
Aprašymas
Mokymų metu dalyviai išmoks struktūruoti savo pranešimą anglų kalba, sklandžiai ir pasitikinčiai reikšti savo mintis, moderuoti klausytojų diskusiją ir atsakinėti net į pačius netikėčiausius auditorijos klausimus. Mokymų dalyviai įvaldys strategijas, padedančias įtaigiai pradėti kalbą, atidžiai išanalizuoti, sudominti ir išlaikyti klausytoją. Taikyti strategijas, padedančias atsikratyti viešojo kalbėjimo baimės ir demonstruoti pasitikinčią kūno kalbą. Mokymus veda kompetetinga universiteto dėstytoja.
-
Registruokitės į laukiančiųjų sąrašą.
-
Mokymų pradžia – 2025 m. vasario mėnesį!
-
Mokymai – nuotoliniai.
-
Mokymosi programos trukmė: 81 akad. val.
-
Išduodamas mokymų baigimo pažymėjimas.
-
Vietų skaičius ribotas.
Mokymosi struktūra
Mokymų dalyviai įvaldys strategijas, padedančias įtaigiai pradėti kalbą, atidžiai išanalizuoti, sudominti ir išlaikyti klausytoją. Besimokantieji gebės taikyti strategijas, padedančias atsikratyti viešojo kalbėjimo baimės ir demonstruoti pasitikinčią kūno kalbą. Mokymų dalyviai gebės organizuoti veiklas, aktyviai įtraukiančias auditoriją, panaudojant vadinamuosius „minkštuosius“ gebėjimus (spontanišką kalbėjimą, gebėjimą sudominti, organizuoti, apibendrinti ir kt.).
Mokymų temos:
Pranešimas tarptautinei auditorijai: „žemo“ ir „aukšto“ konteksto komunikacija.
Dalyviai pristatys trumpus pranešimus, taikydami „žemo“ ir „aukšto“ konteksto komunikacijos strategijas, atsižvelgiant į kultūrinius skirtumus.
Naudingi pranešimo posakiai: įžanga, dėstymas, išvados.
Dalyviai išmoks naudingų posakių, tinkamų naudoti pranešimo įžangoje, dėstyme ir baigiamojoje dalyje, suteikti pranešimui aiškią struktūrą ir padėti klausytojui lengviau suprasti ir įsiminti pranešimo turinį.
Daugiakalbė kompetencija, „minkštieji“ gebėjimai ir jų įtaka viešąjam kalbėjimui.
Besimokantieji bus supažindinti su daugiakalbės kompetencijos ir „minkštųjų“ gebėjimų įtaka efektyviam viešąjam kalbėjimui, atsižvelgiant į kultūrinį kontekstą, emocinį intelektą ir komunikacijos įgūdžius.
Pranešėjo pasitikėjimas ir savivertė: netikėtumai ir „nepatogūs“ auditorijos klausimai.
Besimokantieji išmoks naudoti strategijas, padedančias susidoroti su netikėtumais pranešimo metu arba sudėtingais auditorijos klausimais, neprarandant pasitikėjimo savimi.
Statistikos ir grafikų pristatymas.
Besimokantieji išmoks aiškiai ir suprantamai pristatyti grafikus ir statistinius duomenis.
Aktyvus žodynas kalbos vertinimui.
Besimokantieji išmoks vertinti ir aprašyti kalbas oficialiu stiliumi, naudojant reikiamą žodyną ir gramatines struktūras.
Kūrybinių dirbtuvių organizavimas, naudojant problemų sprendimo metodą.
Dalyviai išmoks organizuoti kūrybines dirbtuves, naudojant problemų sprendimo metodą ir veiklas, kurių metu klausytojai turi analizuoti ir spręsti realias problemas, skatinant kūrybiškumą ir bendradarbiavimą.
Demografinė, psichologinė ir kontekstinė auditorijos analizė: kaip pasiekti tikslinę auditoriją?
Analizuojant demografinius, psichologinius ir kontekstinius faktorius, besimokantieji išmoks taikyti efektyvias strategijas, skirtas pasiekti ir įtraukti norimą auditoriją pranešimo metu.
Kaip įveikti viešojo kalbėjimo baimę?
