Įvyko mokymai „Pedagoginio e-portfolio reikšmė bakalauro praktikos metu“

VDU

Lapkričio 3 d. Švietimo akademijos docentė dr. Deimantė Venclauskienė virtualiai įvykdė mokymus tema „Pedagoginio e-portfolio reikšmė bakalauro praktikos metu“. Kolegos turėjo progą sužinoti, kokios yra svarbiausios skaitmeninės platformos, naudojamos kurti pedagoginį e-portfolio, jų funkcijas, taip pat susipažino su tuo, kaip kuriamas e-portfolio meniu, kokios galimos pedagoginių kompetencijų įrodymų pateikimo formos. Lektorė kvietė dalyvius praktiškai išanalizuosi ir palyginti sukurtų e-portfolio privalumus bei trūkumus.

 

Mokymuose pavyko įgyvendinti šiuos išsikeltus uždavinius:

  •  Išanalizuoti svarbiausius aspektus pasirenkant skaitmeninę platformą e-portfolio kūrimui.
  •  Susipažinti su svarbiausiais e-portfolio kūrimo principais.
  •  Išanalizuoti sukurtų pedagoginių e-portfolio privalumus ir trūkumus.

 

Tema pasirodė aktuali, net ir tiems kolegoms, kurie neveda bakalauro praktikų, nes e-portfolio rengimo kompetencija reikalinga ir patiems lektoriams kuriant asmeninius ar profesinius aplankus, o be to, tai tinkamas įrankis įgyvendinant ir daugelį kitų studijų dalykų.


Dėkojame lektorei ir šiuose mokymuose dalyvavusiems kolegoms.


Maloniai kviečiame registruotis į kitus šio mėnesio mokymus.