Vytautas Magnus University
Aprašymas

„Vaizdas yra viskas“ – kaip didžiausią atradimą šaukė komunikacijos kompanijos ir tyrėjai dar 2015 metais, įsibėgėjant socialinių tinklų vartojimui. Šiandien negalėtume su tuo nesutikti, nes gerai parengtas pranešimas ir tinkamai išnaudoti vizualiniai elementai jame gali sustiprinti žinutę ir net keisti nuomones!

  • photo
    2024 m. balandžio 15–16 d. 9.00–16.00 val.
  • photo
    Kontaktiniai mokymai. VDU Botanikos sodo konferencijų salė, Ž. E. Žilibero g. 4, Kaunas
  • photo
    Skirti verslo atstovams
  • photo
    Išduodami sertifikatai
  • photo
    Skirti profesinių kompetencijų tobulinimui
  • photo
    Mokymai nemokami
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas. Tai 2 dalis mokymų (registruotis kviečiame ir tuos, kurie nedalyvavo pirmoje dalyje): „Komunikacija vizualiai ir įtraukaus dizaino principai: kaip padaryti, kad vizualai pranešime būtų ne tik iliustracijos, bet padėtų perteikti pagrindinę mintį!“. Joje išmoksite praktiškai kurti vizualus ir juos pritaikyti auditorijos poreikiams.  


Naudodamiesi Canva ir kitomis programomis kursime įvairaus formato ir paskirties vizualus socialiniams tinklams bei Jūsų prekės ženklo stiliaus knygą.

Naudodamiesi skaitmenine priemone – IG profiliu su jame esančiu žaidimu @analizuok.matyk.suprask pasitikrinsime ar produktas tinkamas auditorijai ir užkodavome teisingą žinutę. 


Mokymų turinys:

Mokymų metu bus aptariamos šios temos ir vykdomi uždaviniai:

  • Ugdomas gebėjimas kurti vizualus su tikslingomis žinutėmis ir prasmėmis. 
  • Mokomasi kaip pristatyti savo vykdomą veiklą ar organizaciją (įmonę). Socialiniuose tinkluose ir per kitus kanalus.
  • Ugdomas gebėjimas segmentuoti auditoriją, išskirti jos poreikius (ar interesus) bei išlaikyti dėmesį.
  • Ugdomas gebėjimas perteikti informaciją auditorijai aiškiai ir suprantamai bei komunikuoti kryptingai pagal strategiją. 
  • Ugdomas gebėjimas pasitikrinti ar vizualinis kūrinys tinkamas auditorijai, ar tinkama žinutė ten užkoduota, remiantis 9 vizualinės komunikacijos analizės metodais.
  • Ugdomas gebėjimas užsisakyti vizualinius gaminius ir įvertinti gautą rezultatą bei pateikti korekcijas.


Išklausę šį seminarą gebėsite suprasite kaip:

  • kurti vaizdus socialiniams tinklams bei kaip juos naudoti tikslingai.
  • pristatyti savo vykdomą veiklą ar organizaciją (įmonę). Socialiniuose tinkluose ir per kitus kanalus.
  • išsiaiškinti savo auditoriją ir jos poreikius (ar interesus) bei išlaikyti dėmesį.
  • susikalbėti su auditorija ir pasakyti jai dalykus aiškiai ir suprantamai.
  • susidėlioti kalbėjimo su auditorija planą – strategiją bei kodėl to reikia.
  • pasitikrinti, ar vizualinis kūrinys tinkamas auditorijai, ar tinkama žinutė ten užkoduota, remiantis 9 vizualinės komunikacijos analizės metodais.
  • užsisakyti vizualinius gaminius ir įvertinti gautą rezultatą bei pateikti korekcijas.


Tikslinė grupė: įvairių sričių specialistai organizacijose ar verslo įmonėse.

Plėtojami gebėjimaiVizualizavimo ir komunikacijos kompetencijų tobulinimas.

Trukmė16 akademinių valandų (balandžio 15–16 d., 9:00–16:00 val.)

Vieta. Kontaktiniu būdu, VDU Botanikos sodo konferencijų salė, Ž. E. Žilibero g. 4, Kaunas.

Veiklos forma – mokymai.

Pažymėjimas išduodamas išdalyvavus ne mažiau kaip 70 % mokymų laiko. 


Užsiregistravę dalyviai informaciją apie susitikimą gaus likus 2 d. d. iki mokymų. Kilus klausimams prašome kreiptis mokymosi.akademija@vdu.lt.

Mokymų metu gali būti fotografuojama/filmuojama.


Lektoriai

Vizualinės komunikacijos specialistė.

VDU PMDF Viešosios komunikacijos katedros dėstytoja

ir Romo Sakadolskio medijų laboratorijos koordinatorė.

Atsiliepimai

Labai patiko, rekomenduoju!