Mokymų dalyviai išmoks taikyti įvairias strategijas, padedančias įveikti viešojo kalbėjimo baimę ir įgyti pasitikėjimo savimi, pristatant informaciją ar idėjas prieš auditoriją.
Efektinga pranešimo pradžia. Įtaigaus pranešimo principai. Neverbalinė kalba.
Dalyviai išmoks naudoti esminius verbalinius ir neverbalinius komunikacijos elementus, skirtus sužadinti auditorijos dėmesį ir efektyviai perduoti savo žinutę.
Pranešimo klausytojų tipai ir bendravimo su jais strategijos.
Dalyviai išmoks atskirti klausytojų tipus ir taikyti efektyvaus bendravimo su jais strategijas, padedančias pranešėjui tinkamai adaptuoti savo žinutę ir padaryti poveikį auditorijai.
Auditorijos įtraukimas: kaip pravesti kūrybines „dirbtuves“?
Besimokantieji išmoks įtraukti auditoriją į aktyvias veiklas, skatinant interakciją ir praktinį mokymąsi.
Kalbos struktūravimas pagal PERMA moodelį: kaip „užkabinti“ ir išlaikyti klausytoją?
Dalyviai išmoks sukurti pranešimus, kurie gali paveikti klausytoją emociškai, būti prasmingi, įtraukiantys ir produktyvūs.
Naudingi posakiai ir gebėjimai: bendradarbiavimas, diskusijos organizavimas, paaiškinimas, nuomonės reiškimas, mandagus įsiterpimas į pokalbį, apibendrinimas.
Dalyviai taikys pagrindinius komunikacijos elementus, sąlygojančius sėkmingą bendravimą su auditorija: išmoks organizuoti diskusijas, paaiškinti, reikšti nuomonę, mandagiai įsiterpti į pokalbį ir apibendrinti.
Po mokymų programos, dalyviai gebės:
- Ruošti efektyvius pranešimus;
- Pritaikyti kalbėjimo toną, stilių ir turinį pagal auditorijos poreikius ir lūkesčius;
- Pritaikyti sudėtingesnę kalbinę išraišką ir specifinius terminus pranešimų metu;
- Atpažinti dalyvių reakcijas ir atitinkamai jas valdyti, skatinti įsitraukimą ir diskusijas;
- Taikyti strategijas, skirtas viešojo kalbėjimo baimei įveikti bei išlaikyti pasitikėjimą savimi kalbant prieš didesnę auditoriją.
Mokymosi programos trukmė: 81 akad. val.
Praktinio darbo trukmė: 40 akad. val.
Teorinio darbo trukmė: 14 akad. val.
Savarankiško darbo trukmė: 27 akad. val.
Mokymai – nuotoliniai.
Tikslinė grupė. Mokymai skirti visiems, norintiems patobulinti viešojo kalbėjimo gebėjimus anglų kalba B2+ lygiu.
Finansavimas. Mokymų programa vykdoma Kursuok.lt. Užsiregistravę į mokymus Jūs gausite naujausią informaciją, kai bus paskelbtos mokymų datos ir atidaryta galimybė registruotis Kursuok.lt.
Mokymų kaina asmeniui 500 eurų. Kiekvienas dalyvis turi galimybę gauti valstybės finansavimą per kursuok.lt. Užsiregistravę Jūs pirmieji gausite informaciją, kai mokymų programos bus paskelbtos ir galėsite registruotis.
Taikomas specialus pasiūlymas organizacijoms, jeigu šių mokymų norėtumėte tik savo darbuotojų grupei.
Susisiekite su VDU PKVC mokymų organizatore Gintare Milče el. paštu: gintare.milce@vdu.lt arba telefonu: +370 691 12719.
Lektoriai
VDU Užsienio kalbų instituto anglų kalbos dėstytoja, turinti 20 metų dėstymo patirtį universitete ir įvairiuose mokymuose, dėmesį skiria trijų dalykų dermei: aktualiam ir prasmingam turiniui; inovatyviems metodams (IT programėlės, dirbtinis intelektas, ‘mąstymo įpročiai’ pagal Harvardo universiteto vizualinio mokymosi koncepciją ir kt.) bei teigiamų emocijų svarbai mokymosi metu.