Aprašymas
Tikslas. Pristatyti praktiškai išbandytus dėstymo metodus, pasidalinti praktine patirtimi.
-
2026 m. sausio 28 d. 10.00–12.00 val. -
Mokymai nuotoliniai -
Išduodami pažymėjimai -
Mokymai truks 2 val. -
Kompetencijų grupė – 2 grupė -
A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas.
Mokymai skirti dėstytojams, siekiantiems atgaivinti auditoriją, įtraukti studentus į aktyvų mąstymą ir kurti mokymosi situacijas, kurios neapsiriboja tradicine paskaita. Planuojama pristatyti metodus, kurie yra orientuoti į patyriminį, probleminį ir bendradarbiavimu grįstą mokymąsi. Dalyviai susipažins su situacijų analize, mini-simuliacijomis, vaidmenų žaidimais, bei kūrybinėmis užduotimis, padedančiomis studentams matyti teoriją realiame kontekste.
Pristatomi mažiau išnaudoti, bet itin efektyvūs metodai: keturių kampų metodas (studentų pozicijų išgryninimui), „Tiesa/Melas“ (kritiniam mąstymui suaktyvinti), Durstinio metodas, taip pat diskusijų mozaika. Mokymų metu dėstytojai gaus aiškias gaires, kaip juos pritaikyti praktiškai.
Turinys.
Įvadas: kaip keičiasi studentas ir studijų procesas?
Metodų demonstravimas (Situacijų analizės ir mini-simuliacijos, keturių kampų metodas, „Tiesa/Melas“ metodas, Durstinio metodas).
Mini-metodų rinkinys.
Užduočių kūrimo laboratorija (praktinis pritaikomumas).
Pabaiga ir praktiniai resursai. Ką galima taikyti jau rytoj?
Plėtojami gebėjimai.
Kurti aktyvias mokymosi situacijas.
Taikyti įvairius inovatyvius metodus.
Skatinti studentų kritinį mąstymą.
Įtraukti skirtingo pasirengimo studentus.
Valdyti dinamišką grupinį procesą.
Kurti užduotis, skatinančias aukštesniojo lygmens mąstymą.
Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.
Trukmė. 2 val.
Vieta. Mokymai nuotoliniai.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programa.
Lektoriai
VDU Švietimo akademijos dėstytoja, logopedė metodininkė
VDU Švietimo akademijos dėstytoja, specialioji pedagogė metodininkė