Vytautas Magnus University
Aprašymas

TikslasSupažindinti Universiteto darbuotojus su koučingo psichologijos principais ir jų taikymu akademinėje bei kasdienėje aplinkoje, siekiant stiprinti tiek studentų motyvaciją, tiek dėstytojų emocinį atsparumą ir profesinį lankstumą.

  • photo
    2025 m. gegužės 29 d. 10.00–11.30 val.
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Mokymai truks 1 val. 30 min.
  • photo
    Kompetencijų grupė – 1 grupė
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas.

Šios dirbtuvės skirtos universiteto bendruomenės nariams, siekiantiems geriau suprasti koučingo ir koučingo psichologijos taikymo galimybes akademinėje aplinkoje ir kasdieniame gyvenime. Dalyviai susipažins su pagrindiniais koučingo įrankiais, pozityviosios psichologijos bei į sprendimus orientuoto koučingo principais. Šie metodai gali padėti ugdyti asmeninę ir studentų vidinę motyvaciją, stiprinti emocinį atsparumą bei profesinį lankstumą. Dirbtuvių metu bus gilinamasi į efektyvaus klausimų formulavimo ir aktyvaus klausymosi metodus, skatinančius augimą, įgalinimą ir konstruktyvų bendradarbiavimą.


Turinys.

Koučingo ir koučingo psichologijos taikymas akademinėje aplinkoje ir kasdieniame gyvenime;

Pozityviosios psichologijos bei į sprendimus orientuoto koučingo principai;

Studentų motyvacijos stiprinimas ir dėstytojų emocinio atsparumo ugdymas;

Efektyvaus klausimų formulavimo bei aktyvaus klausymosi metodai.


Veiklos pobūdis.

Teorija: Įvadas į koučingo psichologiją, pagrindinius principus ir taikymo galimybes;

Praktika: Koučingo įrankių taikymas, praktinės užduotys, aktyvaus klausymosi ir grįžtamojo ryšio pratimai;

Savarankiškas darbas: Refleksinės užduotys, įgūdžių perkėlimas į asmeninį ir profesinį kontekstą.


Plėtojami gebėjimai.

Gebėjimas taikyti koučingo ir principus akademinėje ir kasdienėje veikloje;

Gebėjimas naudoti koučingo įrankius studentų motyvacijai skatinti ir profesiniam augimui stiprinti;

Gebėjimas veiksmingai klausyti bei užduoti klausimus;

Gebėjimas stiprinti emocinį atsparumą ir profesinį lankstumą.


Tikslinė grupė. VDU akademinis ir neakademinis personalas.

Trukmė. 1 val. 30 min.

Vieta. Mokymai nuotoliniai.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes1 grupė – bendrosios.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisA lygio mokymų programos (pradedantiesiems).


Lektoriai

Vytauto Didžiojo universiteto Psichologijos katedros docentas ir VDU Psichologijos klinikos psichologas.

Minded VDU lektorė, psichologė bei koučingo psichologijos specialistė.

Atsiliepimai