Vytautas Magnus University
Aprašymas

Tikslas. Supažindinti klausytojus su mokslinių tyrimų radiniais apie skaitmeninės kartos besimokančiųjų poreikius, mokymosi metodus, strategijas, turinio pritaikymą.

  • photo
    2025 m. sausio 21 d. 13.00–15.00 val.
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Mokymai truks 2 val.
  • photo
    Kompetencijų grupė – 2 grupė
  • photo
    B lygio mokymų programa (pažengusiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas.

Seminaro metu dalyviams bus pristatytos mokslinių tyrimų įžvalgos apie skaitmeninės kartos besimokančiųjų poreikius, mokymosi metodus, strategijas, turinio pritaikymą. Dalyviai turės galimybę integruoti įgytas žinias taikant simuliacijos metodą. 


Turinys.

Teorija: Z kartos mokymosi poreikiai, mokymo strategijos, metodai, turinys. 

Praktika: Įgytų žinių pritaikymas simuliacijos metodu.


Plėtojami gebėjimai.

Identifikuoti Z kartos mokymosi poreikius ir ypatumus.

Parinkti mokymo(si) strategijas, metodus, atliepiančius Z kartos mokymosi poreikius.

Numatyti dėstomų studijų dalykų turinio atnaujinimo gaires, integruojant įgytas žinias.


Tikslinė grupė. VDU akademinis ir neakademinis personalas.

Trukmė. 2 val.

Vieta. Mokymai nuotoliniai.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes2 grupė – profesinės veiklos.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisB lygio mokymų programos (patyrusiems).

Lektoriai


VDU Švietimo akademijos docentė. Profesinių studijų programos „Pedagogika“ vadovė.

Pagrindinės mokslinių interesų sritys: curriculum'o planavimas,

praktiniai kųrybiniai sprendimai pedagogų rengime. 


VDU Švietimo akademijos docentė. Švietimo pagalbos, fizinio ir sveikatos ugdymo katedros vedėja.

Pagrindiniai moksliniai interesai: švietimo vadybos strateginiai sprendimai,

reflektyvios praktikos pedagogų rengime, supervizija.


VDU Švietimo akademijos Moderniųjų didaktikų katedros asistentė

Atsiliepimai