
Aprašymas
Tikslas. Supažindinti dalyvius su klausos negalią turinčių studentų poreikiais ir suteikti žinių bei praktinių įgūdžių, reikalingų fizinės ir informacinės aplinkos pritaikymui bei efektyviam bendravimui studijų kontekste.
-
2025 m. rugsėjo 17 d. 14.00–16.00 val.
-
Mokymai nuotoliniai
-
Išduodami pažymėjimai
-
Mokymai truks 2 val.
-
Kompetencijų grupė – 2 grupė
-
A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas.
Studijų prieinamumas klausos negalią turintiems studentams – tai ne tik užrašai ar vertimas į gestų kalbą. Tai ir supratimas apie skirtingus kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų studentų poreikius nuo fizinės iki informacinės aplinkos pritaikymo.
Turinys.
Kas yra klausos negalią turintis žmogus?
Kas yra gestų kalba ir kokią vietą ji užima švietimo kontekste?
Kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų studijavimo poreikiai – jų panašumai ir skirtumai. Fizinės ir informacinės aplinkos pritaikymas siekiant atliepti klausos negalią turinčių asmenų studijavimo poreikius.
Plėtojami gebėjimai.
Atpažinti ir suprasti kurčiųjų bei neprigirdinčiųjų studentų poreikių panašumus ir skirtumus.
Taikyti tinkamas komunikacijos priemones, įskaitant gestų kalbos ir kitų alternatyvių būdų naudojimą studijų aplinkoje.
Vertinti ir pritaikyti fizinę bei informacinę aplinką, kad ji būtų prieinama klausos negalią turintiems studentams.
Tikslinė grupė. VDU akademinis ir neakademinis personalas.
Trukmė. 2 val.
Vieta. Mokymai nuotoliniai.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programos (pradedantiesiems).
Lektoriai
VDU UKI lektorė, dėstanti gestų kalbą