Vytautas Magnus University
Aprašymas

TikslasSuteikti dėstytojams žinių ir praktinių metodų, padedančių kurti pagarbų, autentišką ir studentų augimą skatinantį santykį, stiprinantį mokymosi motyvaciją ir bendradarbiavimą.

  • photo
    2026 m. sausio 19 d. 14.00–16.00 val.
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Mokymai truks 2 val.
  • photo
    Kompetencijų grupė – 2 grupė
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

 Mokymų turinys.

Šie mokymai kviečia dėstytojus atrasti ryšį, kuris skatina abipusį augimą ir stiprina mokymosi patirtį. Derinant teoriją su praktiniais metodais, dalyviai mokysis kurti atvirą, autentišką dialogą, įtraukti ir įgalinti studentus bei teikti grįžtamąjį ryšį, padedantį studentams tapti aktyviais savo žinių ir žinojimo kūrėjais.


 Turinys.

Mokymų metu derinama teorija ir praktika: analizuojami dėstytojo vaidmens pokyčiai, autentiško santykio kūrimo principai ir studentų įgalinimo strategijos. Dalyviai atliks praktines užduotis apie dialogo kūrimą, lūkesčių derinimą ir konstruktyvaus grįžtamojo ryšio teikimą. Savarankiškai reflektuos savo vaidmenį, dėstymo stilių ir parengs individualų dėstytojo-studento santykio stiprinimo planą.


 Uždaviniai.

 Padėti dėstytojams reflektuoti savo profesinį vaidmenį ir suprasti, kaip jų vaidmuo veikia santykį su studentais.

 Reflektuojant turimą patirtį, plėtoti gebėjimą kurti abipusiu pasitikėjimu grįstą ryšį su studentais mokymosi procese.

 Stiprinti dėstytojų komunikacijos gebėjimus, apimančius medžiagos vizualizavimą, lūkesčių derinimą ir konstruktyvios kritikos teikimą.


 Plėtojami gebėjimai.

 Reflektuoti savo, kaip dėstytojo, vaidmenį ir santykio su studentais stiprybes.

 Kurti atvirą, autentišką ir pagarbų dialogą mokymosi procese.

 Taikyti studentų įtraukimo ir įgalinimo metodus įvairiose paskaitų situacijose.

 Teikti aiškų, konstruktyvų ir auginantį grįžtamąjį ryšį. 

 Derinti lūkesčius taip, kad būtų kuriama bendradarbiavimo kultūra.


Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.

Trukmė2 val.

Vieta. Mokymai nuotoliniai.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes2 grupė – profesinės.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisA lygio mokymų programa.

Lektoriai

VDU Švietimo akademijos Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo katedros dėstytoja asistentė.

VDU ŠA edukologijos mokslų srities daktarė.

Švietimo konsultantė organizacijos kultūros, bendradarbiavimo ir personalo motyvavimo klausimais, mentorė, lektorė.


VDU Švietimo akademijos dėstytojas asistentas.

Edukologijos tyrimų instituto (ETI) jaunesnysis mokslo darbuotojas.

Edukologijos tyrimų instituto (ETI) etikos komiteto narys.

VDU ŠA edukologijos mokslų srities daktaras.

Atsiliepimai