IV MODULIS – Skaitmeniniai sprendimai marketinge

Skaitmeninis marketingas ir jo išmanymas susijęs su augančiais rinkos poreikiais, didėjančiu skaitmeninių kanalų kiekiu, efektyvumu, tikslinės reklamos galimybėmis bei realaus laiko analitika. Tai yra sparčiai besivystanti sritis, kurioje visada rasime, ką mokytis ir kokias naujas galimybes galime išnaudoti.

Komunikacija vizualiai ir įtraukaus dizaino principai: kaip padaryti, kad vizualai pranešime būtų ne tik iliustracijos, bet padėtų perteikti pagrindinę mintį!

Išklausę šiuos mokymus gebėsite suprasti, kokie principai veikia komunikuojant šiandien tarp dviejų realybių – skaitmeninės ir biologinės. Analizuosime, kaip tikslingai komunikuoti tokioje terpėje ir efektyviausiai sukonstruoti savo pranešimą. Taip pat baigus mokymus geriau suprasite vizualinės komunikacijos naudą ir kaip ją taikyti tikslingai.

Pažangių prompt’ų kūrimo dirbtuvės: strategijos, kurios veikia

Šie 16 valandų trukmės mokymai skirti jaunesniems, vidutinio lygio specialistams ir vadovams, norintiems įgyti konkurencinį pranašumą veiksmingai kuriant ir naudojant dirbtinio intelekto užklausas (prompts). Mokymų metu daugiausia dėmesio bus skiriama įvairioms strategijoms, kurios leidžia efektyviai taikyti dirbtinio intelekto galimybes.

DI galia marketinge ir komunikacijoje: Jūsų sėkmės paslaptis

Šie mokymai orientuoti į rinkodaros ir komunikacijos specialistus, siekiančius išnaudoti dirbtinio intelekto galimybes. DI įrankiai gali padėti automatizuoti procesus, personalizuoti komunikaciją ir optimizuoti rinkodaros kampanijas. Dalyviai išmoks praktiškai taikyti DI, kad padidintų klientų įsitraukimą ir padėtų įmonėms išsiskirti konkurencinėje rinkoje.

DI supergalia: ką kiekvienas verslas gali pasiekti

Šie mokymai suteiks galimybę verslo profesionalams išsamiai susipažinti su dirbtinio intelekto (DI) galimybėmis. Dalyviai įgis teorinių žinių apie DI pagrindus ir išmoks praktiškai pritaikyti DI įrankius savo verslo procesuose. Kursas apims inovatyvias strategijas, padedančias padidinti produktyvumą, pagerinti klientų patirtį ir optimizuoti verslo operacijas.

Komunikacija vizualiai ir įtraukaus dizaino principai: kaip padaryti, kad vizualai pranešime būtų ne tik iliustracijos, bet padėtų perteikti pagrindinę mintį! (rugsėjo 11–12 d. 9.00–16.00 val.)

Išklausę šiuos mokymus gebėsite suprasti, kokie principai veikia komunikuojant šiandien tarp dviejų realybių – skaitmeninės ir biologinės. Analizuosime, kaip tikslingai komunikuoti tokioje terpėje ir efektyviausiai sukonstruoti savo pranešimą. Taip pat baigus mokymus geriau suprasite vizualinės komunikacijos naudą ir kaip ją taikyti tikslingai.

Praktiniai skaitmeniniai įrankiai, skirti kasdieniam darbui (gegužės 15–16 d. 8.30–15.00 val.)

Skaitmeniniai įrankiai atveria galimybes vykdyti veiklą efektyviau. Šiuose mokymuose daugiausiai dėmesio skirsime „Canva“ programai, kuri suteikia galimybes kurti vizualinius sprendimus – nuo prezentacijų iki internetinių svetainių. Mokymų metu išbandysime žaidybinius elementus siūlančias programas, leidžiančias kurti virtualius pabėgimo kambarius. Šios programos padeda kiekvienam, kuris nori perteikti informaciją vaizdžiai, patraukliai, sudominti auditoriją, reprezentuoti save ir savo organizaciją. Mokymai – skirti pradedantiesiems.

Sukurkime vizualus pagal įtraukaus dizaino principus – pasakykime pagrindinę mintį savo auditorijai vaizdingai (balandžio 15–16 d. 9:00–16:00 val.)

„Vaizdas yra viskas“ – kaip didžiausią atradimą šaukė komunikacijos kompanijos ir tyrėjai dar 2015 metais, įsibėgėjant socialinių tinklų vartojimui. Šiandien negalėtume su tuo nesutikti, nes gerai parengtas pranešimas ir tinkamai išnaudoti vizualiniai elementai jame gali sustiprinti žinutę ir net keisti nuomones!

Dirbtinio Intelekto įkrautas marketingas: „ChatGPT“ meistriškumo dirbtuvės kūrybos lyderiams (2024 m. balandžio 3, 4, 18, 19 d. 10.30–14.30 val.)

Šiuose mokymuose teks pasinerti į „ChatGPT“ pasaulį ir pasitelkiant visas dirbtinio intelekto galimybes ugdyti savo meistriškumą.

Komunikacija vizualiai ir įtraukaus dizaino principai: kaip padaryti, kad vizualai pranešime būtų ne tik iliustracijos, bet padėtų perteikti pagrindinę mintį!

Išklausę šiuos mokymus gebėsite suprasti, kokie principai veikia komunikuojant šiandien tarp dviejų realybių – skaitmeninės ir biologinės. Analizuosime, kaip tikslingai komunikuoti tokioje terpėje ir efektyviausiai sukonstruoti savo pranešimą. Taip pat baigus mokymus geriau suprasite vizualinės komunikacijos naudą ir kaip ją taikyti tikslingai.

Kaip tapti matomu ir girdimu internete? Skaitmeninio marketingo komunikacijos taktikų ir įrankių ABC

Skaitmeninis marketingas yra šių dienų verslo variklis, kuriam dažniausiai išleidžiama daugiausiai iš visų reklamos kanalų, tačiau ir iššūkių sutinkama ne ką mažiau. Mokymų metu bandysime sudėlioti sistemingą požiūrį į skaitmeninio marketingo galimybes.


Dirbtinio Intelekto įkrautas marketingas: „ChatGPT“ meistriškumo dirbtuvės kūrybos lyderiams (III grupė; 2024 m. sausio 11, 23, 25, 30 d. 10.30–14.30 val.)

Šiuose mokymuose kviečiame pasinerti į „ChatGPT“ pasaulį ir pasitelkiant visas dirbtinio intelekto galimybes ugdyti savo meistriškumą.

Dirbtinio Intelekto įkrautas marketingas: „ChatGPT“ meistriškumo dirbtuvės kūrybos lyderiams (II grupė; 2024 m. sausio 10, 22, 24, 29 d. 10.30–14.30 val.)

Šiuose mokymuose kviečiame pasinerti į „ChatGPT“ pasaulį ir pasitelkiant visas dirbtinio intelekto galimybes ugdyti savo meistriškumą.


Dirbtinio Intelekto įkrautas marketingas: „ChatGPT“ meistriškumo dirbtuvės kūrybos lyderiams

Šiuose mokymuose kviečiame pasinerti į „ChatGPT“ pasaulį ir pasitelkiant visas dirbtinio intelekto galimybes ugdyti savo meistriškumą.