
Aprašymas
Mokymai skirti švietimo įstaigų darbuotojams, kurie nori tobulinti komandinio darbo įgūdžius, bendradarbiavimą bei efektyvų darbų pasiskirstymą atliekant jiems paskirtas užduotis. Programos dalyviai supras komandinio darbo principus ir jų taikymą švietimo įstaigų veikloje, mokysis, kaip efektyviai bendradarbiauti su kolegomis, tėvais ir ugdytiniais. Dalyviai įgus efektyviai dalintis darbais ir atsakingai vykdyti jų vaidmenims priskirtas užduotis. Tobulins bendravimo bei bendradarbiavimo įgūdžius ir pažins komunikacijos strategijas, kurių pagalba komandinis darbas taps efektyvesnis. Taip pat pažins konfliktų sprendimo būdus ir komandinės dinamikos palaikymo švietimo įstaigoje veiksnius. Grupinių diskusijų ir dirbtuvių metu dalyviai aptars darbų dalijimosi ir užduočių vykdymo planavimo principus.
-
Registruokitės į laukiančiųjų sąrašą.
-
Mokymų pradžia – 2025 m. vasario mėnesį!
-
Mokymai – nuotoliniai.
-
Mokymosi programos trukmė: 81 akad. val.
-
Išduodamas mokymų baigimo pažymėjimas. Vietų skaičius ribotas.
-
Į VDU lektorių siūlomas mokymosi programas negali registruotis VDU darbuotojai, studentai.
Mokymosi struktūra
Mokymai suteiks dalyviams žinių apie komandinio darbo svarbą švietimo įstaigose, o gerosios patirties pavyzdžiai padės įgyti naudingų įgūdžių bei įrankių, kurie padės efektyviau dirbti komandoje. Dalyviai taip pat ugdysis gebėjimą analizuoti ir reflektuoti praktiškai pritaikant žinias ir įgūdžius darniai dirbti švietimo įstaigos komandoje. Mokymų metu planuojami taikyti mokymo(-si) metodai buvo pasirinkti vadovaujantis mokymosi paradigma: įtraukianti paskaita, diskusijos grupėse, situacijų simuliacija, atvejo analizė, mokymasis iš patirties, veiklos refleksija.
Mokymų temos:
Komandinio darbo teoriniai aspektai.
Pranešimas „Komandinio darbo teoriniai aspektai”. Pranešimas „Komandinio darbo organizavimo pridėtinė vertė ugdymo kokybei”.
Komandinio darbo organizavimo etapai.
Pranešimas „Komandinio darbo organizavimo etapai: pasiruošimas, susitikimo vedimas, tolimesnių veiksmų plano sudarymas”. Pranešimas „Komandos dalyviai ir jų vaidmenys: pedagogai, tėvai, ugdytiniai. Bendradarbiavimo trikampis”. Padalomoji medžiaga „Bendradarbiavimo trikampis”.
Auginantį grįžtamąjį ryšį lemiantys veiksniai.
Auginantį grįžtamąjį ryšį lemiantys veiksniai: autentiškumas, pokalbio struktūra, bendravimo kultūra, pasitikėjimas, objektyvumas, informacijos pateikimo kontekstas. Užduotis – idėjų generavimas siekiant identifikuoti kokybišką grįžtamąjį ryšį lemiančius veiksnius.
Bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijos svarba dirbant komandoje.
Pranešimas „Bendravimo ir bendradarbiavimo kompetencijos svarba taikant dirbant komandoje”. Pranešimas „Komandinio darbo etikos principai”. Padalomoji medžiaga „Komandinio darbo etikos principai”.
Pasiruošimas komandinio darbo organizavimui švietimo įstaigoje.
Pranešimas „Pasiruošimas komandinio darbo organizavimui švietimo įstaigoje”. Padalomoji medžiaga „Funkcijų ir atsakomybių paskirstymas”. Padalomoji medžiaga „Auginančio grįžtamojo ryšio klausimai”.
Informacijos pateikimo darbuotojams būdai panaudojant informacinių technologijų teikiamas galimybes.
Internetinių įrankių ir socialinių tinklų apžvalga. Padalomoji medžiaga „Rekomenduojamų internetinių įrankių sąrašas ir jų aprašymai”.
