„Transform4Europe“ kursas akademiniam personalui "Applied Leadership" (vasario 20 d.)

„Transform4Europe“ kviečia T4EU universitetų akademinį personalą, užimantį aukščiausias ir vidutines vadovaujančias pareigas universitetuose (t. y. dekanus, prodekanus, doktorantūros mokyklų vadovus, institutų vadovus, studijų programų direktorius ir t. t.), dalyvauti nuotoliniuose mokymuose "Applied Leadership" („Taikomoji lyderystė“), kurie vyks vasario 20 d., 13.30-17.30 val. CET, MS Teams. Lektorė – doc. Dr. Albena Taneva, politikos mokslų ir vadybos universitetinė profesorė, daugiau nei 30 metų patirtį turinti profesionali lyderystės ir komunikacijos trenerė.
Kurso metu siūlomos struktūruotos diskusijos lyderystės ir taikomosios lyderystės kategorijose. Siekiama, kad kiekvienas dalyvis galėtų apsvarstyti tobulėjimo ir pokyčių potencialą kiekvienoje vadovaujančioje pozicijoje ir kiekviename vaidmenyje, siekiant geresnių rezultatų, neatsižvelgiant į naujus išteklius.
Lyderystės įgūdžiai neapsiriboja konkrečiu asmenybės tipu. Jis taikomas kiekvienam žmogui, nepriklausomai nuo jo individualių savybių ir socialinių-psichologinių nuostatų, temperamento ir stiliaus.
Mokymuose vyraujantis požiūris yra lyderystės kaip vadovavimo sau pačiam atliekant tam tikrą vaidmenį supratimas. Kursai vedami remiantis pagrindinėmis lyderystės teorijos tezėmis ir principais, kurie pateikiami pasitelkiant tipologinių atvejų, atitinkančių dalyvių vadybinį akademinį profilį, pavyzdžius.
Šis akademinis seminaras grindžiamas šiais teoriniais ir taikomaisiais aspektais:
- Kodėl lyderystė, kaip studijų sritis / tema, yra tokia populiari
- Kodėl vadovavimo įgūdžiai yra svarbūs
- Ar tai tinka visiems – ar kiekvienas gali vadovautis lyderystės požiūriu
- Kas yra ir kas nėra lyderystė – mitų paneigimas ir lyderystės bei lyderystės požiūrio galimybių ir potencialo išryškinimas kiekvienam
- Lyderystės, kaip požiūrio, pranašumas prieš klasikinę vadybą
- Ar tai priklauso nuo turimų gabumų ir statuso, ar nuo požiūrio formavimo?
- Kaip lyderystės, kaip įgūdžio valdyti save atliekant tam tikrą vaidmenį, supratimas tinka kiekvienam?
- Kaip vadovavimo įgūdžiai ir noras vadovauti prisideda prie rezultato? Kokia yra jo pridėtinė vertė rezultatui - didesnis rezultatas be didesnių ar specifinių išteklių poreikio.
- Didesnis poveikis be didesnių išteklių.
- Vadovavimo veiklos prielaidos. Esmė – apie lyderystę kaip asmeninį pasirinkimą.
- Lyderystės požiūrio, suprantamo kaip vadovavimas sau pačiam atliekant tam tikrą vaidmenį, potencialas iliustruojamas pavyzdžiais ir atvejų analize.