
Aprašymas
Tikslas. Suteikti VDU darbuotojams praktinių žinių apie dirbtinio intelekto įrankių pritaikymo galimybes kasdienėje veikloje ir padėti įgyti įgūdžių, reikalingų efektyviai naudoti šias technologijas.
-
2025 m. sausio 14 d. 13.00–17.00 val.
-
Mokymai nuotoliniai
-
Išduodami pažymėjimai
-
Teorija ir praktika
-
Kompetencijų grupė – 2 grupė
-
B lygio mokymų programa (pažengusiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas.
Mokymai skirti susipažinti su dirbtinio intelekto įrankiais, kurie padeda optimizuoti kasdienį darbą, kurti efektyvesnę komunikaciją ir spręsti organizacinius iššūkius. Dalyviai sužinos, kaip naudoti AI sprendimus dokumentų rengimui, duomenų analizei, idėjų generavimui bei vizualiniam turiniui kurti.
Turinys.
Įvadas į dirbtinio intelekto įrankius: pagrindiniai principai ir galimybės.
Teksto generavimo ir redagavimo įrankiai: greitesnis dokumentų rengimas, komunikacijos tobulinimas.
Duomenų analizė ir vizualizacija: DI pritaikymas skaitmeninei analizei ir ataskaitų kūrimui.
Vizualinės komunikacijos kūrimas: DI įrankių naudojimas plakatams, prezentacijoms ir kitam vizualiam turiniui kurti.
Praktinė dalis: realių situacijų sprendimas, pasirenkant tinkamiausius DI įrankius, DUK.
Tikslinė grupė. VDU akademinis ir administracinis personalas, norintis efektyviau organizuoti darbą, pagerinti komunikaciją bei įvaldyti naujus technologinius sprendimus.
Privalumas jei dalyvis yra šiek tiek pažengę su generatyviniais kalbos modeliais tokiais kaip ChatGPT, Gemini ar Jasper.
Trukmė. 4 val.
Vieta. Mokymai nuotoliniai.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 3 grupė – bendrosios.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. B lygio mokymų programos (pažengusiems).
Lektoriai
VDU Menų fakulteto dėstytojas, vizualinės komunikacijos ir marketingo ekspertas.
Daugiau nei 10 metų patirtis kūrybos ir marketingo srityse.
Lektorius turi ilgametę patirtį valdymo ir biudžeto kontrolės bei vadovavimo komandai srityse,
įdomaus turinio įvairioms internetinėms ir ne internetinėms platformoms kūrime.
Puikūs rinkodaros priemonių dizaino ir socialinės žiniasklaidos rinkodaros įgūdžiai.