Aprašymas
Tikslas. Skatinti supratimą apie dirbtinio intelekto vaidmenį švietime ir padėti dėstytojams bei švietimo darbuotojams geriau orientuotis naujų technologijų aplinkoje.
-
2025 m. lapkričio 4 d. 15–16 val. -
Mokymai nuotoliniai -
Išduodami pažymėjimai -
Mokymai truks 1 val. -
Kompetencijų grupė – 1 grupė -
A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas.
Mokymuose bus aptariama, kaip dirbtinis intelektas keičia švietimo sektorių ir mokymo procesus. Kalbėsime apie skaitmenizacijos poveikį po pandemijos, apie tai, kaip keičiasi mokymasis ir dėstymo dizainas, bei kaip atsakingai naudoti DI įrankius kasdienėje universiteto veikloje.
Turinys.
Švietimo skaitmenizacija: kaip pandemija akseleravo technologijų progresą švietimo įstaigose ir ko tikėtis artimoje ateityje?
Kaip dirbtinis intelektas keičia mokymąsi ir kaip universitetai bei dėstytojai turėtų keisti mokymo dizainą?
Kaip pasitelkti dirbtinio intelekto įrankius universitete, bet tai daryti saugiai? Kaip vengti haliucinacijų ir kaip žinoti, kada informacija yra kurta su DI pagalba?
Tikslinė grupė. VDU akademinis ir neakademinis personalas.
Trukmė. 1 val.
Vieta. Mokymai nuotoliniai.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 1 grupė – bendrosios.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programos (pradedantiesiems).
Lektoriai
EdTech asociacijos vadovas, startuolio Moxliukas.lt bendraįkūrėjas,
Peškom.lt patirtinių mokymų vadovas, visuomenininkas ir švietimo inovacijų ekspertas.
Švietimo ir technologijų srityje dirbantis daugiau nei 10 metų – nuo nevyriausybinio sektoriaus,
edukacinių programų kūrimo – iki verslo konsultavimo bei vadovavimo IT akademijai.