Vytautas Magnus University
Aprašymas

TikslasTobulinti mokymų dalyvių kalbėjimo, rašymo ir komunikavimo anglų kalba A2 lygiu kompetencijas įvairiose kasdieninėse situacijose kelionių metu, praktikuojant gramatikos, žodyno ir kalbos dalių vartoseną.

  • photo
    2025 m. gruodžio 10 d. 10.00–11.30 val.
  • photo
    Mokymai nuotoliniai
  • photo
    Išduodami pažymėjimai
  • photo
    Mokymai truks 1 val. 30 min.
  • photo
    Kompetencijų grupė – 1 grupė
  • photo
    A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra

Trumpas aprašymas.

Mokymai skirti norintiems patobulinti anglų kalbą A2 lygiu, reikalingą keliaujant, bendraujant kasdienėmis temomis, užsisakant paslaugas ir pan. Baigę mokymus, besimokantieji gebės pristatyti save ir savo šeimą, papasakoti apie savo gimtąjį miestą, šalį, kalbą ir tradicijas, užmegzti ir palaikyti dialogą su kitos kultūros žmonėmis, paklausti informacijos oro uoste, viešbutyje, parduotuvėje, ligoninėje, užsisakyti patiekalus kavinėje ar paklausti kelio gatvėje. Kalbos mokomasi per bendravimą, realių situacijų simuliavimą ir praktines užduotis. Mokymų dalyviai susipažins su naudingais dirbtinio intelekto įrankiais, lengvai pritaikomais kalbų mokymesi, kas įgalins juos efektyviau ir greičiau pagerinti anglų kalbos kalbinę kompetenciją.


Turinys.

Savęs pristatymas ir bendravimas kelionių kontekste.

Oro uoste: registracija skrydžiui ir patikra.

Viešbučio paslaugos ir problemų sprendimas.

Patiekalų užsakymas restorane.

Pagalbos prašymas ir problemų sprendimas parduotuvėje.

Simptomų apibūdinimas ir komunikacija ligoninėje.


Plėtojami gebėjimai.

Taisyklingai vartoti A2 lygmenį atitinkančias gramatines konstrukcijas ir žodyną įvairių kalbinių veiklų, susijusių su kelionėmis, metu.

Suprasti trumpus garso ir vaizdo įrašus, nesudėtingas instrukcijas ir dažniausiai vartojamus žodžius, susijusius su kelionėmis.

A2 lygmenyje bendrauti temomis, susijusiomis su kelionėmis.

Pradėti ir palaikyti pokalbį apie keliones, aplankytas šalis, klausti bei reaguoti į nesudėtingus pašnekovo teiginius.

Trumpai papasakoti apie save ir savo aplinką; užpildyti nesudėtingas formas; paprašyti pagalbos ar informacijos oro uoste, viešbutyje, gatvėje, parduotuvėje ir pan.

Taikyti DI įrankius, padedančius tobulinti įvairias kalbines kompetencijas.


Tikslinė grupė. VDU akademinis ir neakademinis personalas.

Trukmė. 1 val. 30 min.

Vieta. Mokymai nuotoliniai.

Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes1 grupė – bendrosios.

Profesinio tobulėjimo veiklų kryptisA lygio mokymų programos (pradedantiesiems).

Lektoriai

VDU Užsienio kalbų instituto anglų kalbos dėstytoja.

Jos mokslinių interesų sritys – kalbų mokymo/si inovacijos, daugiakalbė pedagogika, mediacija, emocinio intelekto ugdymas,

dirbtinio intelekto taikymas kalbų mokyme.

Dėstomi dalykai ir mokymai visuomenei: Akademinė anglų kalba C1/C2, Akademinio rašymo dirbtuvės, Viešojo kalbėjimo menas,

CLIL ir daugiakalbė pedagogika, Mediacijos taikymas kalbų mokyme/si ir kitus.

Yra dalyvavusi daugelyje tarptautinių projektų, susijusių su mokytojų rengimu kalbinei įvairovei,

formuojamuoju vertinimu mokant/is kalbų, daugiakultūre mokymo/si erdve bei pliuralistine mokymo metodika.

Vykdo mokslinius tyrimus apie kalbinio ir kultūrinio tarpininkavimo vaidmenį,

‘minkštųjų gebėjimų’ (angl. soft skills) tobulinimą ir emocinio intelekto ugdymą mokant/is kalbų.

Atsiliepimai