Vytautas Magnus University
Aprašymas

Tikslas. Suteikti dalyviams praktinės patirties kuriant edukacinius žaidimus, taikant dizaino mąstymo principus ir dirbtinio intelekto įrankius, bei skatinti kūrybišką ir bendradarbiavimu grįstą mokymosi procesą.

  • photo
    2025 m. lapkričio 13 d. 13.00–16.00 val.
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Teorija ir praktika
  • photo
    Kompetencijų grupė – 2 grupė
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas.

Trijų valandų nuotolinis seminaras, orientuotas į praktinį edukacinių žaidimų kūrimą. Užsiėmimo metu dalyviai taikys dizaino mąstymo ir kūrybinio prototipavimo principus, siekdami sukurti žaidimo koncepciją ir veikiantį prototipą (žaidimą), pasitelkdami dirbtinio intelekto įrankius bei atviras skaitmenines kūrimo platformas.


Turinys.

Seminaras remiasi konstruktyvistiniu požiūriu į mokymąsi, kai žinios konstruojamos per kūrybinę veiklą ir bendradarbiavimą. Dalyviai dirbs grupėse, taikydami rimtųjų žaidimų dizaino metodiką, apimančią problemos identifikavimą, idėjų generavimą, prototipų kūrimą ir refleksiją. Praktinėje dalyje bus naudojami nemokami žaidimų kūrimo bei dirbtinio intelekto įrankiai.


Tikslinė grupė. VDU akademinis ir neakademinis personalas.

Trukmė. 3 val.

Vieta. Mokymai nuotoliniai.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes2 grupė – profesinės.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisA lygio mokymų programos (pradedantiesiems).


Erasmus+ CBHE projekto EduGAME tikslas - parengti būsimus socialinių, humanitarinių ir informatikos sričių mokytojus kūrybiškai taikyti šiuolaikines pedagogines technologijas, ypač rimtuosius žaidimus, siekiant stiprinti žmogaus teisių sampratą, demokratines vertybes ir socialinę įtrauktį dviejuose kaimyniniuose pasaulio regionuose, kuriuos sieja bendra kultūrinė ir istorinė patirtis.

image.png

Lektoriai

Informatikos fakulteto docentė ir Edukologijos tyrimų instituto vyresnioji mokslo darbuotoja, EduGame projekto vadovė.

Savo moksliniuose tyrimuose Judita daugiausia dėmesio skiria švietimo inovacijų, dirbtinio intelekto ir rimtųjų žaidimų klausimams.

Atsiliepimai