Aprašymas
Tikslas. Suteikti dėstytojams žinių apie skaitymo ir rašymo sutrikimus, supažindinti su sunkumais, kuriuos patiria šiuos sutrikimus turintys studentai, ir aptarti praktinius būdus, kaip pritaikyti mokymosi medžiagą bei dėstymo procesą jų sėkmingam mokymuisi.
-
2026 m. sausio 8 d. 10.00–12.00 val. -
Mokymai nuotoliniai -
Išduodami pažymėjimai -
Mokymai truks 2 val. -
Kompetencijų grupė – 2 grupė -
A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas.
Mokymuose bus pristatomi pagrindiniai rašymo bei skaitymo sunkumų požymiai, aptariami dažniausi iššūkiai, su kuriais susiduria studentai studijų procese. Dėstytojai supažindinami su mokymosi medžiagos ir atsiskaitymų pritaikymo būdais, gerinančiais studijų prieinamumą.
Turinys.
Teorija: skaitymo ir rašymo sutrikimas.
Studentų, turinčių šį sutrikimą patirtys.
Plėtojami gebėjimai.
Atpažinti skaitymo ir rašymo sunkumų požymius.
Suprasti, su kokiais iššūkiais susiduria tokie studentai studijų metu.
Pritaikyti mokymosi medžiagą ir atsiskaitymus pagal studentų poreikius.
Taikyti įtraukų, sunkumus mažinantį dėstymą.
Tikslinė grupė. VDU akademinis personalas.
Trukmė. 2 val.
Vieta. Mokymai nuotoliniai.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programa.
Lektoriai
Lektorė dirba tiek mokslinį, tiek praktinį darbą, susijusį su vaikų ir suaugusiųjų kalbos raida bei kalbos sutrikimais.
Turi ilgametę patirtį konsultuojant pedagogus, švietimo pagalbos specialistus.
Dalyvauja mokslo tyrimuose, skaito pranešimus konferencijose
ir aktyviai prisideda prie kalbos vertinimo metodikų tobulinimo.