Vytautas Magnus University
Aprašymas

Tikslas. Suteikti dalyviams žinių ir praktinių įgūdžių, padedančių atpažinti stresą keliančius veiksnius, suprasti jų poveikį ir pasirinkti tinkamiausias streso valdymo strategijas kasdienėse situacijose.

  • photo
    2026 m. sausio 12 d. 15.00–17.00 val.
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Mokymai truks 2 val.
  • photo
    Kompetencijų grupė – 3 grupė
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas.

Mokymai skirti padėti dalyviams geriau suprasti streso kilmę, atpažinti individualius stresorius ir išmokti konstruktyviai į juos reaguoti. Užsiėmimų metu nagrinėjami pagrindiniai stresą lemiantys mechanizmai, praktikuojamos veiksmingos streso valdymo technikos, įskaitant mindfulness (dėmesingo įsisąmoninimo) pratimus. Dalyviai mokosi stebėti savo mintis, emocijas ir kūno signalus, sąmoningai rinktis reakciją stresinėse situacijose bei taikyti trumpas, kasdieniame gyvenime lengvai pritaikomas įsisąmoninimo praktikas.


Turinys.

Mokymų metu dalyviai mokysis atpažinti asmeninius stresorius ir, remdamiesi jų suvokimu, pasirinkti tinkamiausius savipagalbos būdus. Dėmesingo įsisąmoninimo praktikos padės stiprinti sąmoningumą, emocijų reguliaciją ir psichologinį atsparumą.

Užsiėmimai apjungs teorines žinias ir praktinius gebėjimus, kad dalyviai galėtų veiksmingai taikyti streso valdymo metodus kasdienėse situacijose.


Plėtojami gebėjimai.

Stresorių atpažinimas – gebėjimas laiku pastebėti vidinius ir išorinius streso veiksnius.

Savistaba ir sąmoningumas – mokėjimas stebėti savo mintis, emocijas ir kūno reakcijas be vertinimo.

Dėmesingo įsisąmoninimo (mindfulness) įgūdžiai – gebėjimas sutelkti dėmesį į dabartinį momentą, taikyti kvėpavimo ir kūno jutimų stebėjimo technikas.

Emocijų reguliavimas – mokėjimas konstruktyviai valdyti emocines reakcijas stresinėse situacijose.

Psichologinis atsparumas – stiprinamas gebėjimas išlikti veiksmingam patiriant įtampą, greičiau atsigauti po streso.

Streso valdymo strategijų parinkimas – mokėjimas pasirinkti tinkamą savipagalbos būdą pagal situaciją ir asmeninį poreikį.

Atsipalaidavimo technikų taikymas – kvėpavimo, kūno skenavimo, raumenų atpalaidavimo pratimai.

Asmeninio streso valdymo plano kūrimas – gebėjimas susidėlioti individualią praktikų ir veiksmų sistemą.


Tikslinė grupė. VDU akademinis ir neakademinis personalas.

Trukmė. 2 val.

Vieta. Mokymai nuotoliniai.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes3 grupė – asmeninės.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisA lygio mokymų programa (pradedantiems).


Lektoriai

Lektorė yra psichologė-psichoterapeutė, daugiau nei dešimtmetį dirbanti su suaugusiais žmonėmis,

patiriančiais stresą, įtampą ir emocinius sunkumus.

Ji yra įgijusi psichologijos mokslų daktaro laipsnį ir nuo 2011 metų dirba kaip psichologė, o nuo 2017 metų – kaip psichoterapeutė. 

Savo darbe lektorė taiko kognityvinę elgesio terapiją (CBT), schemų terapiją, dėmesingą įsisąmoninimą ir integruoja EMDR metodus

Atsiliepimai