Vytautas Magnus University
Aprašymas

TikslasSuteikti dėstytojams žinių apie skaitymo ir rašymo sutrikimus, supažindinti su sunkumais, kuriuos patiria šiuos sutrikimus turintys studentai, ir aptarti praktinius būdus, kaip pritaikyti mokymosi medžiagą bei dėstymo procesą jų sėkmingam mokymuisi.

  • photo
    2026 m. sausio 8 d. 10.00–12.00 val.
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Mokymai truks 2 val.
  • photo
    Kompetencijų grupė – 2 grupė
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas

Mokymuose bus pristatomi pagrindiniai rašymo bei skaitymo sunkumų požymiai, aptariami dažniausi iššūkiai, su kuriais susiduria studentai studijų procese. Dėstytojai supažindinami su mokymosi medžiagos ir atsiskaitymų pritaikymo būdais, gerinančiais studijų prieinamumą.


Turinys.

Teorija: skaitymo ir rašymo sutrikimas.

Studentų, turinčių šį sutrikimą patirtys.


Plėtojami gebėjimai.

Atpažinti skaitymo ir rašymo sunkumų požymius.

Suprasti, su kokiais iššūkiais susiduria tokie studentai studijų metu.

Pritaikyti mokymosi medžiagą ir atsiskaitymus pagal studentų poreikius.

Taikyti įtraukų, sunkumus mažinantį dėstymą.


Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.

Trukmė2 val.

Vieta. Mokymai nuotoliniai.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes2 grupė – profesinės.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisA lygio mokymų programa.


Lektoriai

Lektorė dirba tiek mokslinį, tiek praktinį darbą, susijusį su vaikų ir suaugusiųjų kalbos raida bei kalbos sutrikimais.

Turi ilgametę patirtį konsultuojant pedagogus, švietimo pagalbos specialistus.

Dalyvauja mokslo tyrimuose, skaito pranešimus konferencijose

ir aktyviai prisideda prie kalbos vertinimo metodikų tobulinimo.

Atsiliepimai