Vytautas Magnus University
Aprašymas

Skaitmeninis marketingas yra šių dienų verslo variklis, kuriam dažniausiai išleidžiama daugiausiai iš visų reklamos kanalų, tačiau ir iššūkių sutinkama ne ką mažiau. Mokymų metu bandysime sudėlioti sistemingą požiūrį į skaitmeninio marketingo galimybes.


  • photo
    Mokymai vyks 2024 m. vasario 12–13 d. 9.00–16.00 val. Vietų nebėra.
  • photo
    Nuotoliniu būdu
  • photo
    Skirti verslo atstovams
  • photo
    Išduodami sertifikatai
  • photo
    Skirti profesinėms kompetencijoms tobulinti
  • photo
    Mokymai nemokami
Mokymosi struktūra

 Trumpas aprašymasĮvedus žodį „batai“ „Google“ paieškoje per 0,28 sekundes pateikiami 27 milijonai rezultatų. Įspūdinga? Taip. Baugu? Šiek tiek. Ypatingai, jei pardavinėjate batus. Bet net jei parduodate kitus produktus ar paslaugas, konkurencija verslo rinkoje yra milžiniška ir nuolat auga. Vartotojų auditorijai tampant vis abejingesnei verslo ar organizacijų skleidžiamam turiniui, svarbu suprasti, kaip nepasimesti milžiniškame informacijos sraute, išsiskirti, būti girdimiems ir matomiems. Mokymuose teoriškai ir praktiškai susipažinsime su: skaitmeninio marketingo svarba, paieškos mechanizmų specifika, SEO (Paieškos Sistemos Optimizacija) turinio kūrimu ir platinimu, taip pat analizuosime skirtingų socialinių medijų komunikacijos specifiką, įtraukiančio turinio kūrimo, komunikacijos planavimo, bendruomenių būrimo ir kitas temas.


Tikslinė grupė: Verslo sektoriaus atstovai.

Plėtojami gebėjimaiSkaitmeninių kompetencijų tobulinimas.

Trukmė16 akademinių valandų.

Vieta. Nuotoliniu būdu – Vytauto Didžiojo universitete.

Veiklos forma – mokymai.

Pažymėjimas išduodamas išdalyvavus ne mažiau kaip 70 % mokymų laiko. 


Užsiregistravę dalyviai informaciją apie susitikimą gaus likus 2 d. d. iki mokymų. Kilus klausimams prašome kreiptis mokymosi.akademija@vdu.lt.


Lektoriai

Mokymų lektorius – VDU Ekonomikos ir vadybos fakulteto dėstytojas,

Ekonomikos ir finansų klasterio docentas, prodekanas doc. dr. Justinas Kisieliauskas.

Tyrimų ir domėjimosi sritys: patirčių ekonomika, kūrybos ekonomika, skaitmeninis verslas ir marketingas.

Atsiliepimai

Labai geri mokymai. Aiškiai, paprastai, įdomiais pavyzdžiais paremtas temos išdėstymas