrankius/platformas.


Kiekvienos akademinės valandos metu 5 min. bus skirtos trumpoms „apšilimo” arba „warm-up“ veiklai/-oms, socialinio ryšio sutvirtinimui bei 2-5 min. atgaliniam ryšiui.


Turinys.

GenDI ir neuromarketingo įrankių tipai bei klasifikacija.

Praktinis įrankių pritaikymas edukacijoje.

Naujų paskaitų formatų kūrimo galimybės.


Plėtojami gebėjimai.

Generatyvinio DI ir neuromarketingo įrankių atpažinimas ir klasifikavimas.

Įrankių pritaikymas edukacijoje ir naujų paskaitų formatų kūrimas.

Socialinio ryšio ir atgalinio ryšio stiprinimas edukaciniuose procesuose.


Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.

Trukmė. 2 val.

Vieta. Mokymai nuotoliniai.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes2 grupė – profesinės.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisA lygio mokymų programos (pradedantiesiems).

Lektoriai

Mokymų lektorė – neuromarketingo ekspertė, docentė praktikė Eglė Vaičiukynaitė.

„Neuromarketingo ir dirbtinio intelekto“ laboratorijos bendraįkūrėja ir vadovė.

Skaitmeninės reklamos agentūros „Varo Digital“ Neuromarketingo vadovė

Jos mokslinių interesų sritys: vartotojų socialumas ir jo įgalinimas,

emocijų raiška vartotojų elgsenoje informacinių ir ryšio technologijų plėtros kontekste.

Atsiliepimai