
Aprašymas
Šiuose mokymuose teks pasinerti į „ChatGPT“ pasaulį ir pasitelkiant visas dirbtinio intelekto galimybes ugdyti savo meistriškumą.
-
2024 m. balandžio 3, 4, 18, 19 d. 10.30–14.30 val.
-
Nuotoliniu būdu
-
Skirti verslo ir organizacijų atstovams
-
Išduodami sertifikatai
-
Skirti profesinių kompetencijų tobulinimui
-
Mokymai nemokami
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas. Kaip „ChatGPT“ keičia žaidimo taisykles kūryboje ir marketinge? Marketingo ir kūrybos srityse dirbantys specialistai nuolat ieško naujų būdų, kaip pritraukti ir išlaikyti klientų dėmesį. Dirbtinis intelektas (DI) atveria naujas galimybes, kurios anksčiau buvo neįsivaizduojamos. Pavyzdžiui:
- Inovacijos: Įmonės, kurios įdiegia DI kūrybiniuose procesuose, pastebi produktyvumo šuolį ir naujų idėjų gausą.
- Efektyvumas: „ChatGPT“ gali padėti automatizuoti rutininius uždavinius, leidžiant daugiau laiko skirti strateginiam planavimui ir kūrybai.
- Asmeninimas: DI leidžia sukurti personalizuotą turinį, kuris geriau atitinka klientų poreikius ir padidina įsitraukimą.
Šie mokymai padeda ne tik geriau suprasti dirbtinio intelekto pagrindus, bet ir išmokti, kaip šias žinias galima pritaikyti kūrybinėje ir marketingo veikloje. Mokymai yra interaktyvūs, su praktiniais užsiėmimais, kurie padės dalyviams įsisavinti naujas technologijas ir jas taikyti realiose situacijose.
Mokymų turinys:
Mokymų metu bus aptariamos šios temos:
- Dirbtinio intelekto pagrindai ir kalbos modeliai
- „ChatGPT“ pritaikymas verslo komunikacijoje
- Kūrybinės ir inovatyvios DI taikymo strategijos
- Praktiniai užsiėmimai ir atvejų analizė
Mokymų tikslai:
- Suteikti tvirtą dirbtinio intelekto ir kalbos modelių teorinį pagrindą
- Išmokyti dalyvius efektyviai naudoti „ChatGPT“ įrankius verslo tikslams
- Skatinti kūrybiškumą ir inovacijas naudojant DI technologijas
- Paruošti dalyvius savarankiškai spręsti iššūkius naudojant įgytas žinias
Data: 2024 m. balandžio 3, 4, 18, 19 d. 10.30–14.30 val.
Tikslinė grupė: mokymai yra skirti vidutinio lygio specialistams, kūrybos ir marketingo profesionalams, taip pat visiems, kurie nori gilinti savo žinias apie dirbtinį intelektą ir jo panaudojimą versle.
Plėtojami gebėjimai. Skaitmeninių kompetencijų tobulinimas.
Trukmė. 16 akademinių valandų.
Vieta. Nuotoliniu būdu, MS TEAMS, 4 susitikimai po 4 val.
Veiklos forma – nuotoliniai mokymai.
Pažymėjimas išduodamas išdalyvavus ne mažiau kaip 70 % mokymų laiko.
Užsiregistravę dalyviai susitikimo nuorodą gaus likus 2 d. d. iki mokymų. Kilus klausimams prašome kreiptis mokymosi.akademija@vdu.lt.
Dalyviams reikės turėti kompiuterį su prieiga prie interneto ir įdiegtą MS Teams programą.
Lektoriai
Mokymų lektorius Augustinas Balaišis – VDU Menų fakulteto dėstytojas, vizualinės komunikacijos ir marketingo ekspertas.
Daugiau nei 10 metų patirtis kūrybos ir marketingo srityse.
Lektorius turi ilgametę patirtį valdymo ir biudžeto kontrolės bei vadovavimo komandai srityse,
įdomaus turinio įvairioms internetinėms ir ne internetinėms platformoms kūrime.
Puikūs rinkodaros priemonių dizaino ir socialinės žiniasklaidos rinkodaros įgūdžiai.
Atsiliepimai
Labai geras lektorius. Informacija pateikta labai koncentruotai sudėti svarbiausi akcentai, daug praktinių pavyzdžių, nuorodų į platesnes temos dalis.