
Aprašymas
Tikslas – VDU akademinę ir neakademinę bendruomenę supažindinti su pagrindiniais vizualinės komunikacijos ir įtraukaus dizaino principais. Bus supažindinama su teoriniais temos aspektais ir vėliau pristatomi bei analizuojami praktiniai pavyzdžiai, kaip gautas teorines žinias reikėtų pritaikyti praktikoje.
-
2023 m. spalio 24 d. 14:00-16:00 val.
-
Virtualioje erdvėje
-
Teorinė apžvalga ir praktika
-
VDU akademiniam ir neakademiniam personalui
-
Kompetencijų grupė – 1 grupė
-
B lygio mokymų programos (patyrusiems) – siekiantiems pagilinti ir (arba) įgyti naujų kompetencijų arba siekiantiems palaikyti turimą kvalifikaciją.
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas. Dažniausiai, kai išgirstame žodžių junginį „vizualinė komunikacija“ mums prieš akis išnyra žodis „reklama“. Tačiau vizualinė komunikacija yra daugiau nei tai. Šiandien gyvename vizualų pasaulyje, nes juos mūsų smegenys nuskaito gerokai greičiau nei tekstinę informaciją. Tik 3 sekundės pažvelgus į vizualą ir galvojame, kad žinome apie ką kalbama. Tad, aiškinsimės kaip išnaudoti šį momentą kuo efektyviau ir pasakyti daugiau kalbant mažiau!
Šių mokymų uždaviniai:
- Pristatyti ir padėti suprasti klasikinius ir moderniuosius komunikacijos modelius.
- Paaiškinti kuo minėti komunikacijos modeliai naudingi mūsų kasdienėje komunikacijoje ir kad pranešimas yra ne tik oficiali prezentacija. Pristatoma informacijos apytakos sistema šiuolaikinėje visuomenėje ir įtinklintos visuomenės bruožų svarba, kai kuriame pranešimą.
- Pristatyti ir padėti suprasti vizualinės komunikacijos sampratą, jos veikimo pagrindinius principus: KAM? KĄ? KAIP? KUR? KODĖL? Pateikti pavyzdžių ir patarimų, kaip vizualinės komunikacijos produktus (vizualus: paveikslėlius, video ir pan.) sudėlioti pranešime, kad jie padėtų perteikti žinutę ir mintį. Pristatomas informacijos perteikimo turinio ir formos paradoksas.
Turinys: Mokymų metu analizuosime:
- informacijos apytakos sistemą šiuolaikinėje visuomenėje ir įtinklintos visuomenės bruožų svarbą, kai kuriame pranešimą;
- vizualinės komunikacijos sampratą, jos veikimo pagrindinius principus: KAM? KĄ? KAIP? KUR? KODĖL?;
- kaip veikia informacijos perteikimo turinio ir formos paradoksas. Išmoksime sudėlioti pranešime vizualinės komunikacijos produktus taip, kad jie padėtų perteikti žinutę ir mintį.
Plėtojami gebėjimai. Išklausę šį seminarą, dalyviai gebės:
- Suprasti, kokie principai veikia komunikuojant šiandien tarp dviejų realybių skaitmeninės ir biologinės. Kaip tikslingai komunikuoti tokioje terpėje ir efektyviausiai sukonstruoti savo pranešimą.
- Suprasti vizualinės komunikacijos naudą ir kaip ją taikyti tikslingai. Kitaip tariant, kalbėti ne tik žodžiais, bet ir vizualais.
Tikslinė grupė. VDU akademinė ir neakademinė bendruomenė.
Trukmė. 2 akademinės valandos.
Vieta. Virtualioje erdvėje.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 1 grupė – bendrosios (užsienio kalbų, tarpkultūrinio bendravimo ir bendradarbiavimo, skaitmeninio raštingumo ir kt.).
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programos (pradedantiesiems) – siekiantiems įgyti naujų kompetencijų, atnaujinti bendrąsias žinias.
Lektoriai
VDU Viešosios komunikacijos katedros dėstytoja Austėja Pečiurienė.
VDU PMDF Viešosios komunikacijos katedros Romo Sakadolskio medijų laboratorijos koordinatorė.
Atsiliepimai
Gerai.