IV MODULIS - Skaitmeniniai sprendimai marketinge

Skaitmeninis marketingas ir jo išmanymas susijęs su augančiais rinkos poreikiais, didėjančiu skaitmeninių kanalų kiekiu, efektyvumu, tikslinės reklamos galimybėmis bei realaus laiko analitika. Tai yra sparčiai besivystanti sritis, kurioje visada rasime, ką mokytis ir kokias naujas galimybes galime išnaudoti.

Praktiniai skaitmeniniai įrankiai, skirti kasdieniam darbui (gegužės 15–16 d. 8.30–15.00 val.)

Skaitmeniniai įrankiai atveria galimybes vykdyti veiklą efektyviau. Šiuose mokymuose daugiausiai dėmesio skirsime „Canva“ programai, kuri suteikia galimybes kurti vizualinius sprendimus – nuo prezentacijų iki internetinių svetainių. Mokymų metu išbandysime žaidybinius elementus siūlančias programas, leidžiančias kurti virtualius pabėgimo kambarius. Šios programos padeda kiekvienam, kuris nori perteikti informaciją vaizdžiai, patraukliai, sudominti auditoriją, reprezentuoti save ir savo organizaciją. Mokymai skirti pradedantiesiems.

Sukurkime vizualus pagal įtraukaus dizaino principus – pasakykime pagrindinę mintį savo auditorijai vaizdingai (balandžio 15–16 d. 9:00–16:00 val.)

„Vaizdas yra viskas“ - kaip didžiausią atradimą šaukė komunikacijos kompanijos ir tyrėjai dar 2015 metais įsibėgėjant socialinių tinklų vartojimui. Šiandien negalėtume su tuo nesutikti, nes gerai parengtas pranešimas ir tinkamai išnaudoti vizualiniai elementai jame gali sustiprinti žinutę ir net keisti nuomones!

Dirbtinio Intelekto įkrautas marketingas: „ChatGPT“ meistriškumo dirbtuvės kūrybos lyderiams (2024 m. balandžio 3, 4, 18, 19 d. 10.30–14.30 val.)

Šiuose mokymuose teks pasinerti į ChatGPT pasaulį ir pasitelkiant visas dirbtinio intelekto galimybes ugdyti savo meistriškumą.

Komunikacija vizualiai ir įtraukaus dizaino principai: kaip padaryti, kad vizualai pranešime būtų ne tik iliustracijos, bet padėtų perteikti pagrindinę mintį!

Išklausę šiuos mokymus gebėsite suprasti, kokie principai veikia komunikuojant šiandien tarp dviejų realybių skaitmeninės ir biologinės. Kaip tikslingai komunikuoti tokioje terpėje ir efektyviausiai sukonstruoti savo pranešimą. Taip pat geriau suprasti vizualinės komunikacijos naudą ir kaip ją taikyti tikslingai.

Kaip tapti matomu ir girdimu internete? Skaitmeninio marketingo komunikacijos taktikų ir įrankių ABC

Skaitmeninis marketingas yra šių dienų verslo variklis, kuriam dažniausiai išleidžiama daugiausiai iš visų reklamos kanalų, tačiau ir iššūkių sutinkama ne ką mažiau. Mokymų metu bandysime sudėlioti sistemingą požiūrį į skaitmeninio marketingo galimybes.


Dirbtinio Intelekto įkrautas marketingas: „ChatGPT“ meistriškumo dirbtuvės kūrybos lyderiams (III grupė; 2024 m. sausio 11, 23, 25, 30 d. 10.30–14.30 val.)

Šiuose mokymuose teks pasinerti į ChatGPT pasaulį ir pasitelkiant visas dirbtinio intelekto galimybes ugdyti savo meistriškumą.

Dirbtinio Intelekto įkrautas marketingas: „ChatGPT“ meistriškumo dirbtuvės kūrybos lyderiams (II grupė; 2024 m. sausio 10, 22, 24, 29 d. 10.30–14.30 val.)

Šiuose mokymuose teks pasinerti į ChatGPT pasaulį ir pasitelkiant visas dirbtinio intelekto galimybes ugdyti savo meistriškumą.


Dirbtinio Intelekto įkrautas marketingas: „ChatGPT“ meistriškumo dirbtuvės kūrybos lyderiams

Šiuose mokymuose teks pasinerti į ChatGPT pasaulį ir pasitelkiant visas dirbtinio intelekto galimybes ugdyti savo meistriškumą.