Vytautas Magnus University
Aprašymas

TikslasSuteikti universiteto dėstytojams žinių ir praktinių įgūdžių, leidžiančių taikyti emocinio intelekto principus akademinėje veikloje ir asmeniniame gyvenime.

  • photo
    2025 m. birželio 2 d. 11.00–13.00 val.
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Mokymai truks 2 val.
  • photo
    Kompetencijų grupė – 1 grupė
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas.

Šios dviejų valandų trukmės dirbtuvės skirtos universiteto dėstytojams ir dėstytojoms, siekiantiems giliau suprasti ir praktiškai taikyti emocinio intelekto (EI) principus akademinėje aplinkoje ir asmeniniame gyvenime. Dalyviai susipažins su pagrindinėmis EI dimensijomis – emocijų atpažinimu, reguliavimu, empatija bei vidinės motyvacijos ugdymo galimybėmis universiteto darbuotojų darbe, bendravime su studentais bei kolegomis. 


Turinys.

Emocinio intelekto (EI) samprata ir svarba akademinėje aplinkoje.

Pagrindinės EI dimensijos: emocijų atpažinimas, emocijų reguliavimas, empatija, vidinė motyvacija.

EI taikymas bendraujant su studentais ir kolegomis.


Veiklos pobūdis.

Teorija: EI dimensijų pristatymas, jų svarbos aptarimas akademiniame ir asmeniniame kontekste.

Praktika: Pratimai emocijų atpažinimui, savirefleksijai, empatijos ugdymui ir vidinės motyvacijos stiprinimui.

Savarankiškas darbas: Refleksinės užduotys, susijusios su EI taikymu asmeninėse ir profesinėse situacijose.


 Uždaviniai:   

Supažindinti su pagrindinėmis emocinio intelekto dimensijomis: emocijų atpažinimu, reguliavimu, bei vidine motyvacija.

Ugdyti gebėjimą taikyti EI principus bendraujant su studentais ir kolegomis.

Skatinti refleksiją apie emocinio intelekto svarbą profesinėje veikloje ir asmeniniuose santykiuose.


Plėtojami gebėjimai.

Gebėjimas atpažinti, įvardyti bei reguliuoti savo bei kitų emocijas bei nenaudingus mąstymo modelius įvairiose gyvenimiškose bei profesinėse situacijose.

Gebėjimas ugdyti ir palaikyti vidinę motyvaciją akademinėje veikloje.


Tikslinė grupė. VDU akademinis bei neakademinis personalas.

Trukmė. 2 val.

Vieta. Mokymai nuotoliniai.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes1 grupė – bendrosios.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisA lygio mokymų programos (pradedantiesiems).

Lektoriai

Minded VDU lektorė, psichologė bei koučingo psichologijos specialistė.


Minded VDU Verslumo akademijos lektorius bei psichologas.

Atsiliepimai