
Aprašymas
Tikslas. Iš arčiau susipažinti su mažumų samprata, teisėmis ir problematika. Kartu mąstyti apie galimybes kurti įvairovei palankų organizacinį klimatą, diskutuoti apie kasdienes įtrauktį didinančias praktikas.
-
2022 m. lapkričio 30 d. 15:00-16:30 val.
-
Virtualioje erdvėje
-
Toerija ir praktika
-
Tik VDU darbuotojams
-
1 ir 3 kompetencijų grupės
-
A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas. Šio seminaro-mokymų lektorė kviečia visus(-as) universiteto darbuotojus(-as) kartu diskutuoti apie mažumų teises ir problematiką, dalintis gerosiomis praktikomis, įvardinti ir atpažinti kliūtis įtraukčiai užtikrinti. Mokymų metu bus pristatomos teorinės įžvalgos bei praktiniai pavyzdžiai, kaip užtikrinti pilnavertį įvairių mažumų grupių dalyvavimą bendruomenės gyvenime, mažinti atskirtį ir užkirsti kelią diskriminacijai. Mokymuose bus naudojami interaktyvūs įrankiai, įtraukiantys dalyvius(-es) į diskusijas ir grupines veiklas.
Turinys:
Mažumų sampratos, teisių ir problematikos pristatymas (teorija).
Įvairovės atpažinimo ir įtraukties skatinimo organizacijoje praktiniai pavyzdžiai. Dalinimasis asmenine patirtimi, mokymasis atpažinti problematiką, sprendimų ieškojimas kartu (praktika: diskusija, grupinis darbas).
Plėtojami gebėjimai. Sudalyvavę šiuose mokymuose dalyviai(-ės) gebės geriau suprasti mažumų sampratą ir problematiką, įgaus teorinių žinių apie institucinius ir kultūrinius barjerus, reflektuos apie įvairovei palankią organizacinę kultūrą, gaus praktinių patarimų atskirties mažinimui ir įtraukties užtikrinimui.
Tikslinė grupė. VDU akademinis ir neakademinis personalas, doktorantai.
Trukmė. 2 akademinės valandos.
Vieta. Virtualioje erdvėje.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 1 grupė – bendrosios (užsienio kalbų, tarpkultūrinio bendravimo ir bendradarbiavimo, skaitmeninio raštingumo ir kt.), 3 grupė – asmeninės (asmeninio tobulėjimo, laiko planavimo ir kt.).
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programa (pradedantiesiems) – siekiantiems įgyti naujų kompetencijų, atnaujinti bendrąsias žinias.
Lektoriai
Lyčių studijų doktorantė
SPEAR projekto tyrėja
Vytauto Didžiojo universiteto Lygių galimybių koordinatorė
Vytauto Didžiojo universiteto Socialinių mokslų fakulteto lektorė