Aprašymas
Mokymų tikslas. Supažindinti universiteto bendruomenę su šiuolaikinėmis akademinių renginių organizavimo praktikomis, akcentuojant reprezentacijos, įvairovės, lyčių lygybės ir įtraukties svarbą.
-
2025 m. lapkričio 18 d. 14.00–16.00 val. -
Mokymai nuotoliniai -
Išduodami pažymėjimai -
Mokymai truks 2 val. -
Kompetencijų grupė – 2 grupė -
A lygio mokymų programa (pradedantiesiems)
Mokymosi struktūra
Trumpas aprašymas
Seminaras padės suprasti, kaip akademiniai renginiai tampa universiteto įvaizdžio dalimi, kokį vaidmenį čia turi reprezentacija, įvairovė ir įtrauktis. Dalyviai sužinos apie tarptautines praktikas, kaip organizuoti renginius (pvz. konferencijas), kurie užtikrina prieinamumą, tvarumą ir atitinka šiuolaikinius įtraukumo standartus, atliepiant įvairių dalyvių poreikius.
Mokymai yra projekto LUMA dalis. Šis projektas skirtas VDU Lyčių lygybės planui įgyvendinti rengiantis dalyvauti Europos Horizonto mokslo programose, bei siekia integruoti lyčių ir įvairovės dimensiją į studijas. Projektas Lyčių lygybės ir lygių galimybių priemonių plėtojimas Vytauto Didžiojo universitete (LUMA) (10-040-T-0028) finansuoja Europos Sąjunga – NextGenerationEU (Programos „Europos horizontas“ akseleravimas).
Turinys
Mokslinės komunikacijos ir reprezentavimo akademijoje svarba: kaip renginiai kuria universiteto ir mokslo įvaizdį. Nesąmoningi šališkumai ir vaidmenų modeliai moksle.
Tarptautinės praktikos: subalansuoti pranešėjų sąrašai, logistika ir erdvės
Prieinamumas: sprendimai asmenims su negalia
Maisto ir socialinės kultūros pokyčiai
Tvarumo sprendimai: ekologinės priemonės, skaitmeninės medžiagos, hibridiniai renginiai.
Įvairūs konferencijų formatai: plenariniai pranešimai, sekcijos, kūrybinės dirbtuvės, apskritieji stalai, posteriai, socialinės veiklos.
Psichologinis saugumas, kai renginių erdvė yra draugiška visiems.
Diskusijos ir pavyzdžiai: lektorės pristatys pavyzdžius iš savo dalykinės srities ir pasidalins patirtimi, kokius sprendimus taiko organizuodamos renginius. Dalyviai atliks praktines užduotis – diskusijos ir refleksijos apie savo patirtį ir kaip tobulinti institucinę praktiką.
Dalyviai gebės.
Atpažinti šališkumus ir kurti įtraukią renginių programą.
Pritaikyti tarptautinius įvairovės, lyčių lygybės ir prieinamumo, įtraukties ir tvarumo principus organizuojantakademinius renginius.
Trukmė. 2 valandos.
Vieta. Mokymai nuotoliniai.
Tikslinė grupė. Visi ir visos, kam aktualūs šie mokymai.
Profesinio tobulėjimo veiklos pagal kompetencijų grupes. 2 grupė – profesinės veiklos, 3 grupė – asmeninės.
Profesinio tobulėjimo veiklų kryptis. A lygio mokymų programos (pradedantiesiems).
Projekto „Lyčių lygybės ir lygių galimybių priemonių plėtojimas Vytauto Didžiojo universitete“ (LUMA) tikslas – parengti naują VDU Lyčių lygybės planą 2026–2030 metams ir įgyvendinti VDU Lyčių lygybės plano 2021–2025 priemones.
Lektoriai
Ugdymo mokslų, sociologijos ir lyčių studijų ekspertė, VDU Socialinio darbo katedros profesorė,
V. Kavolio transdisciplininių tyrimų instituto vyriausioji mokslo darbuotoja,
socialinių mokslų (edukologijos) daktarė, daugelio tarptautinių ir nacionalinių mokslo ir švietimo inovacijų projektų dalyvė.
?Aktyviai prisideda prie projekto LUMA veiklų įgyvendinimo ir veda įvairius mokymus VDU ir kitų universitetų bendruomenėms.
Doc.dr. Rasa Naujanienė. Socialinių mokslų fakulteto Socialinio darbo katedros docentė ir vedėja.
Supervizorė, profesinių santykių konsultantė nuo 2002 metų. Lietuvos profesinių santykių konsultantų asociacijos steigėja, tarybos narė.
Aktyviai prisideda prie projekto LUMA veiklų įgyvendinimo ir veda įvairius mokymus VDU ir kitų universitetų bendruomenėms.
Vytauto Didžiojo universiteto Viešosios komunikacijos katedros profesorė ir vedėja,
viena iš UNESCO-UNITWIN Medijų ir informacinio raštingumo tyrimo centro įkūrėjų, “Europos horizonto” projekto DIACOMET koordinatorė,
V. Kavolio transdisciplininių tyrimų instituto vyresn. mokslininkė.
Mokslinių interesų sritys – viešosios erdvės ir pilietinės visuomenės transformacijos, dialoginė komunikacija ir etika,
medijų ir informacinis raštingumas, skaitmeninis atsparumas, auditorijos studijos ir vizualinė kultūra.