Komandinio darbo organizavimas.
Komandinio darbo organizavimas: kontakto užmezgimas, lūkesčių identifikavimas, keitimasis informacija. Padalomoji medžiaga „Klausimai kontakto užmezgimui ir lūkesčių identifikavimui”. Padalomoji medžiaga „Rekomendacijos auginančio grįžtamojo ryšio teikimo scenarijui”.
Bendravimo įgūdžių svarba komandiniam darbui.
Bendravimo įgūdžių svarba komandiniam darbui: aktyvaus klausymosi ir klausinėjimo įgūdžiai, nežodinis bendravimas, konfliktų valdymas, bendravimo stiliai. Tolimesnių veiksmų plano sudarymas. Padalomoji medžiaga: „Aktyvus klausymas”, „Kūno kalba”, „Konfliktų valdymas”, „Bendravimo stiliai”. Dalyvių atliktų praktinių užduočių vaizdo įrašų peržiūra.
Po mokymų programos, dalyviai gebės:
- Suprasti komandinio darbo ir jo taikymo galimybes švietimo įstaigose.
- Kokybiškai dirbti komandoje bei teikti auginantį grįžtamąjį ryšį kolegoms ir kitiems švietimo įstaigos bendruomenės nariams.
- Reflektuojant mokymų metu įgytą komandinio darbo ir auginančio grįžtamojo ryšio taikymo patirtį, savarankiškai taikyti komandinio darbo sistemą švietimo įstaigose.
Mokymosi programos trukmė: 81 akad. val.
Praktinio darbo trukmė: 38 akad. val.
Teorinio darbo trukmė: 16 akad. val.
Savarankiško darbo trukmė: 27 akad. val.
Mokymai – nuotoliniai.
Tikslinė grupė. Mokymai skirti ikimokyklinio, pradinio, bendrojo lavinimo mokyklų ir kitų švietimo įstaigų, įskaitant neformalųjį ugdymą, darbuotojams.
Finansavimas. Mokymų programa vykdoma kursuok.lt Jūs gausite informaciją, kada bus paskelbtos mokymų datos ir atidaryta galimybė registruotis.
Mokymų kaina asmeniui 500 eurų. Kiekvienas dalyvis turi galimybę gauti valstybės finansavimą per kursuok.lt. Užsiregistravę Jūs pirmieji gausite informaciją, kai mokymų programos bus paskelbtos ir galėsite registruotis.
Taikomas specialus pasiūlymas organizacijoms, jeigu šių mokymų norėtumėte tik savo darbuotojų grupei.
Susisiekite su VDU PKVC mokymų organizatore Gintare Milče el. paštu: gintare.milce@vdu.lt arba telefonu: +370 691 12719.
Lektoriai
Edukologijos mokslų doktorantė bei dėstytoja-asistentė.
Sertifikuota švietimo konsultantė švietimo įstaigų kultūros, bendradarbiavimo ir veiklos efektyvumo klausimais.
20 metų praktinio darbo patirtis švietimo įstaigose iš jų 7 metai vadovaujamo darbo.
Parengtos kvalifikacijos programos ir vedami kursai šalies pedagogams šiomis temomis: vidinė ir išorinė komunikacija, ugdymo proceso planavimas ir įgyvendinimas, inovatyvių ugdymo priemonių diegimas.
Parengtas metodinis leidinys ikimokyklinio ugdymo pedagogams „Kokybiško grįžtamojo ryšio teikimas tėvams (globėjams): metodinės rekomendacijos.
Edukologinės psichologijos magistras ir dailės terapeuto kvalifikacija.
Penkių metų psichologo praktinio darbo ikimokyklinio ugdymo įstaigoje patirtis, dviejų metų privačios konsultavimo praktikos patirtis.
Šiuo metu Vilniaus kolegijos (ikimokyklinis ir priešmokyklinis ugdymas) dėstytoja.
Parengta kvalifikacijos tobulinimo programa ir kursai šalies pedagogams kokybiško grįžtamojo ryšio tema. Parengtas metodinis leidinys ikimokyklinio ugdymo pedagogams „Kokybiško grįžtamojo ryšio teikimas tėvams (globėjams): metodinės rekomendacijos".